Dzisiaj jest 25 lut 2025, 12:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: POLINI EVO 50
Post: 24 gru 2013, 21:47 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Witam, kupilem cylinder Polini evo 50 do mojego Jeta i chcialbym zmienic mu uszczelki no ale nie moge nigdzie znalezc i tu moje pytanie czy podejda uszczelki np od roxa ?? ( bo sa w sprzedazy ) Pozdrawiam.




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 gru 2013, 22:23 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
http://www.scooterkingz.pl/cylinder-pol ... -50-10mm-2 mówisz o takim cylku ? klasy EVO ??

do czego ty chcesz to zakładać ? uszczelki od roxa nie podejdą




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 gru 2013, 22:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Bierzesz głowice idziesz do jakiegoś rolniczego i dobierasz oringi




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 gru 2013, 9:31 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Kamilsuder23 tak ten cyl , mam taki tylko ze do Peugota :twisted: i myslalem czy one nie podejda no ale jak Maciek napisal ze w rolniczym dostane no to chyba sie przejde :D
A powiedzcie zeby nie zasmiecac , na jakich obrotach on maks moc uzyskuje, macie moze jakies mapy ???

-- 25 gru 2013, o 09:31 --

F5 mialby ktos mapy tego cylindra ???




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 gru 2013, 12:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
ja mam




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 gru 2013, 19:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
15tys




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2013, 9:44 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Ale mysle ze bez zaplonu tyle nie wycisne, jak sadzicie ??? Ale przy tylu obr uzyskuje najwieksza moc ?? mysle ze chyba nie :p kolo 11 tys bardziej ;)




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2013, 11:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
kamilsuder23 pisze:
http://www.scooterkingz.pl/cylinder-pol ... -50-10mm-2 mówisz o takim cylku ? klasy EVO ??

do czego ty chcesz to zakładać ? uszczelki od roxa nie podejdą

Proszę bardzo kolega podesłał juz wcześniej link, a ty nawet dobrze opisu ne rzeczytałeś. Maksymalne obroty to 15tys. wiec w tych obrotach powinna być najwyższa moc. Dedykuje sie do niego Yasuni c20/c21




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2013, 13:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Kija prawda że strojony na 15000rpm.
On ma wydechowy na 185 tak jak Racing 70 xD




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2013, 16:38 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Maciek1997, dokładnie :D




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2013, 16:41 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
c20 to trochę słabo do EVO brać :D

tutaj polini evolution 1 by pasował idealnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2013, 17:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Tak tylko że to jest 50ccm i kąt otwarcia 185




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2013, 17:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
A jest duża różnica pomiędzy c20 a c21




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2013, 23:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2013, 13:30
Posty: 295
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco Agility RS Naked
mati-98, Noo specem nie jestem ale mi się wydaje że baaaardzo duża. Mity głoszą że c21 to szatan na starcie ; )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 0:35 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Mity głoszą :D jak to zabrzmialo :D A co do wydechu to jaki byscie polecali wtedy c21 czy c20 ?? Czy moze polini evo ?? A co do walu to chcialem z topa evo ng :D Nada sie ???




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 11:58 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Nada się wał
Wydech spawak




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 13:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Maciek1997 pisze:
Nada się wał
Wydech spawak

x2
Tylko ten spawak to jakiś elegancki a nie spawany u mietka za stodołą




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 15:36 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Czyli co ? DUDI ?? :D bo w sumie do Jet forca nie ma zadnych z serii C nawet C16 nie ma, nie mowiac o polinim evo, jedynie jest roost :D




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 15:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
marcinzaki820 pisze:
Czyli co ? DUDI ?? bo w sumie do Jet forca nie ma zadnych z serii C nawet C16 nie ma, nie mowiac o polinim evo, jedynie jest roost

Roost robi bardzo fajne, egzotyczne wydechy. Ale bardzo wysoko kręco, idealnie pod EVO




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2013, 16:20 
***

Rejestracja: 29 lis 2011, 12:10
Posty: 549
Lokalizacja: USTKA
Pojazd: Peugeot Jet Force C-Tech
Ale mysle ze roost odpada :D a co jakbym np dal C21 od roxa , ciezko by bylo spasowac ??




_________________

:)

ZAPRASZAM DO MOJEJ MASZYNY

PEUGEOT JET FORCE C-TECH

peugeot-jet-force-by-swierzy-t364204.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy