Dzisiaj jest 16 lis 2024, 12:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 gru 2013, 19:13 
**

Rejestracja: 04 gru 2012, 21:28
Posty: 238
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
Siema mam taki problem z malaga otoz kiedy skuter wkreci sie na obort zaczyna przerywa. Kiedy jade przyspiesza do 70 bez przerywania i przy 70 robi bu zwalnia do 65 i znowu do 70. Dodam ze na 2 gaznikach jest tak samo. Cewkomodul wymieniany swieca tez. Czy moze byc to wina zaplonu? Zabrudzony czy jak ? Dodam ze obieg na przeowdach do zaplonu jest. Natomiast nie wiem jak sprwadzic cewke. Czego moze byc to wina ?

http://www.youtube.com/watch?v=hwcHomT9 ... e=youtu.be

Skuter nie reaguje na zadna regualcje gaznika czy srubka wkrecona czy nie. Oraz prosze nie patrzec na to jak sie wkreca tylko pozniej, jak jest na max obrotach wtedy slychac jak przerywa. Prosze o pomoc. Dzieki :)


Ostatnio zmieniony 08 gru 2013, 10:19 przez Mateusz97, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 gru 2013, 21:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Mateusz97, a mokro jest jak jeździsz?
Może masz nieszczelny filtr powietrza? Może wody naleciało?

Może gdzieś przebicie masz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 gru 2013, 9:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2013, 14:15
Posty: 41
Pojazd: Zumico eos
a może po prosu masz zużyte wario ? np jezdziłeś jakiś czas np 50 i pasek wytarł rowek na wario i to może być przyczyna ale jak przerywa na obrotach jakoś jak by odcinało czy poprosty zwalnia i powoli przyspiesza ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 gru 2013, 17:02 
***

Rejestracja: 20 cze 2011, 14:38
Posty: 845
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
wymień moduł, zobaczysz, ze pomoze ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 gru 2013, 22:43 
**

Rejestracja: 04 gru 2012, 21:28
Posty: 238
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
Dodam ze cewkomodul wymieniany. a jutro wrzuce filmik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2013, 1:54 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Pierścienie się mogą juz kończyć, sprawdź kompresje.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2013, 10:16 
**

Rejestracja: 04 gru 2012, 21:28
Posty: 238
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
tutaj wrzucam film jak przerywa, dodam zeby nie patrzec na poczatku jak sie wkreca tylko jak juz zlapie obroty, silnik nie reaguje na zadna regulacje silnika czy srubka wkrecona czy wykrecona ciagle to samo. Wiec czekam na odpowiedz(pomocy) dzieki.

http://www.youtube.com/watch?v=hwcHomT9 ... e=youtu.be




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2013, 10:25 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Wydaje mi się ze tak jak pisałem wyżej pierścienie się kończą.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2013, 10:32 
**

Rejestracja: 04 gru 2012, 21:28
Posty: 238
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
mowisz? Ogladales film ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2013, 10:41 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Oglądałem i miałem tak u siebie, juz prędkość dochodziła do maxa czyli max obroty, przerywalo, spadała tak o 5 km/h i znowu idzie i znowu przerywa. Wtedy nie wiedziałem o co chodzi, myślałem ze go przylewa no aż w końcu mi Apka zgasła w drodze i się okazało ze pierścień poleciał na szcescie nie uszkodził cylka tylko sam tłok.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2013, 10:51 
**

Rejestracja: 04 gru 2012, 21:28
Posty: 238
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
wiec rozbiore i zobacze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2013, 11:36 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Albo jeśli możesz to kompresje sprawdź.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2013, 13:04 
**

Rejestracja: 04 gru 2012, 21:28
Posty: 238
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
Chyba znazlem wine. przez caly cyl idzie kreska wyczuwalan pod palcem rowek czuc oraz na tloku sa kreski tez wuczywalne rowki. Czy to moze byc prezczyna ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2013, 16:00 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Oczywiście ze może, wrzuć fotki tego jak możesz.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2013, 20:34 
**

Rejestracja: 04 gru 2012, 21:28
Posty: 238
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
http://pokazywarka.pl/0zbl0d/
zdjecia salbej jakosci ale na ostatnim zdjeciu cyla ladnie widac jak wyglada rysa. Jest wyczuwalna pod paznokciem czuc rowek. Rowniez zdjecie tloka widac dziurki rysy grubosci paznokcia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2013, 22:16 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Ciśnienie puszcza jak nic, wygląda to tak jakby Ci się tam piach dostał... Cylek daj do szlifu i dokup tłok i będzie latało ładnie.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 gru 2013, 17:31 
**

Rejestracja: 04 gru 2012, 21:28
Posty: 238
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
Niesety cylek seria :( Hm, Wiec przyczyna przerywania byla rysa na gladzi cyla. Pod pierscionkami piach nawet znalazlem. Temat do zamkniecia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy