Dzisiaj jest 16 lis 2024, 15:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 gru 2013, 14:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 19:29
Posty: 26
Lokalizacja: Wo(L)omin
Pojazd: Rox
Witam, mam problem z moim roxem mianowicie chodzi mi o to tak jak w tytule. Niedawno wymieniałem cylek na Stage6 Sport Pro MKII wsadziłem gaźnik 21 dellorto wyregulowany na długiej świecy. Ostatnia chciałem się przejechac do kolegi pogadać wszystko ładnie pięknie chcę juz jechać do domu, odpalam go daje gazu i buuuuu...nie dał rady jechać. w domu zmieniłeś świece na taką z krótkim gwintem i jest dobrze chodzi pięknie, zmieniam na świece na byle jaką z długi i nawet nie chce odpalić.

Co to może być? Bardzo proszę o pomoc :?




_________________

Cyl: Stage6 Sport pro 70cc MKII 10mm
Wał: Top Racing Hihg-Tech 10mm
Wydech: Yasuni R/C16
Króciec: Stage6 R/T MKII
Gaźnik: Dellorto 21
Wario: Stage6 R/T oversize MKII
Sprzęgło: Stage6 R/T MKII Tour Conrtol
Dzwon: Stage6 R/T MKII


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 gru 2013, 15:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2012, 13:24
Posty: 112
Pojazd: Malaguti F15 FireFox
no to w czym Ci przeszkadza zamontować świece z krótkim gwintem skoro na takim chodzi ? to po co pchać długi gwint ?




_________________

Stage6 Streetrace 70cc. !
Sprzęgło Tec Evo Racing 107mm !
Dzwon sprzęgła Hebo Manston Wing 107mm !
Sprężyna dociskowa Top Racing + 15% (zielona)!
Wariator RMS STD!
Wentylator Wariatora Hebo Nickel HQ !
Rolki Malossi HT 15x12 3,2 g !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 gru 2013, 18:06 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Wydaje mi się ze koledze po prostu chodzi o to dlaczego tak się stało, a nie ze coś mu przeszkadza e jeżdżeniu na świecy z krótkim gwintem :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 gru 2013, 19:24 
**

Rejestracja: 14 cze 2012, 20:08
Posty: 212
Lokalizacja: Garwolin
Pojazd:
Na świecy z długim gwintem jest większy stopień sprężenia.
Wydaje mi się, że po prostu świeca się skończyła :)




_________________

NieCiik pisze:
Ogólnie lubie i peżoty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 gru 2013, 20:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2011, 19:29
Posty: 26
Lokalizacja: Wo(L)omin
Pojazd: Rox
Chyba Tobie mózg się skończył.

Chodzi mi właśnie o to co sie mogło stać że przestał palić na świecy z długim gwintem, głowica jest na długi gwint więc tak powinno być. Teraz nawet na świecy z krótkim gwintem słabo pali i nie chce się wkrecać czasami na obroty, przerywa i ma mało mocy.

-- 2 gru 2013, o 20:01 --

Jaka powinna być ciepłota??? do tego seta?




_________________

Cyl: Stage6 Sport pro 70cc MKII 10mm
Wał: Top Racing Hihg-Tech 10mm
Wydech: Yasuni R/C16
Króciec: Stage6 R/T MKII
Gaźnik: Dellorto 21
Wario: Stage6 R/T oversize MKII
Sprzęgło: Stage6 R/T MKII Tour Conrtol
Dzwon: Stage6 R/T MKII




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy