Dzisiaj jest 28 cze 2025, 12:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 paź 2009, 12:19 
*

Rejestracja: 24 wrz 2009, 9:13
Posty: 5
Lokalizacja: Polanica Zdrój
Pojazd:
czesc.

Jestem nowy na forum wiec chcialem sie przywitac :)

Załozylem ten temat ponieważ mam dylemat odnosnie modułu w agility rs.
Juz wyjaśniam o co chodzi:

Otóż jak wiemy Agilitka posiada 3 blokady, jedną z nich jest blokada na module ktora ma za zadanie ograniczac obroty silnika. Tymczasem co niektórzy piszą, ze to nie jest blokada , ze jest to celowo zrobione by nie zajechac wału korbowego.
Tak wiec moje pytanie jest takie: jak nalezy poprawie to zinterpretowac, czy producent projektując ten silnik uwzglednil wyzsze jego obroty (odblokowany moduł) czy ta blokada jest celowo zrobiona aby nie ukrecic wału ??? Bo jesli silnik nie jest zaprojektowany pod takie obroty to w takim razie to nie jest blokada lecz zabezpiecznie silnika!


Oraz pytanie nr 2:
Niektórzy wymieniają ten moduł płacąc 200zł za odblokowany. Tymczasem znalazlem info na internecie ze mozna "wjechac" w oryginalny moduł gumówką po to zeby przeciąć tą blokadę. Tylko trzeba wiedziec dokladnie gdzie i jak to zrobic. Napisalem maila do tego goscia ktory takie cos zrobił z powodzeniem w Agility i czekam na odpowiedz.
Tak wiec czy ktos z Was wie cokolwiek o tym patencie ??



pozdrawiam wszystkich
bede wdzieczny za pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2009, 12:32 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
O zablokowanych modułach krążą mity jak o potworze z Loch Ness. Wszyscy gadają, nikt nie widział :) Prosty test na sprawdzenie jest czy nie jest zablokowany. Dobrze wyregulowany gaźnik,i stawiamy skuta na centralce.Potem po zagrzaniu dajemy mu czadu. Jak silnik wejdzie na obroty że aż wyje to zmiana modułu to wyrzucona kasa.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2009, 14:32 
*

Rejestracja: 24 wrz 2009, 9:13
Posty: 5
Lokalizacja: Polanica Zdrój
Pojazd:
Kymco Agility kazde nowe ma blokade na module i niema co tego sprawdzac, no chyba po to zeby potem porownac. Mi chodzi o to czy te dodatkowe obroty w TYM silniku są przewidziane przez producenta tegoz silnika. Czy w tym konkretnym modelu silnika jest to odblokowanie czy rasowanie (tuning) silnika ???


Ostatnio zmieniony 22 paź 2009, 14:33 przez szosiu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2009, 15:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
To jest i zabezpieczenie i blokada ... Tylko oczywiście to zabezpieczenia wydłuża sprawność silnika przez to ,że simeringi i łożyska tak szybko nie są wytłukiwane ze swoich miejsc :). Mity o cięciu gumówką i wierceniem w danym module możesz odłożyć do kosza ... Z tego co pamiętam to jedynie w honda ma w instrukcji napisane jak odblokować moduł poprzez przewiercenie go .




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2009, 21:58 
*

Rejestracja: 24 wrz 2009, 9:13
Posty: 5
Lokalizacja: Polanica Zdrój
Pojazd:
niska zywotnosc wynika z predkosci obrotowej (elementy wiecej w krótszym czasie sie o siebie ocierają) czy z nienaturalnej pracy przy wyzszych obrotach (luzy, wybicia) ?


ale jesli odblokuje i nie bede kozystal z tych maxymalnych obrotow to zywotnosc sie nie zmieni , zgadza sie?

i pytanie za 100 punktow. czy te wyzsze obroty na skutek odblokowania dadzą cos w zrywności skutera czy tylko predkosc maxymalna wzrośnie ??


Ostatnio zmieniony 22 paź 2009, 22:00 przez szosiu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2009, 6:58 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Odblokowany moduł powinien różnić się charakterystyką pracy ale to już trzeba mieć głowę elektronika żeby coś o tym powiedzieć :lol: . Na pewno jak odblokujesz to będziesz w 100% korzystał z tych obrotów bo to jest nie możliwe ,że nie :D. Wyższe obroty powodują szybsze "wytłukiwanie" łożysk i tym podobnych części no ale niby wały w kymco są przewidziane do 12 czy tam 14 tyś obrotów więc raczej nic strasznego z tym wałem nie powinno się stać .




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2009, 13:06 
*

Rejestracja: 24 wrz 2009, 9:13
Posty: 5
Lokalizacja: Polanica Zdrój
Pojazd:
leonid pakas pisze:
no ale niby wały w kymco są przewidziane do 12 czy tam 14 tyś obrotów więc raczej nic strasznego z tym wałem nie powinno się stać .


to jest wiarygodne info ?



tu jest odpowiedz od czlowieka ktory przecioł moduł i odblokowal go w Agility.
"Hej

Na samym dole modulu ( z perspektywy jakbys go ustawil przed soba i mialby widok prostokata) wpijasz sie mala szlifierka az przetniesz zloty drucik. On jest mniej wiecej na polowie grubosci modulu."



No nic odblokuje, to nie jest silnik V6 ze remont doprowadza do bankructwa .
Dzieki za odpowiedz :-)


Ostatnio zmieniony 23 paź 2009, 13:13 przez szosiu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2009, 14:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 12:24
Posty: 451
Lokalizacja: P do en kreska
Pojazd:
Info jest w 100% wiarygodne jeżeli wiara przy 4-6 tyś km wsadza do super 9 cylki sport /evo 70cm3 i odpowiednio utrzymywane silniki z seryjnymi wałami robią po 15-20 tyś km od wymiany cyla ;] . Jak chcesz to przecinaj ale najpierw radzę zakupić nowy moduł .. o ile go dostaniesz ;] .

@edit .. AA jeszcze bym zapomniał .. gościu tego nie robił gumówką tylko dremelem ...




_________________

City Raider Club Poznań !
www.skuter.org!


Ostatnio zmieniony 23 paź 2009, 14:18 przez leonid pakas, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 paź 2009, 15:47 
*

Rejestracja: 24 wrz 2009, 9:13
Posty: 5
Lokalizacja: Polanica Zdrój
Pojazd:
jak zwal tak zwał - ale udalo mu sie :mrgreen:
Dzięki za pomoc, jak mi sie cos przypomni to jeszcze tu napisze. Czekam na foto i dokladną instrukcje jak to zrobic. Jak mi sie uda to tu wszystko opiszę i zmienie tytuł na "tuning oryginalnego modułu w kymco agility". Co do dostepności modulu odblokowanego to jest w necie za 200zł.
Kiedyś sobie wrzuce cylek 70 , oryginalny wał powinien bez problemu to pociagnąć.

pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy