Dzisiaj jest 28 lis 2024, 20:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lis 2013, 21:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 17:56
Posty: 229
Pojazd: Derbi GPR Nude
Nom elegancko :D




_________________

Wpadnij do GPR,ki ;)

derbi-gpr-nude-t391046.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 lis 2013, 16:40 
**

Rejestracja: 06 maja 2012, 18:30
Posty: 245
Pojazd:
Kozacko jest, znając ciebie to i tak wyjdzie perfekt ! :mrgreen:




_________________

KONTO AWARYJNE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lis 2013, 21:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2012, 10:15
Posty: 188
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Pojazd:
Z takim wydechem gpr-ek będzie wymiatał :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 gru 2013, 20:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
Hoł hoł, hoł, świąteczny UP :D

No więc, panowie sprawa jest taka że, nie miałem ostatnio kiedy dodawać Up'ów bo troszki mało się działo z prostego powodu - brak czasu, no i w pewnym stopniu gotówki. Na szczęście ten przestój w pracy nad Derbi mija, ponieważ kupiłem wydech Leo Vince V6, za stosunkowo małą kasę, musiałem go przerobić, bo wydech jest od Tzr'ki, dorobiłem flanszę, mocowanie wydechu, zrobiłem przeszczep końcówki wydechu od MHR'a . Komin po 10 godzinach został przeze mnie wyszlifowany i wypolerowany, do tego obkleiłem silencer białym carbonem i myślę że uzyskałem piękny efekt :D Przynajmniej mi się podoba, nie wiem jak Wam :D Drugą sprawą jest to że przyszedł mi kiedyś jeszcze pomysł do bani żeby wypolerować na lustereczko ranty felg a szprychy polakierować na czarny metalik z BMW M3, tak też uczynię, na razie jestem na etapie szlifowania rantów papierem ściernym 240, potem oblecę resztą papierów , wypoleruje, obkleję felgę, ranty jeszcze raz zapodkładuję, przygotuję pod lakierowanie i rzucę mój śliczny metalik na felunie <3 doszło jeszcze kilka planów do projektu, ale tak czy siak do końca ferii chcę się wyrobić ze wszystkim już, nie wiem jak ja to zrobię, ale do końca ferii wszystko ma być już 100% ready :D
Tymczasem łapajcie foty :

Wydech przed renowacją :

Obrazek

Obrazek

No i po renowacji (łapy odpadają... )

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Next Up od razu po świętach :D Coment please :)

Tak poza tym , idą święta więc życzę wszystkim wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku :)




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 gru 2013, 20:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2012, 18:50
Posty: 212
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
Wydeszek naprawde fajnie wyglada
Bialy karbon pasuje do polerki :D

Jedyny minus : LeoVince V6 - nienawidze ich




_________________

viewtopic.php?t=306697
Yamaha Dt 50 SM Project
https://www.facebook.com/twbmotocrew - Fan Page !
http://www.youtube.com/user/Rep0M4n88 - Kanal YT !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 gru 2013, 23:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
Tzn. to jest już taka sprawa że o gustach się nie dyskutuje. Jak miałbym Voca Racing gdzieś w Polsce za dość dobrą cenę to bym go na pewno kupił, ale że Leo Vince V6 to są dobre wydechy i są dość tanie to go poprostu kupiłem. Zobaczymy jak się sprawy potoczą, nie wykluczone wcale że nie zrobię tego spawaka którego planowałem, bo ja V6 kupiłem żeby było na odpalenie. Jak mi styknie trochę czasu to spawaka na pewno zrobię.




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 gru 2013, 0:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2012, 18:50
Posty: 212
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
matiu1234, Na odpalenie wydech idealny
Dla mnie to poprostu drozszy zamiennik seryjnych wydechow

Tak czy siak - Jezeli mailbys takiego spawaka to by bylo cos !

Powodzonka sledzic bede ;D




_________________

viewtopic.php?t=306697
Yamaha Dt 50 SM Project
https://www.facebook.com/twbmotocrew - Fan Page !
http://www.youtube.com/user/Rep0M4n88 - Kanal YT !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 gru 2013, 1:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
No z tym raczej nie do końca się nie zgodzę, dźwięk jest podobny ale w osiągach jest różnica. Zależy też wszystko jaki masz cylinder, bo wiadomo jak się będzie kręcić AM6 z V6 na sporcie a jak powiedzmy na racing'u. V6 kreci wyższe obroty niż seryjny, nawet i odblokowany ;) Jest naprawdę spora różnica w osiągach miedzy serią a sportowym wydechem, wiadomo bo to 2T :) Np. w 4T oprócz dźwięku praktycznie nic się nie zmienia, osiągi są praktycznie też nie odczuwalne, w 2T natomiast jest już inaczej, bo jak 2T złapie rezonans to wtedy już leci :) Myślę że nie muszę nic tłumaczyć, ja tylko mówię jak jest :)




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 gru 2013, 11:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2012, 18:50
Posty: 212
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
matiu1234, Tlumaczyc nie musisz. Mialemn gornego leo przez jakies 3 dni i sprzedalem
Strzasznie malo mocy na serii na naprawde male rezo ma . Wiadome jest tak jak mowisz ze bedzie wiecej obrotow krecic na jakims mocniejszym cylindrze niz seryjnym ale to nie jest jeszcze to ;p

Ze wszystkich wydechow jakie mialem ( a mialem ich sporo ) do gustu przypadly mi tylko dwa :
- Yasuni Cross HM
- Conti CHR

Reszte wole omijac szerokim lukiem , szczegolnie V6 ale to tylko moje skromne upodobania (?) ;p




_________________

viewtopic.php?t=306697
Yamaha Dt 50 SM Project
https://www.facebook.com/twbmotocrew - Fan Page !
http://www.youtube.com/user/Rep0M4n88 - Kanal YT !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 gru 2013, 12:33 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
na początek wydech okej, dobrze wygląda ale ten projekt aż się prosi o spawaka :P




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 gru 2013, 13:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
Pany zobaczycie że dobrze będzie jeszcze śmigać, :D a jak będzie mi mało (jak zwykle ) to się przytuninguje go jeszcze :D




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 gru 2013, 22:14 
**

Rejestracja: 06 maja 2012, 18:30
Posty: 245
Pojazd:
Wydech pięknie ci wyszedł, tak jak kolega wyżej mówił, biały carbon idealnie zgrywa się z polerką. :mrgreen:




_________________

KONTO AWARYJNE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2013, 13:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
matiu1234 pisze:
No z tym raczej nie do końca się nie zgodzę, dźwięk jest podobny ale w osiągach jest różnica. Zależy też wszystko jaki masz cylinder, bo wiadomo jak się będzie kręcić AM6 z V6 na sporcie a jak powiedzmy na racing'u. V6 kreci wyższe obroty niż seryjny, nawet i odblokowany ;) Jest naprawdę spora różnica w osiągach miedzy serią a sportowym wydechem, wiadomo bo to 2T :) Np. w 4T oprócz dźwięku praktycznie nic się nie zmienia, osiągi są praktycznie też nie odczuwalne, w 2T natomiast jest już inaczej, bo jak 2T złapie rezonans to wtedy już leci :) Myślę że nie muszę nic tłumaczyć, ja tylko mówię jak jest :)



mylisz się - setup kręci tyle na ile pozwala wydech a leo v6 ma rezo w zakresie 6,5-10,5 tys - jak seria

choćbys racinga pod niego wrzucił to zyskasz jedynie elastyczność z dołu (kwestia pojemności) a samo rezo będzie krótsze i słabsze niż na typowo racingowym wydechu bo tam gdzie bedzie zaczynał np polini race 80 albo airsal racing 70 to leo już prawie kończy rezonans ;)

wykręcić wykręci więcej niż rezo wydechu ale bez ciągu - nici z przyspieszania poprzez przeciąganie pod czerwone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2013, 14:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Jeszce masz duzo do ogarniecia




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 1:08 
*

Rejestracja: 28 gru 2013, 1:01
Posty: 1
Pojazd: Derbi GPR
Siemka ładnie ci to idzie oby tak dalej :wink: A ten wydeszek wejdzie ci w plastiki jak seria czy będziesz coś przerabiał ? Pytam bo też myśle nad wydeszkiem od Tzr :D
Co do tych "kominów" to widziałem Gpr'ki z takimi


Powodzenia będę śledził




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 21:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2010, 13:37
Posty: 50
Lokalizacja: Krzcz
Pojazd:
Dlaczego zmieniłeś tłumik ? Na wiosnę Derbi będzie już w 100% skończone ? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 23:00 
*

Rejestracja: 26 gru 2013, 19:10
Posty: 18
Pojazd: Derbi Senda 72 Racing
Ten biały carbon na końcówce szpeci....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 23:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2012, 18:50
Posty: 212
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
seb94, No wreszcie ktos normalny !

mati9812, Wedlug mnie wpasowal sie idealnie !




_________________

viewtopic.php?t=306697
Yamaha Dt 50 SM Project
https://www.facebook.com/twbmotocrew - Fan Page !
http://www.youtube.com/user/Rep0M4n88 - Kanal YT !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2013, 11:25 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Ładna polerka, ja taką na moim ZX starym zrobiłem w 15min




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2013, 11:58 
*

Rejestracja: 26 gru 2013, 19:10
Posty: 18
Pojazd: Derbi Senda 72 Racing
"Cylek strojony jest na 17 PS"

Przepraszam bardzo, ale nie ma takiego czegoś jak "strojenie cylindra" :?
Jakie owk wydechowego i płuków ?
Czy ty tylko powiększyłeś okno wydechowe nie poszerzając przy tym płuków ? :/
Z tym wydechem i takimi zasilaniami nie masz co liczyć na 17 HP :D
U mnie ze spawakiem gaznikiem 24 i portingiem 193/133 licze max na 16 HP :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy