Dzisiaj jest 25 lut 2025, 12:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 gru 2013, 17:02 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
witam jaki wariator ktoś mógł by mi polecić do minarelli?
silnik jest dość racingowy
cylinder 56ccm z wydechowym 196*
dyfuzor na 10500rpm

aktualnie jeżdżę na multivarze pożyczonym od kolegi ale to kiedyś trzeba oddać xD a mi wpadło trochę kasy więc muszę kupić coś swojego:P

i moje pytanie:

nr.1 czym będzie się różnić charakterystyka na multivarze i na MHR? (najlepiej prosił bym o dokładny opis)

nr.2 i jeszcze jedno czy na ten wariator warto zwracać uwagę?
http://shop.mieloch.pl/wariator-top-rac ... 1480.bhtml

bo cena wydaje się dość atrakcyjna (a nie będę owijał w bawełnę, że pieniądze tu roli nie grają bo grają raczej zawsze xD) powie mi ktoś coś więcej o tym top racing ng?

z góry dzięki za wypowiedzi pozdrawiam:P

-- 11 gru 2013, 18:02 --

nikt nic nie wie na ten temat...?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 gru 2013, 18:26 
*

Rejestracja: 01 maja 2013, 10:27
Posty: 118
Lokalizacja: StareMiasto/Konin
Pojazd: Zumico Aion
Ten wario jest dobry co prawda ja go nie mam ale jak kumpel kupił full seria i 70 cylek chińska to z 60/70 do 90-95 (licznikowe), to jest prawie to samo co sport pro. I tez ma apke rally :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 gru 2013, 18:44 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
a ma może ktoś porównanie tego wariatora top racing ng do multivara?

lub tego
http://shop.mieloch.pl/wariator-malossi ... 8752.bhtml
też do multivara

bo jak wcześniej wspomniałem jeżdżę jakoś trochę ponad tydzień na multivarze od kumpla i chciałbym wiedzieć czego oczekiwać po tych wariatorach:P ja teraz mam 50ccm po porcie i na multivarze koło 90 lecę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 gru 2013, 19:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Ten mhr jest taki sam gabarytowo jak multivar ma tylko zmienione kąty, zwany tarże pod nazwa multivar 2005. Nie jest to Malossi MHR Overrange, do którego trzeba zrobić demontaż rozrusznika




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 gru 2013, 20:20 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
to, że rozrusznika nie trzeba wyciągać to akurat wiem:P chodzi mi o charakterystykę pracy silnika (przyspieszanie) na multivarze i na MHR (czy tam multivar 2005 jak kto woli:P)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 gru 2013, 21:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Na MHR bedzie o wiele lepze, ale ja bym chyba wolał mhr overrange, były by jeszcze lepsze osiągi




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 gru 2013, 21:49 
**

Rejestracja: 25 lis 2013, 17:06
Posty: 247
Lokalizacja: KTA
Pojazd: Aprilia Rally AC
no tak tylko wiesz jak to jest z kasą...:P i jednak zależy mi na tym, żeby jednak ten rozrusznik został... ogólnie to bardzo zaciekawił mnie ten top racing bo cena jest naprawdę atrakcyjna a jakby ogarniał chociaż na tyle co multivar to pewnie bym się skusił na niego:P a overrange miał pewien znajomy o ile dobrze pamiętam może będę miał okazję przetestować kiedyś... a nikt nie ma jakichś konkretów o tych vario? że na przykład multivar w takim przedziale prędkości idzie tak i tak a mhr tak i tak?:P

PS sorki, że pytam o takie pierdoły ale zajebiście mnie to ciekawi a nie mam na tyle kasy, żeby robić takie testy...;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 gru 2013, 15:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
No dobrze wiec tak multivar jest głównie na v max
Stage 6 Sport Pro da ci coś koło 3 km/h i duzo na przyśpieszenie jest wyborem optymalnym
A polini SC głównie na przyspieszenie




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 gru 2013, 18:30 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
top racing ng to jest brat bliźniak bardzo dobrego wariatora hebo ng miałem go osobiście i mogę ręczyc za niego że będziesz zadowolony a poniżej masz test najpopularniejszych wario

Obrazek




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 gru 2013, 10:16 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
czyli z tego co ja widzę po tabeli to ten cudowny wychwalany przez wszystkich multivar to jest poprostu gówno xD! tym bardziej, że wypada gorzej od topa sv1 który jest prawie o połowę tańszy...

szkoda, że nie ma więcej takich tabeli itp:P na dniach pewnie i ja zrobię jakiś test bo mam dostęp do dwóch skuterków (rally młodego i booster kumpla) i do dwóch wario (seria i vertical) i za nie długo wpadnie jeszcze ten top ng więc też powiem wam coś ciekawego na ten temat:P




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 gru 2013, 23:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Ja bym wziął bez wahania Top Racing NG/SV1, dobry wariator, dobrze wykonany, jeden jak i drugi, aczkolwiek na sport pro jest ogień, ale i cena wysoka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy