Dzisiaj jest 25 lut 2025, 14:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 gru 2013, 21:47 
*

Rejestracja: 11 gru 2013, 21:11
Posty: 21
Pojazd: Coliber Swap P/G
Siemka mam nastepujacy setup:
wydech stage6 Pro, nie replica
malossi multivar
dellorto PHBG DS 21
plytki membran malossi
sprzeglo dzwon i przeciw talerz seria
Wal top racing high tech
Mialem malossi sport ciagnal na tym secie jak szalony, na starcie bez podciagania wyrywal na kolo.Teraz zastanawiam sie na cylinder S6 sport pro mk2 ac P/g co sadzicie o tym cylindrze lub jaki inny polecacie?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 gru 2013, 0:38 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
polecam motoforce racing :) albo jak stejdża to mk1 wydanie jest miodzio w porownaniu do mk2 ale na sam poczatek zainwestuj w dzwon i sprzegło i wario lepsze




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 gru 2013, 16:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
naziol pisze:
polecam motoforce racing albo jak stejdża to mk1 wydanie jest miodzio w porownaniu do mk2 ale na sam poczatek zainwestuj w dzwon i sprzegło i wario lepsze

Bo seryjne krótko wytrzymają :D
Ogólnie to bym wolał cos żeliwneo typu top racing duel modular, dłuzsza zywotność niż aluminium. Ale to moje zdanie :D




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.


Ostatnio zmieniony 22 lut 2014, 16:19 przez mati-98, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 gru 2013, 19:32 
*

Rejestracja: 11 gru 2013, 21:11
Posty: 21
Pojazd: Coliber Swap P/G
wariator mam dosc dobry, wytrzyma a dzwon i sprzeglo to pozniej troche fundusze mnie ograniczaja.Czytalem o motoforce i opinie nie byly az tak bardzo dobre.Wypowie sie ktos jeszcze na temat jakis cylindrow co nie padna mi po 1000km tylko pojezdze na nich i bedzie dobra moc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 gru 2013, 23:24 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Polecmaam jak kolega wyzej Stage6 sporta pro mkI, sam mam go w AC i chwale, ładnie cianie i zywotnosc tez dobr. Powinien ladnie Ci sie zgrac z wydechem, ja mialem przy nim pro replice i tez ładnie ciagnal wiec powinno byc przyzwoicie. Co do innego cylindra to polecam tez Arsala T6, dobry aluminiowy cyl no ale gladz nieporownywalna z gladziami Stage6 ;) Ale ogolnie przyzwoity cylinder.




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 gru 2013, 15:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
marcinzaki820 pisze:
Polecmaam jak kolega wyzej Stage6 sporta pro mkI, sam mam go w AC i chwale, ładnie cianie i zywotnosc tez dobr. Powinien ladnie Ci sie zgrac z wydechem, ja mialem przy nim pro replice i tez ładnie ciagnal wiec powinno byc przyzwoicie. Co do innego cylindra to polecam tez Arsala T6, dobry aluminiowy cyl no ale gladz nieporownywalna z gladziami Stage6 ;) Ale ogolnie przyzwoity cylinder.

Ja aczkolwiek airsala odradzę, bo nicasil w nim zastosowany nie jest odpowiedniej jakości




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 gru 2013, 17:51 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
DaNeK tutaj nie chodzi o jakośc tylko o to że ten wariator będzie ci ograniczał osiągi przy lepszym cylku z powodu małej średnicy bierzni z tego jak kojarze multivar ma taki sam rozmiar coo seria czyli 95mm


mati-98 Nie ma cylindrów top racing xD




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 gru 2013, 19:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Sory to miało być top duel czy jakos tak pomyliło mi sie sorki




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 gru 2013, 19:58 
*

Rejestracja: 11 gru 2013, 21:11
Posty: 21
Pojazd: Coliber Swap P/G
To chyba sie skusze na sport pro mkI myslalem tez nad portingiem ale nie wiem co z tego bedzie.Łozysko korbowodu starczy z top racing? i jakie byscie wario i sprzeglo polecali pod ten cyl? dzięki wszystkim za odpowiedz ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 gru 2013, 22:07 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Wario Stage6 Sport Pro , a sprzeglo S6 TQ ;)




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 gru 2013, 16:17 
*

Rejestracja: 11 gru 2013, 21:11
Posty: 21
Pojazd: Coliber Swap P/G
ok dzieki a port by sie oplacalo robic do tego cylka zeby zwiekszyc moc? i jaka dysza dellorto 21 na stozku do tego cyla, wiadomo ze nie idzie tak powiedziec ale mi chodzi tak orientacyjnie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 gru 2013, 17:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
DaNeK pisze:
ok dzieki a port by sie oplacalo robic do tego cylka zeby zwiekszyc moc? i jaka dysza dellorto 21 na stozku do tego cyla, wiadomo ze nie idzie tak powiedziec ale mi chodzi tak orientacyjnie?

Porting jak najbardziej będzie się opłacał :D




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2013, 2:27 
*

Rejestracja: 11 gru 2013, 21:11
Posty: 21
Pojazd: Coliber Swap P/G
noo to git :D a na jakie dysze mam sie nastawiac?:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2013, 12:53 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Koło 90




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2013, 20:51 
*

Rejestracja: 11 gru 2013, 21:11
Posty: 21
Pojazd: Coliber Swap P/G
ok dzieki wszystkim za wypowiedz ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy