Dzisiaj jest 25 lut 2025, 8:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 gru 2013, 12:37 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Tak jak w temacie. I jakiej grubości płytki się dobiera, jak je dobierać, bo jestem zielony pod względem zaworu membranowego :mrgreen:




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 gru 2013, 20:21 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
"sportowy" zawór membranowy poza większą przepustowością i odpowiednio dobranymi płytkami to nie różni się praktycznie niczym:P do gaźnika 21mm nie ma potrzeby stosować zaworu o większej przepustowości bo seryjny nie będzie go blokował (mówię na podstawie minarelli ale to jeszcze zależy od zaworu w niektórych trzeba lekko odgiąć te ograniczniki, żeby płytki mogły się bardziej odgiąć oczywiście bez przesady:P) sportowe zawory jak pewnie zauważyłeś nie mają tej "przedziałki przez co przepustowość jest większa, grubość płytek dobiera się w zależności od tego jaką charakterystykę chcemy uzyskać (jeszcze różnica w twardości jest zależna od materiału inną twardość mają 0,3 z włókna szklanego a inną 0,3 z carbonu:P) ogólnie to na twardszych (grubszych) silnik ma moc przeniesioną nieco wyżej w porównaniu do cieńszych:P co nie oznacza na przykład, że nie możesz włożyć płytek 0,45 do serii bo możesz tylko mija się to z celem bo te płytki mają najlepszą sprawność na takich obrotach o jakich seria może tylko pomarzyć xD




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 gru 2013, 20:35 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
pypu przestań pieprzyć farmazony, ciekawe co zostanie z cylka racinga przy zaworze serii, tylko tyle że prędzej go zatrzesz .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 gru 2013, 20:48 
*

Rejestracja: 10 paź 2012, 20:25
Posty: 125
Pojazd:
Nie po to robią sportowe zawory żeby były tylko do ozdoby... Logiczne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 gru 2013, 21:00 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
nOooRt napisałem o przepustowości jak i o płytkach które się dobiera w zależności od strojenia silnika... więc z tego jakby nie patrzeć wynika właśnie to, że do racinga nie wsadzisz płytek 0,25 bo to się nie zgra... (to samo napisałem na przykładzie za grubych płytek do danego zestawu) ale jak widać masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem:P przeczytaj jeszcze raz UWAŻNIE to co napisałem wyżej i jeśli się z czymś nie zgadzasz to walnij śmiało swoją teorię...

PS a poza tym to już nie pierwszy raz masz jakiś problem do mnie samemu nie błyskając przy tym żadną wiedzą... więc w skrócie nie mam zamiaru z Tobą prowadzić bezowocnej dyskusji...




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 gru 2013, 21:08 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
pypu pisze:
nie różni się praktycznie niczym:P do gaźnika 21mm nie ma potrzeby stosować zaworu o większej przepustowości bo seryjny nie będzie go blokował (mówię na podstawie minarelli ale to jeszcze zależy od zaworu w niektórych trzeba lekko odgiąć te ograniczniki, żeby płytki mogły się bardziej odgiąć oczywiście bez przesady
odginanie blaszek seryjnego zaworu to jest właśnie zmiana charakterystyki pracy, zmierz sobie otwory wpadania mieszanki do zaworu seryjnego i "sportowego" jak i kąty pod jakim przykręca się płytki do zaworu seryjnego a "sportowego", dobór płytek jest uzależniony od poziomu cylka, na seryjnym zaworze to możesz sobie jeździć do poziomu"sporta" i tyle w temacie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 gru 2013, 21:17 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
n0ooRt pisze:
odginanie blaszek seryjnego zaworu to jest właśnie zmiana charakterystyki pracy, zmierz sobie otwory wpadania mieszanki do zaworu seryjnego i "sportowego" jak i kąty pod jakim przykręca się płytki do zaworu seryjnego a "sportowego", dobór płytek jest uzależniony od poziomu cylka, na seryjnym zaworze to możesz sobie jeździć do poziomu"sporta" i tyle w temacie.



a co niby przeszkadza w jeździe na cylku 50ccm racing (lub po full porcie) na gaźniku 21mm i seryjnym zaworze płytkami polini 0,35 z odpowiednio odgiętymi blaszkami (żeby przepływ był wystarczający dla gaźnika 21mm)??

jakbyś miał gaźnik 24 czy tam 26 to wtedy zawór z "przedziałką" (dwoma małymi okienkami na stronę) nie zda egzaminu ze względu na przepustowość




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 gru 2013, 21:46 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Odginać blaszki to sobie możesz jak chcesz raz w tygodniu wymieniać ukruszone płytki lub złamane szukać w cylku lub dlaczego mam prześwity na zaworze, takich tematów tu było multum, myślisz że dasz większy gaźnik odegniesz blaszki i sprawę załatwisz .Mam dwa zawory ,seryjny i polini evolution więc wiem czym się różnią i tyle od mnie w tym temacie,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 gru 2013, 22:04 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
dwa zawory... wielka mi kolekcja xD niby odgięte blaszki są tak bardzo szkodliwe a niektóre zawory nie mają ich wcale... na przykład ten

http://shop.mieloch.pl/zawor-membranowy ... 1020.bhtml

właśnie po to, żeby właśnie PRZEPUSTOWOŚĆ była większa (o ile wiesz w ogóle co to przepustowość i jak ją obliczyć bo po Twoich wypowiedziach wnioskuję, że nie wiele na ten temat wiesz...)

widziałem też przerobiony tak zawór SERYJNY a cała przeróbka polegała na wywaleniu tej przedziałki wyrównaniu powierzchni styku płytek i założeniu całych płytek a nie dzielonych jak w serii... i nadal to SERYJNY zawór który wg Ciebie jest ptak bo jest SERYJNY a nie "sportowy" haha xD takie "sportowe" zawory są właśnie dla takich gości jak Ty którzy mają kasę a nie mają pojęcia...




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 gru 2013, 22:38 
*

Rejestracja: 10 paź 2012, 20:25
Posty: 125
Pojazd:
Fakt faktem, że nie każdy da radę takie coś profesjonalnie wykonać, a nie wiem czy nie lepiej włożyć te 100 coś złotych na lepszy zawór niż później płakać ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 gru 2013, 22:52 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
jak ktoś ma kasę i mu nie szkoda (czyt. starzy dali) i w dodatku nie ma wiedzy i umiejętności do zrobienia "czegoś z niczego" to niech kupuje zawór za 200zł:P i inne graty też jak najdroższe... zawór można przerobić kosztem godzinki wolnego czasu i kosztem płytek membrany które można kupić nawet za 30zł z materiału polini... ale na tym forum już rządzi taka zasada że droższe=lepsze ale muszę was zmartwić i być może niektórym zepsuć całe dzieciństwo bo w 90% przypadków jest inaczej:P




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2013, 11:33 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Pypu zawór który podałeś ma jeszcze strumienicę ale ty na pewno nie wiesz co to jest i do czego służy , spróbuj założyć do cylka racing bez tego to zobaczysz gdzie będziesz szukał płytek.Zajmij się lepiej tymi swoimi wydechami, widziałem twoje dzieło ,gdyby ten twój wydech umiał płakać to zalał by się rzewnymi łzami i byś go nie utulił,strata prądu, strata materiału,ogólnie porażka vahovcó




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2013, 12:08 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
wydech jak wydech... poza tym ten wydech był tylko wstępnie oszlifowany... a ta całą strumienica to daje tyle co nic... jakoś w am6 seryjnie były wpychane te strumienice i po wyjęciu tego gówna jakoś żadnych skutków negatywnych nie było:P a to nie temat o wydechach więc nie wiem skąd nawiązanie do tego w Twojej wypowiedzi... pokaż jakiś Twój wydech albo inne "dzieło sztuki" i możemy pogadać... oj zapomniałem że jesteś "dzieckiem mielocha" i wszystko potrafisz co najwyżej hejtować a samemu zrobić to nic co najwyżej kupić za kupę kasy... bo wiedzy praktycznej o silnikach nie masz za grosz... i zapewne nawet nie testowałeś płytek o różnych grubościach na jednym zaworze i na jednym silniku a wielce masz dużo do powiedzenia...

PS do tej membrany przerobionej na coś w stylu tej malossi żadnej strumienicy nie było i jakoś z płytkami nic się nie stało... a te Twoje teorie to tą żywcem z h*ja wyssane i nie uzasadnione...




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2013, 12:25 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
pypu pisze:
teorie to tą żywcem z h*ja wyssane i nie uzasadnione...
Tak jak i ty jesteś wyssany, w dupie byłeś i gówno widziałeś,zajmij się wieś tuningiem ,"na oko", jak kogoś nie stać na tuning to nie powinien się w niego pchać , proste jak drzwi do lasu, gdybyśmy się spotkali w realu to byś się zdziwił syneczku z odstającymi uszkami. :mrgreen: :mrgreen:ps. testowałem różne płytki bo mnie na to stać ,polini niebiskie ,zielone, białe, arkusz u smugllera coś około 100zł.


Ostatnio zmieniony 15 gru 2013, 13:10 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2013, 12:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
n0ooRt pisze:
pypu pisze:
teorie to tą żywcem z h*ja wyssane i nie uzasadnione...
Tak jak i ty jesteś wyssany, w dupie byłeś i gówno widziałeś,zajmij się wieś tuningiem ,"na oko", jak kogoś nie stać na tuning to nie powinien się w niego pchać , proste jak drzwi do lasu, gdybyśmy się spotkali w realu to byś się zdziwił syneczku z odstającymi uszkami.


Niestety Pypu musze ci powiedzeć, ze N0oort ma rację, może w simsonach itp takie rzeczy da sie zrobić :D Ale to troche wiejski tuning. Nie wiem nie będę odginał płytek, juz zrezygnowałem z zaworu, kase wole na cyl przeznaczyć lub cos innego :D




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2013, 13:01 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
n0ooRt pisze:
pypu pisze:
teorie to tą żywcem z h*ja wyssane i nie uzasadnione...
Tak jak i ty jesteś wyssany, w dupie byłeś i gówno widziałeś,zajmij się wieś tuningiem ,"na oko", jak kogoś nie stać na tuning to nie powinien się w niego pchać , proste jak drzwi do lasu, gdybyśmy się spotkali w realu to byś się zdziwił syneczku z odstającymi uszkami. :mrgreen: :mrgreen:ps. testowałem różne płytki bo mnie na to stać ,polini niebiskie ,zielone białe, arkusz u smugllera coś około 100zł.



bardzo chciałbym zobaczyć Twoją minę jakbyś zobaczył jak to nazwałeś tego "syneczka" xD bo bardziej możliwe, że to Tobie by po nogawce pociekło... ja na takie spotkanie dla rozwiania wątpliwości jestem jak najbardziej chętny np na czewie 2014:P a "na oko" to masz właśnie wykonane te wszystkie poziomy tuningu... wszystko stosowane przeze mnie jest poparte obliczeniami tak się składa, że robiłem nie jeden cylinder prawie od podstaw np mój na którym aktualnie jeżdżę i 120km/h dla niego to nie problem a to wszystko W WIEJSKIM SIMSONIE! jeśli masz wątpliwości to możesz wystawić swojego piździka z zaworem za 300zł ja wystawię swojego z odgiętymi blaszkami...

mati-98 ja do Ciebie nic nie mam ale jeśli twierdzisz, że to "wiejska robota" to zrób coś takiego:P
http://bikepics.com/pictures/2602098/

cylinder przerobiony na membranę (zastosowany power porting) na dzielonym wydechowym i z dodatkowymi kanałami płuczącymi tłok wossner z yamahy yz80 wszystkie kanały jak i kanał wydechowy obspawany obliczane powierzchnie okienek do zasilań okien wydechowych do średnicy kanału i takie tam... to nie tuning typu "splanuj głowicę i wybebesz tłumik"




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2013, 14:13 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
pypu ty jesteś wiedzo odporny? temat jest o zaworze membranowym, z ciekawości poszedłem zmierzyć ten niby dający się stuningować zawór seryjny [otwór prostokąt] gdzie wpada mieszanka 29mm X 32mm ,, kąt tego trójkąta gdzie przykręcasz płytki 65* , dla sportowego kąt wynosi od 30*do 45* ,[otwór prostokąt] gdzie wpada mieszanka 32mm X36mm. możesz sobie wycinać żeberka z zaworu i odgnać blaszki ,gówno to da jak blokuje już otwór i mieszanka wpada pod innym kątem zaburzając pracę silnika i tu się zaczyna przepustowość zaworu ps. widziałem twoje foto i sikałem i smarkałem ale z śmiechu wymoczku, daj namiary na pw. w styczniu będę w Mielcu po towar dla firmy to wstąpię do ciebie z odwiedzinami, cwaniak w necie,p...da w świecie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2013, 14:29 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
i co niby ten kąt ma do wpadania mieszanki bo nie bardzo rozumiem... jak zawór (cały) nadal jest pod takim samym kątem (w karterach) jak i zawór seryjny więc mieszanka przez niego przepływa tak samo... a kąt "tego trójkąta" ma wpływ jedynie na odchylanie się listków... (o ile mówimy o tym samym kącie) a jak taką bekę masz z tego to pokaż swoje "dzieło" o ile w ogóle cokolwiek kiedykolwiek w silniku zrobiłeś oczywiście xD bo to, że masz 1700 postów nie oznacza że masz doświadczenie w tej dziedzinie... do tej pory to tylko hejtujesz... (zapewne przez te 1700 postów też:P)




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2013, 16:32 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Widzę że dalej nic nie rozumiesz,jesteś wiedzoodporny, kąt zaworu, ten trójkąt jest po to że przy cylkach klasy racing i wyżej w komorze korbowej powstaje wyższe podciśnienie niż przy cylkach serii lub sporcie i taki właśnie kąt i ustawienie listków zaworu umożliwia szybsze otwieranie lub zamykanie w celu dostarczenia mieszanki do cylka jak i łożysk i lepszą pracę silnika, niema przerw w dostawie mieszanki Podciśnienie w komorze korbowej przy cylku serii,sporcie wynosi 0,5bar, przy racingu i wyżej 1bar, z resztą podałem wymiary takiego zaworu sportowego i seryjnego więc chyba widać różnicę, a strumienice przy wyższych klasach mają jeszcze ułatwić dostarczenie mieszanki do cylka bo jest większe podciśnienie i mieszanka nie jest tak mocno rozpraszana po skrzyni korbowej, przy cylku serii nie odczujesz żadnej różnicy a nawet strumienica może blokować przepływ.ps przeczytaj moje 1700 postów to może się czegoś nauczysz.

Ten trójkąt do którego przykręcasz płytki ma inny kąt przy zaworze sportowym niż seryjny + większy otwór wpadania mieszanki do zaworu. dotarło?

mati-98 przy twoim cylku spokojnie możesz pozostać przy seryjnym zaworze, jedynie możesz zmienić w nim płytki na niebieskie lub zielone polini, zmieni się reakcja na manetkę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 gru 2013, 13:43 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
n0ooRt pisze:
mati-98 przy twoim cylku spokojnie możesz pozostać przy seryjnym zaworze, jedynie możesz zmienić w nim płytki na niebieskie lub zielone polini, zmieni się reakcja na manetkę.


też się nad tym zastanawiałem i tak zrobię :D




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy