Dzisiaj jest 23 sty 2025, 14:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 gru 2013, 18:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2013, 23:59
Posty: 47
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pojazd: zipp vega50
Witam chciałbym zrobić swapa w niedalekiej przyszłości najlepiej na 125ccm lub więcej ale w 4t. Dlaczego 4t? spalanie nie powala na kolana a osiągi lepsze ( może nie porównywalne z klasą racing 70ccm) ale przynajmniej części nie kosztują krocie i wytrzymują mniej wiecej 20tyś km. Może z was ktoś ma coś zrobionego tego typu lub wie jak jest z mocowaniami itp. Nie chciał bym zbytnio spawać ramy tylko żeby pasowały wejścia na tulejki oryginalne ;D.




_________________

https://picasaweb.google.com/1116141928 ... ippVega50#
http://www.youtube.com/watch?v=AkD-TPOU8hQ


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 gru 2013, 20:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2012, 13:08
Posty: 1200
Pojazd: Szkutr
Jeśli masz silnik 139qmb 4t tak jak w tytule to silniki p/g (piaggio/gilera) będą pasowały jeśli chodzi o mocowania, trzeba tylko przyciąć lekko wahacz ale to 5 minutowa robota. Elektryka to standard, musisz kupić odpowiedni moduł i dobrze przepiąć kable :) Ot cały swap.




_________________

Moja Malaga! malaguti-f12-midrace-racing-zapraszam-t406973.html
Malaga na FB - https://www.facebook.com/RadeckiGarage




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 gru 2013, 20:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2013, 23:59
Posty: 47
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pojazd: zipp vega50
nie, 2t odpada tylko 4t nalepiej 125ccm lub większe... jak napisałem chce mieć osiągi lepsze niż przy 70ccm w 2t lub takie same a żeby nie palił mi 4-5litrów tylko mniej




_________________

https://picasaweb.google.com/1116141928 ... ippVega50#
http://www.youtube.com/watch?v=AkD-TPOU8hQ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 gru 2013, 21:43 
*

Rejestracja: 02 sty 2013, 14:22
Posty: 120
Lokalizacja: warszawa
Pojazd: Gilera Runner , magnus solatio
może silnik p/g 125 od Runnera wiem że spalanie nie będzie przekraczało 3 l ,a prędkość będziesz miał ponad 110 km/h jak nie więcej ,a jak z mocowaniem to nie wiem czy będzie pasowało
:/ niech się jeszcze ktoś wypowie :P




_________________

co z tego że 4t ważne że jest czym dupę wozić :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 gru 2013, 21:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2013, 23:59
Posty: 47
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pojazd: zipp vega50
http://allegro.pl/silnik-quad-atv-150-g ... 85684.html coś tego typu myślałem tylko że 125 ze skutera :D




_________________

https://picasaweb.google.com/1116141928 ... ippVega50#
http://www.youtube.com/watch?v=AkD-TPOU8hQ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 gru 2013, 22:15 
*

Rejestracja: 02 sty 2013, 14:22
Posty: 120
Lokalizacja: warszawa
Pojazd: Gilera Runner , magnus solatio
http://allegro.pl/silnik-4t-150-cc-jonw ... 69036.html no to tu masz ten chiński 150cc on prawdopodobnie pasuje pod twoje mocowanie :D
http://allegro.pl/silnik-4t-125-cc-zipp ... 99948.html i jeszcze 125cc :P




_________________

co z tego że 4t ważne że jest czym dupę wozić :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 gru 2013, 22:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
1000zł to dość wygórowana cena, za tyle można kupić silnik z miny do swapu, co prawda 2t, wsadzić 50cc+ wymienić łożyska w razie potrzeby, kupić wariator i wydech i można śmigać :) Ale to jest moja opinia, za 1000zł silnik dość drogo, ale silniczek fajny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 gru 2013, 22:35 
*

Rejestracja: 02 sty 2013, 14:22
Posty: 120
Lokalizacja: warszawa
Pojazd: Gilera Runner , magnus solatio
Jakub03, ciekawe jakie by były osiągi na takim silniku. Wiesz , ale koledze nie odpowiada spalanie rzędu 4l na seri :P a co mówić na racingu :/




_________________

co z tego że 4t ważne że jest czym dupę wozić :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 gru 2013, 0:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2013, 23:59
Posty: 47
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pojazd: zipp vega50
adrijng pisze:
Jakub03, ciekawe jakie by były osiągi na takim silniku. Wiesz , ale koledze nie odpowiada spalanie rzędu 4l na seri :P a co mówić na racingu :/

własnie chodzi mi o kulture pracy której nie ma w 2t ( już rzygam 2t przelatałem 90tyś km na takich sprzętach przez 8 lat). pozatym spalanie max4l




_________________

https://picasaweb.google.com/1116141928 ... ippVega50#
http://www.youtube.com/watch?v=AkD-TPOU8hQ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 gru 2013, 7:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Jeżeli spalanie ma być w granicach 4litrów to oczywiście moja propozycja odpada, na sporcie 2t wypija 5litrów przy dobrej regulacji, także nie podejdzie ta opcja, silnik, który wysłałeś jest ciekawą propozycją, aczkolwiek, czy ta moc 12/14km jest realna, tego akurat nie wiem, nie miałem styczności z silnikiem ''allegro'' także nie wiem, jak to będzie działać, ale może i warto zaryzykować :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 gru 2013, 18:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2013, 23:59
Posty: 47
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pojazd: zipp vega50
Jakub03 pisze:
Jeżeli spalanie ma być w granicach 4litrów to oczywiście moja propozycja odpada, na sporcie 2t wypija 5litrów przy dobrej regulacji, także nie podejdzie ta opcja, silnik, który wysłałeś jest ciekawą propozycją, aczkolwiek, czy ta moc 12/14km jest realna, tego akurat nie wiem, nie miałem styczności z silnikiem ''allegro'' także nie wiem, jak to będzie działać, ale może i warto zaryzykować :)

realna może z 9-10KM. chyba że tuning starego silnika i generalka... napewno musi być zestaw żywotny i nie drogi bardzo

mam dostęp do tulejowania, frezarek, tokarek, nicasil etc bo mój tata zawodowo się tym zajmuje

-- 06 gru 2013, 19:30 --

znalazłem cylinder 80ccm przebieg niby 500km ale właściciel mówi że pierścionki przydało by się wymienić sam nie wiem czy lepiej swap żywotniejszy niż generalny remont silnika. Cylinder 20zł + mówił że nowe pierścionki może kupić ( jakieś 8-12zł)




_________________

https://picasaweb.google.com/1116141928 ... ippVega50#
http://www.youtube.com/watch?v=AkD-TPOU8hQ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 gru 2013, 18:56 
*

Rejestracja: 02 sty 2013, 14:22
Posty: 120
Lokalizacja: warszawa
Pojazd: Gilera Runner , magnus solatio
20 zł to nie pieniądze możesz kupic i pojeździć trochę. Ja chyba zainwestowałbym w ten silnik bo 4t po tuningu spali ci 3.5 l nawet chyba nie :P ,a cylinder jak nie masz dużo kasy a chcesz mocy to polecam ci 90cc wm głowice pod ten cylinder polecam MCN i oczywiście jakiś wał wzmacniany jeśli masz już luz a jeśli nie to go nie ruszaj a potem możesz zmienić wariator na stage 6 sport pro , malossi multivar i sprzęgło jeśli okładzin nie masz polecam RMS. i czeka cię regulacja to tyle odemnie troche chaotycznie ,ale myśle że się da przeczytać :P




_________________

co z tego że 4t ważne że jest czym dupę wozić :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 gru 2013, 19:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2013, 23:59
Posty: 47
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pojazd: zipp vega50
adrijng pisze:
20 zł to nie pieniądze możesz kupic i pojeździć trochę. Ja chyba zainwestowałbym w ten silnik bo 4t po tuningu spali ci 3.5 l nawet chyba nie :P ,a cylinder jak nie masz dużo kasy a chcesz mocy to polecam ci 90cc wm głowice pod ten cylinder polecam MCN i oczywiście jakiś wał wzmacniany jeśli masz już luz a jeśli nie to go nie ruszaj a potem możesz zmienić wariator na stage 6 sport pro , malossi multivar i sprzęgło jeśli okładzin nie masz polecam RMS. i czeka cię regulacja to tyle odemnie troche chaotycznie ,ale myśle że się da przeczytać :P

myślałem coś nad 72ccm ale sam nie wiem przy 90ccm koszty większe troche. Tak i tak generalny remont będzie tylko na takim zestawie chce zrobić te 8-10tyś km na lajcie




_________________

https://picasaweb.google.com/1116141928 ... ippVega50#
http://www.youtube.com/watch?v=AkD-TPOU8hQ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 gru 2013, 19:18 
*

Rejestracja: 02 sty 2013, 14:22
Posty: 120
Lokalizacja: warszawa
Pojazd: Gilera Runner , magnus solatio
to ja bym postawił na jakiś markowy cylinder np airsal 80cc chociaż ja na chińskiej 72cc w drugim skuterze mam już przelatane 6000 i to na seryjnym wale a skuter teraz ma 15 tyś :D




_________________

co z tego że 4t ważne że jest czym dupę wozić :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 gru 2013, 20:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2013, 23:59
Posty: 47
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pojazd: zipp vega50
dało by rade przeszlifować oryginalny cylinder na 72ccm?




_________________

https://picasaweb.google.com/1116141928 ... ippVega50#
http://www.youtube.com/watch?v=AkD-TPOU8hQ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 gru 2013, 21:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2013, 20:48
Posty: 82
Pojazd: Kingway Coliber
Z takimi cylkami to jest loteria, będzie taki co polata te 8k a będzi taki co po dotarciu już do wymiany :)




_________________

Kingway Coliber 4T:
-WM 90ccm+głowica
-Wał MCN
-Malossi Multivar
-Tec Evo Racing
-Stage6 WingCooler
-Tec 22mm Black Edition
-Korektor WM
-Malossi X-Kevlar
-stożek Vicma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 gru 2013, 21:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2013, 23:59
Posty: 47
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pojazd: zipp vega50
właśnie ... dlatego może lepiej szlif tego co mam + nowy tłok :D zastanawiam się czy da radę przeszlifować.




_________________

https://picasaweb.google.com/1116141928 ... ippVega50#
http://www.youtube.com/watch?v=AkD-TPOU8hQ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 gru 2013, 23:04 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Nie ma sensu szlifować, za szlif+ tłok zapłacisz ze 150zł jak nie lepiej, za drugie tyle masz zestaw 72cc kompletny, albo kupujesz Airsala i głowicę pod 80cc ( duże zawory ) i śmigasz, pamiętaj o wymianie oleju, regulacji zaworów i przede wszystkim DOCIERANIU!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 gru 2013, 0:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2013, 23:59
Posty: 47
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pojazd: zipp vega50
Jakub03 pisze:
Nie ma sensu szlifować, za szlif+ tłok zapłacisz ze 150zł jak nie lepiej, za drugie tyle masz zestaw 72cc kompletny, albo kupujesz Airsala i głowicę pod 80cc ( duże zawory ) i śmigasz, pamiętaj o wymianie oleju, regulacji zaworów i przede wszystkim DOCIERANIU!

szlif mam za darmo bo tata prowadzi firme która robi szlify :D. tylko co tłok + regeneracja głowicy lub nowa. chodzi czy tulei starczy , nie wiem czy wyda poprostu




_________________

https://picasaweb.google.com/1116141928 ... ippVega50#
http://www.youtube.com/watch?v=AkD-TPOU8hQ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 gru 2013, 9:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
zapewniam cię że jeżeli kupisz cylek do 4t z wm to będziesz jeździł długawo na 100000000%
cały rok miałem do czynienia z tymi cylkami i do 4t są bdb




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy