Dzisiaj jest 25 lut 2025, 15:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zmiana cylka
Post: 22 lis 2013, 22:28 
Siema chcialem zapytac co sądzicie o cylku skz evo 70 czy trzeba wymieniac wal lozyska gaźnik bo dysze to napewno i jakie by mial spalanie jesli ktos ma to niech napisze co o nim sadzi

I jeszcze jakie sa cylki do 400 zl 50 lub 70 ale bez większych wymian


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
   
 
 


Offline
Post: 23 lis 2013, 11:43 
*

Rejestracja: 17 lip 2013, 15:58
Posty: 23
Lokalizacja: Józefów/Garwolin
Pojazd: Roxi
Co do cylka to nie miałem więc nie będe oceniać ale dobry cylek za 400zł to jakaś używka streetraca stage6 70cc, może je znaleźć po 350-450zł po przebiegu nie większym jak 1000km.

Przy cylku 70cc (poza chińskimi) zmiana wału to konieczność, seryjny wał to ciągła loteria w której nie wiesz kiedy wygrasz remont silnika :twisted:. Gaźnik min. 17mm no i wydech odpowiedni pod cylek. Łożyska jak mają nieduży przebieg mogą zostać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 23 lis 2013, 14:33 
a jaki najtanszy wał polecacie wytrzymujący cylki typu malossi sport 70




Na górę
   
 
 
Offline
Post: 23 lis 2013, 15:03 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
ukasz0405 Hahahah z tym wałem doje*ałe* jak mój kumpel w brame sąsiada :) gdyby seryjny wął był by taki słaby to wymiana wały czy też korby była by nie częstsza niż w crossach po za tym sport kręci niskie obroty. Nie będę brał już pod uwagę że seryjna korba jest dosyć masywna więc na pewno się nie urwie a jedynie możemy zatrzeć łożysko na czopie korby spowodowane brakiem smarowania ale jak wiadomo im większe obroty wszystko szybciej się zużywa ale bez przesady że zaraz ma się coś urwać albo zatrzeć. Cylek używka za 400zł jak nowe są po 350-400zł strretrace nie polecam.

dawid1298 Moge polecić top trophy oraz dr.evo i polini sport cylindry kato odporne co do wału zwykły top racing nq wytrzyma nawet seria ci pojeździ i wielu ludzi nie zmienia




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 11:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
ukasz0405 Nie chodzi tylko o przebieg, to swoją drogą, jeżeli łożyska szumią, mają luzy, są jakieś opory, to wtedy należy je wymienić, niekiedy 10tys km i nic nie słychać, a nie raz po 7 padają, zależy kto jeździ, jak jeździ, ile, jak eksploatuje pojazd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 24 lis 2013, 20:15 
Aha czyli wnioskuje ze do cylków ktore kreca niskie obroty nie trzeba zmieniac wału a co sądzicie o kupieniu cylka uzywanego




Na górę
   
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 20:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Tzn wiadomo, jak składasz set na sporcie, to jeżeli wał nie ma luzów, to same łożyska zmieniasz i wystarcza, ale do racinga już polecam wał kupić. Kupienie używki to ryzyko, może on być przegrzany, zatarty, niekiedy są zdjęcia z takiego profilu, że nie widać rysy od górnej strony i ktoś Cię w konia zrobi, zapłacisz 300zł np a mu bum zatarty dostajesz, powiem tak, lepiej dozbierać grosza i kupić nowy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 25 lis 2013, 15:15 
aha a co sądzicie o cylku skz 70 on jest na tloku jednopierscienowym czy jest jakas roznica pomiedzy dwupierscieniowym




Na górę
   
 
 
Offline
Post: 25 lis 2013, 17:20 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
dawid1298 pisze:
aha a co sądzicie o cylku skz 70 on jest na tloku jednopierscienowym czy jest jakas roznica pomiedzy dwupierscieniowym


Z tego co wiem to jednopierścieniowe kręcą troche wyższe obroty.
Mój faworyt to Malossi sport 70
naziol pisze:
kasz0405 Hahahah z tym wałem doje*ałe* jak mój kumpel w brame sąsiada gdyby seryjny wął był by taki słaby to wymiana wały czy też korby była by nie częstsza niż w crossach po za tym sport kręci niskie obroty. Nie będę brał już pod uwagę że seryjna korba jest dosyć masywna więc na pewno się nie urwie a jedynie możemy zatrzeć łożysko na czopie korby spowodowane brakiem smarowania ale jak wiadomo im większe obroty wszystko szybciej się zużywa ale bez przesady że zaraz ma się coś urwać albo zatrzeć. Cylek używka za 400zł jak nowe są po 350-400zł strretrace nie polecam.

Zgodzę sie z tobą. Seria kreci cos koło 8 a 9tys a streetrace maks moc osiaga przy 10tys wiec nie ma żadnej kolosalnej różnicy. Warto kupić jakieśą poządne łożysko igiełkowe pokroju Malossi MHR tak dla świętego spokoju :D




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 25 lis 2013, 19:21 
mati98 a o ile wyzsze te obroty do ilu by mogly dojsc wytrzymal by wal?




Na górę
   
 
 
Offline
Post: 25 lis 2013, 20:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Chyba napisałem, że streetrace kręci 10000 na maksa, bez portingu itp oczywiscie. NA scooterkingz czytając opis malossiego dostrzegłem, że piszą tam, iż stosujac ten zestaw nie jest konieczna wymiana wału oraz gaźnika na większy




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 25 lis 2013, 21:56 
Aha dobra thx temat do zamknięcia




Na górę
   
 
 
Offline
Post: 25 lis 2013, 22:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
mati-98 pisze:
NA scooterkingz czytając opis malossiego dostrzegłem, że piszą tam, iż stosujac ten zestaw nie jest konieczna wymiana wału oraz gaźnika na większy


No to się chyba mylą, bo malossi sport 70cc na gaźniku 12mm nie będzie jeździć, mało mocy, to nie to co np taka podstawowa 17.5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lis 2013, 16:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Jakub03 pisze:
mati-98 pisze:
NA scooterkingz czytając opis malossiego dostrzegłem, że piszą tam, iż stosujac ten zestaw nie jest konieczna wymiana wału oraz gaźnika na większy


No to się chyba mylą, bo malossi sport 70cc na gaźniku 12mm nie będzie jeździć, mało mocy, to nie to co np taka podstawowa 17.5


Zależy z jakim układem wydechowym, bo moze chodzi im o seryjny




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy