Dzisiaj jest 25 lut 2025, 15:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: pytnko
Post: 25 lis 2013, 20:31 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
czy przy racingu warto zmieniac korektor momentu obrotowego i przeciwtalerz
i drugie duza jest roznica pomiedy wariem malossi multivar a mhr ?

bo zastanawiam sie czy zmieniac samo wario na malossi multivar przeciwa talerz i pasek i sprzeglo i dzwon
czy ladowac kit mhr plus dzwon i sprzeglo roznica w cenie spora ile mi to moze dac do osiagów ?




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: pytnko
Post: 25 lis 2013, 21:16 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
podaj pierwsze jaki masz cały setup . Ale jak masz kasę to ładuj MHR nie pożałujesz :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: pytnko
Post: 25 lis 2013, 22:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Kup sobie torsion control, to jest dobre rozwiązanie, czuć większą dynamike, jednak jest to dopełnienie tuningu, co do kompletu, to jak chcesz mieć full race, to polecam kupić cały kit, całą przekładnie, zmienić + wymienić olej w przekładni i pasek :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: pytnko
Post: 25 lis 2013, 22:38 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
chce zapytac ile to by mi dało przy takim secie i czy warto to 700zł inwestowac
Motoforce racing full ported by przemas

yasuni c16
Pwk 24mm
malossi mhr zawor
krociec motoforce racing prosty
stage 6 drag race

top racing high tech
lozyska c4
polini for race 3g sprzeglo
dzwon tec cnc


Tyle ze 700zł to jest w h.j kasy drugi cylek
co do przekladni w gilerach przekladnie sa dobre olej oczywiscie wymienie




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: pytnko
Post: 26 lis 2013, 15:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Przekładnie dobre, nie dobre, ale tuning, to tuning, jak będziesz miał kasę, to kup wariator, doreguluj całość i będzie pocisk :D Zestaw dobry, ale pamiętaj, na full porcie to już cylek żyłowany jest, ja bym mida zrobił i kabał wydechowy na maksa, bo sam port cyla, to wiesz, kanały płuczące też możesz powiększyć, ale nie szlifuj tego cyla na 52.4 bo będzie spora moc, ale trwałość kiepska.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: pytnko
Post: 26 lis 2013, 17:28 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
nie no port motoforca ma byc robiony typowo pod c16

ale sluchaj mowisz ze mi wystarczy bez kita mhr ?




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: pytnko
Post: 26 lis 2013, 18:20 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Na mhr to po full porcie by fajnie śmigał, ale możesz samemu kupić osobno wszystko, albo zestaw Stage6 Overange :) i zestaw rolek do regulacji, jak go ustawisz dobrze, to będzie śmigał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy