Dzisiaj jest 12 sie 2025, 14:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 gru 2013, 14:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2013, 18:56
Posty: 235
Lokalizacja: Kolbuszowa
Pojazd: Suzuki Katana<3
Cześć :) Rozglądam się za jakimś wydechem do mojej Suzi (2001 r, LC)
Wariator Polini Speed Control.
Jaki byłby najlepszy?




_________________

WPADNIJ DO KATANY!
Obrazek
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 gru 2013, 19:08 
*

Rejestracja: 20 gru 2013, 15:52
Posty: 12
Pojazd: aprilia sr
jaki masz cylek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 gru 2013, 19:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2013, 18:56
Posty: 235
Lokalizacja: Kolbuszowa
Pojazd: Suzuki Katana<3
Oryginalny ;)




_________________

WPADNIJ DO KATANY!
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 gru 2013, 9:39 
*

Rejestracja: 20 gru 2013, 15:52
Posty: 12
Pojazd: aprilia sr
to leo vince tt najbardziej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 gru 2013, 12:04 
*

Rejestracja: 19 gru 2013, 17:04
Posty: 11
Pojazd: Aerox
leovince zx najbardziej polecany i najmocniejszy do serri




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 gru 2013, 12:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Leo ZX, lub stage6 pro replica.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 gru 2013, 12:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2013, 18:56
Posty: 235
Lokalizacja: Kolbuszowa
Pojazd: Suzuki Katana<3
Miałem Leo RR :D
Wygra chyba Pro Replica :D




_________________

WPADNIJ DO KATANY!
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 gru 2013, 14:16 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Pro Replici nie bierz, ona się nie bardzo nadaje do seryjnej 50, polecam Ci Tecnigasa Next-R.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 gru 2013, 20:36 
*

Rejestracja: 25 lis 2013, 15:30
Posty: 39
Pojazd: Yamaha Jog R
Komor pisze:
Pro Replici nie bierz, ona się nie bardzo nadaje do seryjnej 50, polecam Ci Tecnigasa Next-R.


x2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 gru 2013, 13:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Komor pisze:
Pro Replici nie bierz, ona się nie bardzo nadaje do seryjnej 50, polecam Ci Tecnigasa Next-R.


A właśnie, ze się nadaje, tylko jak sie nie potrafi napedu regulować to pojawiają się głupie legendy, lub ludzie pisza, ze seria od replicy lepsza. Bierz pro replice lub yasuni R będziesz zadowolony. Zgra sie dobrze z wariatorem, bo daje on dużo na przyśpieszenie




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 gru 2013, 1:53 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
mati-98 pisze:
Komor pisze:
Pro Replici nie bierz, ona się nie bardzo nadaje do seryjnej 50, polecam Ci Tecnigasa Next-R.


A właśnie, ze się nadaje, tylko jak sie nie potrafi napedu regulować to pojawiają się głupie legendy, lub ludzie pisza, ze seria od replicy lepsza. Bierz pro replice lub yasuni R będziesz zadowolony. Zgra sie dobrze z wariatorem, bo daje on dużo na przyśpieszenie


Pro Replica to wydech wysokoobrotowy, w związku z czym nie opłaca się go montować do seryjnej 50.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 gru 2013, 10:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Komor pisze:
mati-98 pisze:
Komor pisze:
Pro Replici nie bierz, ona się nie bardzo nadaje do seryjnej 50, polecam Ci Tecnigasa Next-R.


A właśnie, ze się nadaje, tylko jak sie nie potrafi napedu regulować to pojawiają się głupie legendy, lub ludzie pisza, ze seria od replicy lepsza. Bierz pro replice lub yasuni R będziesz zadowolony. Zgra sie dobrze z wariatorem, bo daje on dużo na przyśpieszenie


Pro Replica to wydech wysokoobrotowy, w związku z czym nie opłaca się go montować do seryjnej 50.


Nie zgodzę się z Twoja opinią. Miałęm Leo ZX, potem zamienilem za Replice i muszę przyznać, ze na Replicy miał jeszcze lepszego buta a przyspieszenie od 60-100 sie jeszcze bardziej polepszyło.
Ja jednak mam rozwiercone okno wydechowe więc moment obrotowy został zmieniony, a moc przeniesiona na wyzsze partie obrotów, może to też inaczej wpływa. Ale lepszego wydechu w stosunku cena, jakość i moc nie znajdziesz




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 gru 2013, 11:51 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No wlasnie wiec dlatego na Leo Ci gorzej chodził niż na Replice, bo ZX niskoobrotowy jest.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 gru 2013, 14:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Komor pisze:
No wlasnie wiec dlatego na Leo Ci gorzej chodził niż na Replice, bo ZX niskoobrotowy jest.

Tak tylko, ze porting był dopiero w sierpniu robiony a ja Replice juz w maju miałem. I tak Replica lepsza od Leo ZX, we wszystkim go bije, osiągami, wyglądem, dźwiekiem




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 gru 2013, 15:55 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
mati-98 pisze:
Komor pisze:
No wlasnie wiec dlatego na Leo Ci gorzej chodził niż na Replice, bo ZX niskoobrotowy jest.

Tak tylko, ze porting był dopiero w sierpniu robiony a ja Replice juz w maju miałem. I tak Replica lepsza od Leo ZX, we wszystkim go bije, osiągami, wyglądem, dźwiekiem[/quote
Nie znasz się to się nie wypowiadaj, ZX pokonuje Replice przy cylu serii i to konkretnie, natomiast Replica lepsza jest od ZX przy 70 klasy sport. I jeśli Ty patrzysz na to który wydech lepiej wygląda to pzdr :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 gru 2013, 18:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Komor pisze:
mati-98 pisze:
Komor pisze:
No wlasnie wiec dlatego na Leo Ci gorzej chodził niż na Replice, bo ZX niskoobrotowy jest.

Tak tylko, ze porting był dopiero w sierpniu robiony a ja Replice juz w maju miałem. I tak Replica lepsza od Leo ZX, we wszystkim go bije, osiągami, wyglądem, dźwiekiem[/quote
Nie znasz się to się nie wypowiadaj, ZX pokonuje Replice przy cylu serii i to konkretnie, natomiast Replica lepsza jest od ZX przy 70 klasy sport. I jeśli Ty patrzysz na to który wydech lepiej wygląda to pzdr

Młotku tępy nawet dobrze zacytować nie potrafisz. Popatrz na wykresy a dopiero potem sie wypowiadaj. Ja na wygląd wiele nie patrze, ale moze to jest kolejny atut. Najpierw pooglądaj wykresy i się nie kłóć jak nie miałeś wydechu.
No Replica też nada sie do 70, ale z kolei jest zbyt słaba, bo max moc osiąga przy 8,5 tys, a np.streetrace przy 10tys P.S. osobiście to streetrace uważam za gówno




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2013, 1:10 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Nie mów, że młotek jestem po prostu pisałem z telefonu i nie to wybrałem :) Spojrzałem na wykresy, obejrzałem kilka i za każdym razem ZX osiąga moc na niższych obrotach. Wystarczy też poczytać opinie w porównaniach ZX a Replica co do montażu do 50 i już widać, który wydech lepszy.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2013, 11:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Komor pisze:
Nie mów, że młotek jestem po prostu pisałem z telefonu i nie to wybrałem Spojrzałem na wykresy, obejrzałem kilka i za każdym razem ZX osiąga moc na niższych obrotach. Wystarczy też poczytać opinie w porównaniach ZX a Replica co do montażu do 50 i już widać, który wydech lepszy.


Jeśli chodzi o obroty, wiec na Replice bedziesz miał i tak lepszy v max. Sprężynki na sprzegło dajesz hard, centralka medium rolki 4g i jest rakieta.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy