Dzisiaj jest 25 lut 2025, 13:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 lis 2013, 19:41 
*

Rejestracja: 06 lis 2013, 18:57
Posty: 22
Pojazd: Peugeot Jet Force
Ja mam mk II i docierałem 700km wtym pozniej jezdziłem na 3/4 gazu ponieważ u mnie co kawałek gliny i po 3tys zmieniłem tłoka spowrotem na sel A i mam już 5,2tyś przebiegu na drugim tłoku!

-- 07 lis 2013, 20:18 --

A jeszcze jest sel B i C

-- 07 lis 2013, 20:25 --

To nie ja to mój braciszek pisał z którym nie gadam bo to debil ! :D

-- 07 lis 2013, 20:41 --

naziol a masz możliwość nałożenia nowej warstwy nicasilu na malossi mhr 70?? jesli tak to w jakich pieniądzach byś to zrobił :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 lis 2013, 19:46 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Garage Monstrum pisze:
Ja mam mk II i docierałem 700km wtym pozniej jezdziłem na 3/4 gazu ponieważ u mnie co kawałek gliny i po 3tys zmieniłem tłoka spowrotem na sel A i mam już 5,2tyś przebiegu na drugim tłoku!
To twój brat bliźniak się też tu zarejestrował :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Cytuj:
"Garage Monstrum"
Jaki cylek do tego
Stage6 sport pro mk II

Malossi sport 70cc

czy może jeszcze coś innego?

-- 07 lis 2013, 20:35 --

Z tego co kumple mi dopowiadają to mk II ale ile na nim pojeżdże ? i wgl co trzeba jak docierać i wgl?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 19:46 
*

Rejestracja: 06 lis 2013, 18:57
Posty: 22
Pojazd: Peugeot Jet Force
nie braciszek pisał z mojego konta jak mnie nie było




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lis 2013, 22:28 
**

Rejestracja: 07 cze 2013, 14:31
Posty: 220
Pojazd: Jet Force C-tech
Czego mogę się spodziewać po Secie numer dwa ? Przy odpowiedniej regulacji rzecz jasna. Realna moc którą może on osiągnąć, osiągi, spalanie itp. ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lis 2013, 18:58 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
Jak już to pod MK II nie ładuje replicy.. możesz się pokusić o C16, r1200 a najlepiej by było zwykły Stage 6 PRO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lis 2013, 22:10 
**

Rejestracja: 07 cze 2013, 14:31
Posty: 220
Pojazd: Jet Force C-tech
na prawde ? to zobacz to http://img811.imageshack.us/img811/8408/gj4y.jpg wcale pro replica nie jest za slaba do tego cylindra




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2013, 3:10 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Niecałe 12 koni mechanicznych z mk2 przy nie byle wydechu gdzie producent sugeruje powyżej 16 koni ehh tylko śmiać mi się chce z tego całego stage6 i ich bajeczek podawanych w opisie cylindrów :) tak odchodzą od tematu mk2 spor pro niby jest mocniejszy od s6 racing mk1 a niestety nawet tak nie jest przeglądając różnorakie wykresy :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2013, 12:40 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
mi ten wykres coś nie pasuje .. c20 na poziomie replicy .. a zwykły PRO ciut gorszy .. Nie mam pytań




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 gru 2013, 18:43 
*

Rejestracja: 01 gru 2013, 16:12
Posty: 74
Pojazd: Peugeot Jet Force
No mi też ten wykres jakiś nie halo sie wydaje :P Ale ok wkońcu net on nigdy cie nie skłamie haha :DD :lol: :lol: :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy