Dzisiaj jest 06 lut 2025, 18:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 paź 2013, 10:49 
*

Rejestracja: 13 paź 2013, 8:47
Posty: 15
Pojazd: Aprilia rs 50
Witam, chcę trochę wziąć się za tuning mechaniczny. :mrgreen: Mam zamiar kupić cylinder Power Force 70ccm.
I teraz kilka pytań:
1. Czy łożyska FAG C3 będa dobre dla tego zestawu?
2. Wał top racing, tylko kupić HQ czy STD?
3. Wydech oryginalny bez blokad nie będzie go mulił?
4. Jaki króciec polecacie?
5. Jaki gaźnik do tego, myślę o dellorto 17,5.
6. Jakie spalanie będzie przewidywane?
Pytania kieruję do Tych co mieli już doczynienia z oto takimi częściami. Z góry dzięki. :)




_________________

_____________________
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 paź 2013, 12:07 
*

Rejestracja: 29 maja 2013, 9:10
Posty: 44
Pojazd:
siema, kup sobie cylek airsal 70 cc ;) polecam ;)
1. ja mam fagi i mi 3maja :)
2. Wał wytrzyma HQ i STD więc bierz tańszy :)
3. seryjny wydech będzie mulił taki cylek i setup
4. Polini/Malossi z wejsciem na gaz box :)
5. 19/21
6. przy dobrej regulacji ok 5 l




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 paź 2013, 20:31 
*

Rejestracja: 13 paź 2013, 8:47
Posty: 15
Pojazd: Aprilia rs 50
benio98 Fagi masz z metalowym koszyczkiem czy teflon ? ;)
a i wolę kupić power force gdyż airsal chyba jest aluminiowy nie ? i to tak zwana jedno razówka ;]




_________________

_____________________
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 paź 2013, 23:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
nicasil jest twardszy niż żeliwo o ile dbasz o czystość filtra powietrza, czystość benzyny oraz odpowiednio wyregulujesz

no chyba że z góry zakładasz że zatrzesz :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2013, 17:46 
*

Rejestracja: 13 paź 2013, 8:47
Posty: 15
Pojazd: Aprilia rs 50
staram się dbać o wszystko ale jakoś tak nie mam przekonania do Airsal`a ;) dzięki za odp . ;]




_________________

_____________________
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2013, 17:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
nie wiem na czym to bazujesz ale wykonaniem nie ustępują poliniemu i innym - założyłem u siebie kiedyś w TGB Sporta 70 i w paru TZR również sporta 70 i wszystkie jeżdżą do dziś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2013, 21:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2011, 19:50
Posty: 216
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Bo Airsal to budżetówka nicasil.




_________________

Obrazek

APRILIA RS75 Track Project!
Części silnikowe AM6 -> Klik!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2013, 21:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
ja nie wiem czemu takie złe odczucia macie ale osobiście nie dam złego słowa o Airsalach powiedzieć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2013, 18:11 
*

Rejestracja: 13 paź 2013, 8:47
Posty: 15
Pojazd: Aprilia rs 50
Pytanie mam jeszcze jedno. Kupiłem łożyska na wał Fag c3 tylko że są z metalowym koszyczkiem.
Jakie są różnice i ile mi wytrzymają takie łożyska ?




_________________

_____________________
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2013, 18:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
metale dadzą Ci znać jak będą na wykończeniu w przecwieństwie do tekstolitu ;)

oba rodzaje wytrzumują prędkości obrotowe z zapasem nawet jesli chodzi o silnik 2t małej pojemności

spokojnie zakładaj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 gru 2013, 19:46 
*

Rejestracja: 13 paź 2013, 8:47
Posty: 15
Pojazd: Aprilia rs 50
Witam przepraszam za spam, co prawda w moim temacie. Zwlekałem z kupnem wału i słusznie bo i tak zima a tak naprawę ceny spadły i pytanie czy wał TOP RACING EVOLUTION NG będzie dobry do seryjnego cylindra, bo nie pisze czy się nada, a przez pewien czas będę jeździł 50ccm. i wiadomo że powinien być mocniejszy ten wał pod względem wytrzymałości. Ale jak z wyważeniem?
a w środę będę już zamawiał.




_________________

_____________________
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 gru 2013, 21:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
wywazenie samego walu jest robione juz na etapie produkcji ;), smiało możesz go ładować jako baze pod większy cyl i śmigać na 50 ccm

pamietaj zeby z wiekszym cylindrem zmienić też łożysko igiekowe na nowe ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 gru 2013, 15:09 
*

Rejestracja: 13 paź 2013, 8:47
Posty: 15
Pojazd: Aprilia rs 50
Tylko czy jest sens ? ;)




_________________

_____________________
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 gru 2013, 20:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
no skoro chcesz potem wiekszy cyl to rob sobie juz baze pod niego dobrą jak masz silnik na stole. no chyba ze jeszcze nic nie ruszałeś




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 gru 2013, 21:36 
*

Rejestracja: 13 paź 2013, 8:47
Posty: 15
Pojazd: Aprilia rs 50
To tak silnik mam na stole tylko myślę o power force tak jak wyżej nic więcej i pytanie, wiem że mówiliście że top racing HQ wytrzyma tylko ile? i czy jest sens zakładać Evolution NG?
Jakie są różnice między Evolution NG a HQ ?




_________________

_____________________
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 gru 2013, 23:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
ng ma wieksze lozysko gorne korby

ale pod power-force'a styknie ci HQ - ba wytrzymuje nawet poliniego 80 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 mar 2014, 20:24 
*

Rejestracja: 13 paź 2013, 8:47
Posty: 15
Pojazd: Aprilia rs 50
Okej dzięki! :) bo właśnie zamawiam i już musiałem podjąć ostateczna decyzję ;)

-- 24 mar 2014, 21:24 --

Plany się zmieniły trochę.. prosze o podanie plusow i minusow ;
cylinder org do chonowania nowy tlok, gaznik 16mm
cylinder power force tak jak wyzej..
chodzi mi o awarynosc, cene zestawu i potem co lepiej sprzedac moto z silnikiem bez przerobek czy troche podciagniety.




_________________

_____________________
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy