Dzisiaj jest 19 sty 2025, 18:12

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
*
Awatar użytkownika

Pojazd: Audi A3 8L
Witam. Ostatnio nurtuje mnie pytanie , a dokładniej jak to jest teraz ze zniżkami tzn kiedyś ( jak opowiadał mi ojciec ) to rejestrowano na siebie motocykl o pojemności minimum 125cm3 i wtedy leciały zniżki. Ojciec aktualnie ma 65% zniżki.

Drugie pytanie to jeśli zarejestruje samochód na siebie i dodam matke lub ojca jako współwłaściciela to wtedy dostane jakąś zniżkę czy płacę 100% ?

+ chciałbym dodać że jestem świeżo upieczonym kierowcą i mam 18lat.

Pozdrawiam.

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Awatar użytkownika

Pojazd: C4
czekoladus pisze:
a dokładniej jak to jest teraz ze zniżkami tzn kiedyś ( jak opowiadał mi ojciec ) to rejestrowano na siebie motocykl o pojemności minimum 125cm3 i wtedy leciały zniżki.

Tak, mając na siebie pojemność 50-125cc zbierasz na siebie zniżki. Co roku 10%.

Na moim przykładzie teraz mam auto i motorower, auto zarejestrowane na rodzica, a na siebie motorower i teraz mam 70% zniżki, ale:
-gdybym miał na siebie auto to bym płacił krocie
-za to, że jestem młodociany mam zwyżkę za wiek

czekoladus pisze:
Drugie pytanie to jeśli zarejestruje samochód na siebie i dodam matke lub ojca jako współwłaściciela to wtedy dostane jakąś zniżkę czy płacę 100% ?

Jeżeli nic wcześniej na siebie nie miałeś żadnego ubezpieczenia za skuter/motor to podstawowa stawka chyba 100% + zwyżka za wiek, albo to już jest doliczone do tych 100%.

Mając jakieś już zniżki na siebie dopiero będzie nam się opłacało przerejestrować samochód mając 25 lat. Bo tak to tylko dodatkowe koszty.
Mając na siebie zarejestrowany motor/skuter, przyczepkę zbierasz zniżki, płacisz małe ubezpieczenie i według mnie jest to najlepszy sposób.

Awatar użytkownika

Pojazd: 5 jachtów w porcie 8 ferrari