Dzisiaj jest 21 sty 2025, 8:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5560 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 278  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lis 2013, 22:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2008, 12:21
Posty: 1116
Lokalizacja: Miami
Pojazd: 5 jachtów w porcie 8 ferrari
Papier różnych gradacji i pasta do kloszy.
I żadnej kątówki tylko ogarnij maszyne polerską.




_________________

razor99 pisze:
jedyne i słuszne auto to golf w dieslu


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 lis 2013, 23:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2008, 12:54
Posty: 1151
Lokalizacja: Mrągowo
Pojazd: Wir leben Autos
DamianMAl pisze:
I żadnej kątówki tylko ogarnij maszyne polerską.

Panie, chyba nie wiesz o czym piszesz (nie koniecznie mowa o "kątówce" ale wiertarka da sobie radę)
http://www.meguiars.pl/shop/product_inf ... cts_id=544




_________________

Obrazek
"Tuskobus to ściema, szczaw jest prawdą."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2013, 11:24 
***

Rejestracja: 17 sty 2010, 12:22
Posty: 1052
Lokalizacja: opole
Pojazd:
oddaj do specialistów, max 50zł za lampe i gotowe, u mnie ceny zaczynają się od 30zł za taką usługę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2013, 12:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Wczoraj przemyślałem wszystko i chyba uturbienie 1.8 8v to poroniony pomysł.
1. Za duże koszty
2. Nie wiadomo jaką moc wytrzyma dół i ogólna żywotność
3. Zasilanie monowtryskiem...
4. Przy takim podniesieniu mocy musiałbym wrzucić tarcze na tył i większe do przodu.

Już lepiej by było wrzucić jakieś Z1/AHU/AFN i wtedy modzić...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2013, 12:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
gvt pisze:
Z1

1Z
słaby interes. bo mało przyszłosciowy (jak to borek napisał ze "g**na sie nie tyka " xd)
duzo lepiej juz zainwestować w innego np. tego znanego AFNa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2013, 13:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
gvt pisze:
Już lepiej by było wrzucić jakieś Z1/AHU/AFN i wtedy modzić...

Poprawka 1Z. :mrgreen:
AFN ma wytrzymalszy blok, już sterownik 16bitowy.
Chociaż lepszym efektem już byłoby wmontowanie silnika pd, ale to już koszt wzrasta.
http://www.youtube.com/watch?v=e4nWyE4yM7w
Obrazek

-- 17 lis 2013, o 13:07 --

JaJeCkO pisze:
gvt pisze:
Z1

1Z
słaby interes. bo mało przyszłosciowy (jak to borek napisał ze "g**na sie nie tyka " xd)
duzo lepiej juz zainwestować w innego np. tego znanego AFNa.


Tutaj się nie zgodzę, jest duże pole manewru co do bawienia sie mocą w tdi do przedziału tych 200km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2013, 13:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
w 1z ?
bez wymiany kompa co zrobisz ?

@up
nawet odcinka jest xd :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2013, 14:05 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
JaJeCkO pisze:
w 1z ?
bez wymiany kompa co zrobisz ?


Adaptacja sterownika z afn. turbo VTG i jedziesz dalej. :wink:
EDIT:

Taka ciekawostka kumpel kupił od znajomego z AFN zczipowany sterownik na 160 (auto było modzone), wstawił sterownik do swojej seryjnej b4 to wyobraź sobie jaki uśmiech był jak się tym przyspieszało.. :mrgreen: Pewnie na hamowni by pokazało 110-115km.

W sterowniku od afn można zmienić sygnał z nadciśnienia na podciśnienie. Ludzie tak robią i działa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2013, 15:03 
Virtual Tuner
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2011, 13:22
Posty: 220
Pojazd: BMW e46
kEru! pisze:
JaJeCkO pisze:
w 1z ?
bez wymiany kompa co zrobisz ?


Adaptacja sterownika z afn.

Sam sterownik coś da?




_________________

Live for the moment...
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2013, 17:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2013, 23:04
Posty: 364
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
Pojazd: Aprilia RS 125 2010
Ogarnełem filc na wkrętarkę myślę że wystarczy :wink:




_________________

Aprilia RS 125 2010 : http://forum.mieloch.pl/aprilia-rs-125-2010-rm-black-by-wiktor-new-project-t408842.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2013, 17:28 
*

Rejestracja: 24 sty 2013, 22:17
Posty: 103
Pojazd: Audi a3 1.8T 150km
mam okazje kupic a3 w 1.6tdi 105km co sadzicie o tym silniku?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lis 2013, 21:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Sam sterownik w mocy Ci nic nie da, daje to tylko możliwości dalszych tuningów.
Co do 1.6 spoko silnik, brakuje 6 biegu tylko.
EDIT:
Sprzedałem Carlssony, także niedługo coś nowego będzie grane, nie zdradzam jeszcze co :twisted: .




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lis 2013, 22:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2010, 14:00
Posty: 57
Lokalizacja: California
Pojazd: X-type 3.0/Astra Turbo
Zastanawiam się nad silnikiem 2.5 TDI V6 z manualną skrzynią. Dokładnie chodzi o a6 c5 w avancie. Wgl. warto się pchać w ten silnik? Jest szansa, że jak kupie nie zjeżdżone auto, to nie będę musiał wymienić pół silnika razem z wałkami ? Auto koniecznie musi mieć Q. Rzeczywiście wyeliminowano wady w odmianie 163km ? Ile może kosztować remont wersji 150, tak żebym miał spokój na długi czas?
Ew. pytanie jaki silnik do lpg, wiem, że 1.8t, daje rade. Jak z 2.7tt i 2.8, bo tutaj słyszalem różne opinie?

Koszty części eksploatacyjnych mnie nie zabiją, jeżeli chodzi o zawieszenie itd. ?




_________________

GALAXY pisze:
coś mi sie wydaje że masz 2t (mój derbi ma to samo) :)


quap pisze:
kielbaski z gazowego grilla sa dobre


Sprzedam: http://otomoto.pl/yamaha-yz-125-zarejes ... 93269.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lis 2013, 22:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
2.7TT i 2.8 elegancko znoszą LPG, 2.7BT wiadomo, że będzie bardziej kapryśne i droższe w utrzymaniu. Ja mam 2.5 V6 TDI, AKN, wałki zdrowe (przy 120kk był wymieniany silnik, w Niemczech), pompa też nie robiona. Posypał się napinacz łańcucha oleju (kolejna wada silnika), to przy okazji zrobiło się hydraulike zaworów. 270kkm nalotu, VP44 jeszcze nietknięta. Co do 163KM to niekoniecznie. w 100% poprawionym silnikiem jest BAU i BDH, podobno jeszcze BDG, ale za to nie dam ręki uciąć. 163 konne nie były zestawiane z q. Jeśli chciałbyś 2.5 TDI bez ryzyka to BDH (bo BAU w A6 było zestawiane tylko z tipem, w Allroadzie z manualem), czyli z końcówki produkcji (roczniki 03-04). Co do zawiasu to nie jest taki drogi, jak mity mówią. Na Twoim miejscu szukałbym 2.7BT, ew 2.8, bo ciężko u nas ustrzelić zdrowe V6 TDI.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lis 2013, 8:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Przemysl tez opcje troche pomodzonego 1.9.

Tylko pytanie, czy wychodzilo z Q?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lis 2013, 12:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2010, 14:00
Posty: 57
Lokalizacja: California
Pojazd: X-type 3.0/Astra Turbo
Są 1.9 z Q, ale kosztują niebotyczne pieniądze jak na taki samochód. Taniej by było kupić S4 po lifcie i je zagazować niż znaleźć A6 1.9 z Q.

Ehh. Czyli chyba trzeba odpuścić 2.5tdi

A zakładając, że by mi się ten 2.5tdi rozlecial, to czy fizycznie da się włożyć BAU lub BDH, zamiast tego 150km ? Osprzęt pasuje ?




_________________

GALAXY pisze:
coś mi sie wydaje że masz 2t (mój derbi ma to samo) :)


quap pisze:
kielbaski z gazowego grilla sa dobre


Sprzedam: http://otomoto.pl/yamaha-yz-125-zarejes ... 93269.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lis 2013, 15:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Da się włożyć BAU na osprzęcie z AKN, AFB czy AKE, sam słupek. 1.9 TDI nie było zestawiane z quattro w A6, jeśli się pojawia, to tylko po swapie :wink: .




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lis 2013, 16:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Ktoś coś do golfa 3 varianta potrzebuje? Bo kumpel goni na części całego poza silnikiem+skrzynią.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lis 2013, 16:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 15:20
Posty: 1275
Lokalizacja: SkiernieVice
Pojazd: GOLFS ROYCE TRZECI
ma moze halogeny ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lis 2013, 19:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
A chce ktoś felgi do golfika trójeczki, oem vw z mk3 gt special, 15 cali? Tanio puszczę.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5560 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 278  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy