Dzisiaj jest 25 lut 2025, 13:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 gru 2013, 10:35 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Witam, posiadałem przez dłuższy czas fajny setup na AC ale nie stety wolalem sprzedac czesci zeby kupic cos na LC, sprzedałem prawie wszystkie czesci lecz zostal mi wlasnie ten cylek , cylek chce wlozyc do kompletnej seri przy seryjnym gazniku 12 mm, da rade to pociagnac ??? Z gory dzieki za odpowiedz ;)




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 gru 2013, 11:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Gaznik za mały , będzie dostawał za mało paliwa i wgl to nie będzie dobrze jezdziło szkoda tylko cylka na takie coś. Wał to samo , nie warto ryzykować . Dokup chociaż gaznik 19-21 i wał jakiś top racing i możesz założyć.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 gru 2013, 14:02 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Wał wytrzyma spokojnie, bo na nim jezdzilem przy tamtym secie i wszystko bylo git , myslalem nad 17.5 wtedy juz powinno byc git. Cylek nie bedzie krecil wysoko wiec tez nie bwedzie chcial duzo paliwa. Jak myslicie ??




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 gru 2013, 16:54 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
kup 17,5mm potem stękaj że ci się zaciera :cool:




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 gru 2013, 17:30 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
to kupie wtedy 19mm jak wczesniej mialem i bedzie git wtedy. Bedzie mial dobre chlodzenie i wiecej pochodzi.




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 gru 2013, 23:07 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
pod takie cylindry wypada już 21mm wkładać :) airsal t6 jest w pyte słabszy i ludzie go z 21mm karmią :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2013, 9:48 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Airsal jest mocniejszy niz Sport Pro , przynajmniej w AC, mialem airsala , fajny cylinder :D Wracajac do Sporta na 19 mm zrobilem kolo 200 km i bylo git :)




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2013, 22:28 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
jeśli sądzisz że airsal jest mocniejszy to ja nie mam pytań :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 gru 2013, 23:48 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
No Airsal jest mocniejszy niz Sport Pro, zobacz sobie, nie mowie o LC tylko o AC. Sport pro tylko troche mocniejszy od Streeta jest a Airsal to juz MId-Race :)




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 gru 2013, 1:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Ja bym wziął Airsal'a ze względu na moc, co prawda jeden i drugi cylek to aluminium, czyli szlif nie wchodzi w gre, ale jeżeli chodzi o moc, to airsal+21mm + c20 i ogień, chociaż i c16 by styknął.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 gru 2013, 9:35 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Spoko , aczkolwiek ja nie wybieram cylindra teraz :) co do gaznika to dam 19 mm j ak wczesniej mialem i powinno byc git. Cylek bedzie chodzil oprocz gaznika na seryjnych czesciach wiec grzac sie nie powinien. Noe che mi sie bawic w tuning AC, 100 km i remont silnika...




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 gru 2013, 17:42 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Mam wykres i spor pro mk1 uzyskuje prawie 13 konia ac :) a na scooter attack był wykres z airsalem t6 gdzie max moc uzyskał niecałe 12 konia też w ac :) ale mniejsza o to airsale nie są trwałymi cylindrami z racji na słabej jakości nicasil




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 gru 2013, 20:34 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Dzieki Naziol, teraz juz bede myslal inaczej :D Aczkolwiek ja przy samym cylku i gazniku wycisne z 8-9 koni :) MAks :D Chyba ze znowu mi sie zachce bawic w Tuning :D o to fajna sprawa ale jak juz bym mial sie bawic to chyba w Jeta bym ladowal bo LC ale do Jeta lipa z czesciami drogie sa bo malo ich na rynku jest :/ A do minarelki np do mojej AC sa miliony czesci :D




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 gru 2013, 21:36 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
jak chcesz do jeta coś to ci sprzedam polini evo 50 tanio :mrgreen:




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy