Dzisiaj jest 08 sie 2025, 0:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 gru 2013, 9:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2013, 15:40
Posty: 44
Lokalizacja: KRK
Pojazd: Aerox VR 70cc
Siema,jestem w czasie regulacji mojego roxa ,siedzi w nim street 70cc .Otóż kierowałem się poradnikiem zrob to sam z mielocha i jest coś nie tak.Mianowicie gdy jest na obrotach ok. 2000 to gdy dodam gazu ledwo co się zbiera i buczy (ok. 4000-5500) ,dopiero po chwili wejdzie na obroty ,ale ogólnie jest mu ciężko.Ale gdy zejdzie na obroty tak ok. 1000 ze prawie gaśnie to jak dodam gazu to dosłownie wyrywa mnie na jedno i nie potrzebuje się wkręcać bo robi to odrazu (ma jakieś 11000-12000 obrotów).Pomożecie? :(

/Edit:
Postaram się wrzucić jakiś filmik poglądowy.

-- 26 gru 2013, o 09:30 --

załączam filmik : http://www.youtube.com/watch?v=PfFiUwMRQoI


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 gru 2013, 11:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2012, 10:32
Posty: 1409
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
Nie łapie czasem lewego?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2013, 10:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2013, 15:40
Posty: 44
Lokalizacja: KRK
Pojazd: Aerox VR 70cc
tego nie wiem ,a skąd by mogł łapać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2013, 10:21 
**

Rejestracja: 04 gru 2012, 21:28
Posty: 238
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
Dla mnie to jest ewidetnie regulacja napedu raz hmm. wrzuc moze hard docisk i rolki 5.5g jesli masz jakies wario typu sport, a w gazniku wez dysze 80 badz wieksza i zobacz. Bo tak dziwnie schodzi z obrotow, dobrze pali jak zimny czy nie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2013, 14:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Mateusz97 pisze:
Dla mnie to jest ewidetnie regulacja napedu raz hmm. wrzuc moze hard docisk i rolki 5.5g jesli masz jakies wario typu sport, a w gazniku wez dysze 80 badz wieksza i zobacz. Bo tak dziwnie schodzi z obrotow, dobrze pali jak zimny czy nie ?




_________________

Rolki w przedziale 4-4,5g; 5,5 są montowane seryjnie, docisk hard, spreżynki na sprzęgle też hard




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2013, 2:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2013, 15:40
Posty: 44
Lokalizacja: KRK
Pojazd: Aerox VR 70cc
on tam ma teraz rolki coś 7,8g przy malossi multivar ,docisk medium i sprezynki hard z regulacją prawie na maxa naciągniete,ale to napęd to nic ,bo jeśli by była wina napędu to za kazdym razem tak samo by reagował ,a tutaj raz sie fajnie wkreci a raz słabo... dysza 102 polini przy seryjnym filtrze powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2013, 11:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
ZiveK pisze:
on tam ma teraz rolki coś 7,8g przy malossi multivar ,docisk medium i sprezynki hard z regulacją prawie na maxa naciągniete,ale to napęd to nic ,bo jeśli by była wina napędu to za kazdym razem tak samo by reagował ,a tutaj raz sie fajnie wkreci a raz słabo... dysza 102 polini przy seryjnym filtrze powietrza.

Ajest taka róznica, że na ciepłym jedzie inaczej, a na zimnym też inaczej?




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sty 2014, 11:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2013, 15:40
Posty: 44
Lokalizacja: KRK
Pojazd: Aerox VR 70cc
nie, nie ma. za kazdym razem idzie tak samo ,różnica jest za kazdym razem jak wcisne ssanie to ma +50% wiecej mocy ,jak wyłącze to gorzej. za kazdym razem tak samo reaguje ,nawet jeśli wkręce prawie na maxa śrube od powietrza/mieszanki

-- 6 sty 2014, o 11:52 --

Możliwe ,że daje to lewe powietrze,ale gdzie jak i co ,wytłumaczcie mi :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sty 2014, 11:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Może dyszę główną masz za mała ?




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sty 2014, 20:45 
*

Rejestracja: 22 lis 2013, 15:26
Posty: 157
Pojazd: Aprilia Sr
Skoro gdy włączysz ssanie ( zamykasz mu dopływ powietrza ) i ma 50% mocy więcej to znaczy że silnik musi brać sobie powietrze z jakiegoś innego miejsca , a mogą to być np. uszczelki pod : głowicą , cylindrem , między połówkami silnika , między króćcem a zaworem itd. lecz mogą to być także simmeringi .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sty 2014, 22:52 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
jak włącza ssanie to nie zamyka dopływu powietrza tylko daje więcej paliwa przez kanał w gaźniku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sty 2014, 17:41 
*

Rejestracja: 22 lis 2013, 15:26
Posty: 157
Pojazd: Aprilia Sr
No to może faktycznie ma za małą tą dyszę .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sty 2014, 19:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Dr AdeK pisze:
Skoro gdy włączysz ssanie ( zamykasz mu dopływ powietrza ) i ma 50% mocy więcej to znaczy że silnik musi brać sobie powietrze z jakiegoś innego miejsca , a mogą to być np. uszczelki pod : głowicą , cylindrem , między połówkami silnika , między króćcem a zaworem itd. lecz mogą to być także simmeringi .


Nie zamykasz dopływu powietrza tylko dostaje wiecej paliwa na ssaniu




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sty 2014, 20:40 
*

Rejestracja: 22 lis 2013, 15:26
Posty: 157
Pojazd: Aprilia Sr
mati-98 pisze:
Dr AdeK pisze:
Skoro gdy włączysz ssanie ( zamykasz mu dopływ powietrza ) i ma 50% mocy więcej to znaczy że silnik musi brać sobie powietrze z jakiegoś innego miejsca , a mogą to być np. uszczelki pod : głowicą , cylindrem , między połówkami silnika , między króćcem a zaworem itd. lecz mogą to być także simmeringi .


Nie zamykasz dopływu powietrza tylko dostaje wiecej paliwa na ssaniu


Jak byś nie zauważył napisał to już kolega wyżej .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sty 2014, 15:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Dr AdeK pisze:
mati-98 pisze:
Dr AdeK pisze:
Skoro gdy włączysz ssanie ( zamykasz mu dopływ powietrza ) i ma 50% mocy więcej to znaczy że silnik musi brać sobie powietrze z jakiegoś innego miejsca , a mogą to być np. uszczelki pod : głowicą , cylindrem , między połówkami silnika , między króćcem a zaworem itd. lecz mogą to być także simmeringi .


Nie zamykasz dopływu powietrza tylko dostaje wiecej paliwa na ssaniu


Jak byś nie zauważył napisał to już kolega wyżej .



Przykro mi, ale nie zauważyłem :D




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lut 2014, 14:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2013, 15:40
Posty: 44
Lokalizacja: KRK
Pojazd: Aerox VR 70cc
Ok ,Panowie problem rozwiązany :D. Rozłożyłem silnik od Vivki 50cc i kilka rzeczy poprzekładałem. m.in. Wariator polini speed control zamiast zmeczonego malossi multivar i rolki 5,5g ,a teraz najlepsze :D Ten cały problem z gaźnikiem powodowała iglica... przez przypadek zapodziałem orginalną z dellorto i musiałem ją zastąpić tą z gaznika 12mm od vivki.Odpalił od strzała ,ale był rozregulowany to w 30sek. poustawiałem śrubki powietrza i obroty ,wyjechałem z garażu i z miejsca chciał mnie wywalić do tyłu na plecy i od kopa zaciesz na twarzy :D Nie zamula ,z każdych obrotów niskich czy średnich wykorzystuje swój potencjał :). Można zamknąć :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy