Dzisiaj jest 11 lut 2025, 21:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 gru 2013, 18:13 
*

Rejestracja: 18 lip 2013, 20:31
Posty: 10
Pojazd: Aprilia RS 50
Witajcie.

Dostałem do kolegi taki cylinderek z tłokiem i głowicą tj. chyba 90 noname. Zatarcie było przez to że cyl nie dostał oleju i był jakiś strzał (tak mi tłumaczył). I pytanie takie. Czy to będzie jeszcze w stanie odpalić pojeździć? Poniżej macie zdjęcia. :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Na moje oko tłok na pewno będzie do kosza a jak z cylindrem i głowicą?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 22 gru 2013, 20:09 
**

Rejestracja: 27 cze 2013, 13:09
Posty: 276
Pojazd:
Głowice przetrzeć papierem ściernym , cylinder oddać do szlifu i kupić tłok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 gru 2013, 20:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
nie jest to czasem aluminium? wygląda jakby nicasil był wydarty

daj jakieś lepsze zdjęcia, na tych wydumkach nic nie widać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 gru 2013, 17:01 
*

Rejestracja: 18 lip 2013, 20:31
Posty: 10
Pojazd: Aprilia RS 50
Dowiedziałem się dziś że to była chińska 90ccm. a jakie zdjęcia dokładnie potrzebujesz? Zaraz coś wrzucę.

@EDIT:

Zdjęcia:

Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 gru 2013, 20:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
to sie do szlifu nadaje na moje, a ze to żeliwo to nie ma problemu - większy tłok i smigasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 gru 2013, 21:15 
*

Rejestracja: 18 lip 2013, 20:31
Posty: 10
Pojazd: Aprilia RS 50
No czyli zostane przy kupnie seryjnej 50ccm . :) .

Dzięki za pomoc i pozdrawiam. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 gru 2013, 0:16 
*

Rejestracja: 05 gru 2013, 14:28
Posty: 22
Pojazd: peugeot
A taką głowice to trzeć papierem aż te wgłębienia znikną ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 gru 2013, 20:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
powinno się ją wygładzić , jeśli wgłebienia sa grube to az do zniknięcia + splanować pogłebiając rowki by nie spadła kompresja




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 gru 2013, 20:44 
*

Rejestracja: 05 gru 2013, 14:28
Posty: 22
Pojazd: peugeot
pogłębiając rowki , jakie rowki ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 gru 2013, 22:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
jak splanujesz głowicę o jakąś wartość to rowki na uszczelki trzeba pogłebić o tą samą wartość żeby nie wydmuchiwało ;)

a tą wartość dobiera się mierząc squish, nie polecam tego robić na oko - tym bardziej nie polecam komuś kto nie ma pojęcia co to gmp, squish itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 gru 2013, 23:08 
*

Rejestracja: 05 gru 2013, 14:28
Posty: 22
Pojazd: peugeot
a to mam dać taką głowicę do regeneracji ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 gru 2013, 23:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
a nie wiem czy masz tam gdzies warsztat co to robią, akurat w przypadku chińszczyzny nowa głowica to grosze wiec nie warto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sty 2014, 19:57 
*

Rejestracja: 16 lip 2013, 22:03
Posty: 93
Pojazd: Motorhispania furia max
Na 100% to nie jest china 90..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sty 2014, 20:57 
*

Rejestracja: 10 cze 2011, 21:41
Posty: 21
Lokalizacja: Budziska
Pojazd: Rieju MRX
MatisMH pisze:
Na 100% to nie jest china 90..

Dokładnie, china nie ma 7 kanałów, na moje oko będzie to power force 70, gdyż najbardziej pasuje do tych zdjęć.
Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy