Dzisiaj jest 11 sie 2025, 20:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 gru 2013, 18:33 
*

Rejestracja: 01 maja 2013, 10:27
Posty: 118
Lokalizacja: StareMiasto/Konin
Pojazd: Zumico Aion
Tak jak w temacie bede miał do tego gardzieł 24mm no i zawór itp , cały komplet napedy mhr, dzwon tec, sprzegło 2G III nie chce mi sie wiecej częsci wypisywać no i c21 i pytanie jaki cylek bedzie dobry żywotność, moc,jakość i żeby spalanie było znośne bo nie chce żeby to paliło 10-11L.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 gru 2013, 19:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Stage6 Racing/Racing MK II
Motoforce Racing
Malossi MHR Replica
Malossi MHR Team II
Hebo Manston
Top Performance TPR




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 gru 2013, 20:01 
*

Rejestracja: 01 maja 2013, 10:27
Posty: 118
Lokalizacja: StareMiasto/Konin
Pojazd: Zumico Aion
Napisałem tez o spalaniu na mhr team II jakie by wynosiło~ ?
I wgl jak z żywotnością ?
Dopisze ze mam AC.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 gru 2013, 20:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Przy dobrej regulacji około 8 by spalił.
Masz ac to bierz motoforce racing albo malossi mhr replice .




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 gru 2013, 20:11 
*

Rejestracja: 01 maja 2013, 10:27
Posty: 118
Lokalizacja: StareMiasto/Konin
Pojazd: Zumico Aion
Myśle nad S6 racing mk1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 gru 2013, 20:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
No stage6 dobry cylek , lepszy podobno od MK II , nicasil lepiej znosi traktowanie :) . W ac ten cylek + yasuni c16 osiągał około 14-15 koni. Przy twoich częściach zapewne wyciśniesz jeszcze więcej.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 gru 2013, 20:26 
*

Rejestracja: 01 maja 2013, 10:27
Posty: 118
Lokalizacja: StareMiasto/Konin
Pojazd: Zumico Aion
No to czekam żeby ktoś jeszcze się wypowiedział :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 gru 2013, 21:56 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Rafalak mhr team i 8 litrów niestety jest to wręcz nie możliwe chyba że będziesz jeździł jak stary dziadek do biedronki po bułeczki :) sam wydech c21 wymusza już spore spalanie poprzez duża komore rezonansową nie wspomnę że mhr team na dosyć ostre katy otwarcia okien :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 gru 2013, 17:39 
*

Rejestracja: 01 maja 2013, 10:27
Posty: 118
Lokalizacja: StareMiasto/Konin
Pojazd: Zumico Aion
Ja z pytaniem co myslicie o cylku Malossi Mhr 70 jakie było by spalanie na tym setup'ie co zaproponowałem i jaka była by zywontsc około ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 gru 2013, 22:32 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
Motoforce jest dobry, ale może nie ogarnąć c21 u mnie przy c20 czuć że mu trochę brakuje pod wydech.


Stage 6 MK 1 byłby tutaj najlepszą opcją :) spalanie też myślę że się w 6-7 zmieścisz :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 gru 2013, 23:42 
*

Rejestracja: 01 maja 2013, 10:27
Posty: 118
Lokalizacja: StareMiasto/Konin
Pojazd: Zumico Aion
Tez tak myśle raczej wezme mk1 ale niech ktos jeszcze sie wypowiem ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 gru 2013, 1:05 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Mk2 odradzam, jest wiele opinii na jego temat, niestety na niekorzyść, nicasil przy oknie wydechowym się szczególnie wyciera, żywotność słaba, jak wygrzebiesz mk1 to owszem, bierz go.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 gru 2013, 21:58 
*

Rejestracja: 01 maja 2013, 10:27
Posty: 118
Lokalizacja: StareMiasto/Konin
Pojazd: Zumico Aion
Mk1 można normalnie na skz i mielochu zamówić :P

-- 21 gru 2013, o 20:50 --

A jest cos mocniejszego od mk1 tez dobrego ale słabszego od mhr'a ?
I jeszcze jedno ja mam ac i tu moje pytanie jest jakis fajny zapłon do ac ale zeby miał skuter chłodzenie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 gru 2013, 22:04 
*

Rejestracja: 10 paź 2012, 20:25
Posty: 125
Pojazd:
Pod ten wydech nie znajdziesz już cylka który będzie miał małe spalanie, do tego masz gaźnik 24, nie łudziłbym się. Ten wydech jak połączysz z dobrym cylkiem będzie kręcił wysoko, więc z żywotnością będzie jak ze spalaniem. Jak na moje oko to najzajebistszym wyborem byłby MHR Racing, totalna sieka, ze 20 koni byś miał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 gru 2013, 22:33 
*

Rejestracja: 01 maja 2013, 10:27
Posty: 118
Lokalizacja: StareMiasto/Konin
Pojazd: Zumico Aion
Tylko ze na mk1 spalanie było by jakieś 7l a na mhr prawie 2 razy tyle.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 gru 2013, 23:02 
*

Rejestracja: 10 paź 2012, 20:25
Posty: 125
Pojazd:
Jeśli stać Cię na takie części, to nie wiem dlaczego miałbyś oszczędzać na benie, a różnica w spalaniu to z 3-4 litry. Z tym że MHR jest bardziej żywotny jednak i te pieniądze które wywalisz na te ''masakryczne'' spalanie wg. mnie się zwrócą, do tego osiągi, a o to się w tuningu chyba rozchodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 gru 2013, 18:32 
*

Rejestracja: 01 maja 2013, 10:27
Posty: 118
Lokalizacja: StareMiasto/Konin
Pojazd: Zumico Aion
TO jaki miało by to v-max ?
Skuter 109kg i nie powiem ja tez mało nie waże ;P
A dokładniej do 10l bym sie zmieniść ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 gru 2013, 19:51 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Mołdi na pewno " ze 20 " producent jakoś sugeruje że max 18 koni bez przeróbki idzie wycisnąć a w sklepach internetowych o 18




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 gru 2013, 14:14 
*

Rejestracja: 10 paź 2012, 20:25
Posty: 125
Pojazd:
Tyle że ja mniej więcej mówiłem bo nie sprawdzam wszystkiego w sklepach... Faktycznie niewybaczalny błąd z mojej strony... V max to w zależności od tego jak sobie skuter wyregulujesz, ale 110 km/h powinno być osiągalne bez problemu. A w 10l powinieneś się mieścić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2013, 23:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2013, 13:30
Posty: 295
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco Agility RS Naked
Mołdi, 110 na takim cylku ? Chłopie na mid-racingu bym tyle wyciągnął. Chociaż sam nie powiem ile poleci ale 110 to według mnie lajtowo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy