Dzisiaj jest 31 sty 2025, 21:16

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wybór szkoły!
**
Awatar użytkownika

Pojazd: TGB Orion

Ostrzeżenia: 1
Siemano, chłopaki jestem w 3klasie gimby, i niedługo stanę przed wyborem szkoły tak jak większość z was. Główne pytanie, to technik pojazdów samochodowych, co potem będę mógł robić, jak z zarobkami jak z nauką w takim technikum? Ogólnie interesuję się motoryzacją od małego, dlatego zainteresował mnie ten kierunek.
Ogólnie próbne troche kiepsko..
ang - 27%
hista i wos - 43%
przyrodnicze - 53%
a reszta nadal nie wiem. ogólnie jestem uczniem "trójkowym" więc, też stąd pytanie o tą nauke.
za pomoc będę bardzo wdzięczny! :)

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Awatar użytkownika

Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
z takim wynikiem z egzaminu nie wróżę ci super przyszłości, zacznijmy od technikum, w prawie każdym technikum jest idiotyczna sprawa że masz mało praktyk, a jak już je masz to są tak poronione że w 3 klasie dowiadujesz się jak wygląda koło zamachowe, chodziłem do technikum więc trochę orientuje się w temacie, po technikum jest ciężko z pracą, technikum i liceum nic ci nie daje, co z tego że sobie zrobisz certyfikat technik pojazdów skoro do lepszej roboty cię nie wezmą bo idzie tekst typu "nie masz doświadczenia w zawodzie/ nie masz zdolności praktycznych". jesteś uczniem trójkowym, tak jak ja i nie dawałem sobie rady w technikum (byłem w 2 różnych w roku), ciągle tylko teoria/teoria/program/teoria/program/czas... czacha dymiła, człowiek po tygodniu zapominał, uwaliłem rok, przeniosłem się do zawodówki gdy zacząłem myśleć inaczej niż wszyscy.Przecież mogę być kim chce, wykształcenie nie sprawi że będę milionerem czy kimś tylko ja i moje poczynania, i tak zaczęły się plany skończenia zawodówki, pójście do pracy, zrobienia matury zaocznie, założenie własnej firmy, pierdzenia w stołek.

*

Pojazd: Kawa 636 stunt