Dzisiaj jest 21 lut 2025, 2:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lis 2013, 1:04 
*

Rejestracja: 30 wrz 2013, 20:50
Posty: 55
Pojazd: Gilera Runner, Peugeot TKR
Siemanko. Mam taki oto gaźnik w Peugeocie TKR / Trekkerze i nie bardzo wiem który otwór jest do podciśnienia a który do paliwa. Ktoś pomoże?

Obrazek


Dodatkowo od czego jest na króćcu ssącym takowy otwór. Skuter uruchomiłem, ale w jeden z wężyków musiałem dmuchać ustami, by paliwo dochodziło do cylindra.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 lis 2013, 1:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2013, 22:10
Posty: 241
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Od paliwa to ten 1 duży, ten mały z czarna gumka to olej a zanim 2 na chłodzenie jak masz LC a podciśnienie to ten co został wolny. Otwór w króćcu to tez podciśnienie... Musisz jeden zaślepić albo na króćcu albo na gaźniku :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 11:47 
*

Rejestracja: 30 wrz 2013, 20:50
Posty: 55
Pojazd: Gilera Runner, Peugeot TKR
Czyli tak:

Obrazek


Niebieska kropka to paliwo? Czerwona to podciśnienie a ta różowo / fioletowa to podciśnienie, tak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 11:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2013, 22:10
Posty: 241
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Tu masz... podcisnienie to ten co ci zostanie wolny :D
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 12:02 
*

Rejestracja: 30 wrz 2013, 20:50
Posty: 55
Pojazd: Gilera Runner, Peugeot TKR
Ok. Czyli podciśnienie jest na gaźniku i króćcu, tak? I jeżeli jedno z nich nie jest zatkane, to skuter nie ma jak się zaciągnąć paliwem i trzeba mu je podawać, dobrze rozumiem? Dopiero, gdy zatkamy jeden, to będzie wytwarzać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lis 2013, 7:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2013, 22:10
Posty: 241
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Tak są 2, jeżeli nie zatkasz 1 to porostu nie wytworzy się podciśnienie i nie poda mu paliwa, bo kranik masz podciśnieniowy. Weź kawałek wężyka wkręć w niego ciasno śrubę i załóż na któreś podciśnienie. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lis 2013, 21:56 
*

Rejestracja: 30 wrz 2013, 20:50
Posty: 55
Pojazd: Gilera Runner, Peugeot TKR
Dobra, ten problem z podciśnieniem mam za sobą. Ciągle mi się zalewa i nie chce wejść na obroty, podczas dodawania gazu gaśnie. Wiesz co może być przyczyną? Założę jeszcze nowy wątek w celu doinformowania się.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lis 2013, 20:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2013, 22:10
Posty: 241
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Normalnie pali? Jaka dysza i filtr?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy