Dzisiaj jest 25 lut 2025, 17:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 lis 2013, 20:33 
*

Rejestracja: 14 lis 2013, 9:36
Posty: 32
Pojazd: Keeway RY6
Siemka bo zabardzo jestem nieogarnięty w tych sprawach i chciałbym sie was zapytać
ile mojemu skuterowi daly by te 2 częsci po dobry dotarciu narazie chodzi mi tylko i wylacznie osiągi na tych częściach wiem że najpierw powinno sie wydech ale zastanawia mnie ile mocy przyspieszenia zrywności czy v-maxa moge sie spodziewac po tych częsciach. A więc :
http://allegro.pl/cylinder-stage6-stree ... 95468.html
http://allegro.pl/wariator-malossi-mult ... 86107.html

Wariator by był na rolkach 6 g Jakiej prędkości max mogę sie spodziewać po tych częściach ?
czy da mi coś zrywności ? Proszę o odpowiedzi !!!!!!! :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 lis 2013, 2:01 
**

Rejestracja: 19 lip 2013, 17:29
Posty: 234
Lokalizacja: Rogowo
Pojazd: Yamaha TZR 50
Trudno powiedzieć, z dobrym wydechem myślę, że ok. 100km/h. Ale liczy się też gaźnik, który powinniśmy kupić o większej przepustnicy niż seria, bo inaczej nie wykorzystamy pełnej mocy cylindra ;] A co do rolek, nie wiadomo czy będą dobre.. Metoda prób i błędów, aż dojdzie się do właściwych.. ;)




_________________

Lewa ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 3:42 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Żeby szybko jechać musisz zmienić wał i gaźnik :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 11:15 
*

Rejestracja: 14 lis 2013, 9:36
Posty: 32
Pojazd: Keeway RY6
A czy jak bym kupil samą dysze do seryjnego gaznika ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 12:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
naziol pisze:
Żeby szybko jechać musisz zmienić wał i gaźnik :)


Co ma wał do prędkości :D ? Przy streetrace to nawet seria z wymianą łożysk polata..

Gaźnik 19mm wystarczy, chyba, że spalanie się nie liczy, to bierz 21 i jest ogień.

Zamiast multivara, to nazbierałbym i kupił używkę replicę. Wariator da odczuwalną moc, ale nie tyle co wydech, większa komora rezonansowa, inne strojenie wydechu sportowego zwiększa moc, na sportowym wydechu też mniej męczysz cylek, bo temp jakie są na serii, to masakra, kolega na motoforce 70+ seryjny wydech po przejechaniu 10km na full manecie około 80/90km/h miał czerwony wydech, mam zdjęcie gdzieś, znajdę, to Ci wrzucę, sam nie mogłem uwierzyć. Co do wariatora polecam Stage6 Sport Pro.

-- 24 lis 2013, o 12:02 --

Prawie zapomniałem, co do rolek, sprężyn itd, to kosztowna sprawa, trzeba tego sporo nakupować, żeby wyregulować odpowiednio napęd, a o gaźniku nie mówiąc, ile dysz, prób, sprawdzania, ale odpowiednia regulacja i docieranie da na prawdę wysoką moc i trwałość, dla strettrace 10k km to nie problem. Jeszcze jak po drodze go uszczelnisz na nowo, kupisz pierścionki, to moc nie zmniejszy się, a cylinder jest na prawdę wytrzymały.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 13:53 
*

Rejestracja: 14 lis 2013, 9:36
Posty: 32
Pojazd: Keeway RY6
Okej dzięki bardzo :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 14:57 
**

Rejestracja: 19 lip 2013, 17:29
Posty: 234
Lokalizacja: Rogowo
Pojazd: Yamaha TZR 50
Jak by założył przekładnię na prędkość, to by ledwo ruszał skuter, ale wyciągnąłby 140km/h :D




_________________

Lewa ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 17:16 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Jakub03 uwierz mi że ograniczenie szkodliwej pojemności skrzyni korbowej ma znaczenie na prędkośc i moc :) a to że na 21mm bd dużo palił to gówno prawda




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 18:20 
**

Rejestracja: 19 lip 2013, 17:29
Posty: 234
Lokalizacja: Rogowo
Pojazd: Yamaha TZR 50
Gówno prawda, ponieważ spalanie zależy od dyszy; )

-- 24 lis 2013, 19:20 --

Spalanie może troszkę wzrosnąć, ale bez przesady.




_________________

Lewa ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 gru 2013, 1:53 
*

Rejestracja: 01 gru 2013, 16:12
Posty: 74
Pojazd: Peugeot Jet Force
Jeśli tak ci zależy na v-maxie możesz powbawić się przełożeniami pierwotnymi :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 gru 2013, 15:32 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
norbix61 hahahaha oczywiście tylko od niej nooo błysnąłeś wiedza




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy