Dzisiaj jest 05 maja 2025, 10:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 gru 2013, 11:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Moje pytanie czy sie opłaca do mojego setu w podpisie i co trzeba w napedzie przerabiać by go założyć.
http://shop.mieloch.pl/wariator-kit-sta ... 1690.bhtml

-- 29 gru 2013, o 11:27 --

WYPOWIE SIE KTOŚ :?:




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 gru 2013, 13:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Nie zakładaj 2 takich samych tematów. :)
Co do waria jest ono raczej do mocniejszych jednostek niż twoja. Chcesz to zakładaj osiągi się pewnie poprawią . Musiał byś się pozbyć rozrusznika a jeżeli chcesz zamontować te wario razem z korektorem dołączonym do zestawu do musisz zmienić pasek na stage6 oversize . Wystarczyło przeczytać . :P




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2013, 13:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Rafalak pisze:
a a jeżeli chcesz zamontować te wario razem z korektorem dołączonym do zestawu


Problem w tym, że ten zestaw nie ma dołączonego korektora momentu obrotowego. Zestaw z korektorem kosztuje prawie 1200zł. [http://shop.mieloch.pl/wariator-kit-stage6-r-t-cvt-oversize-system,pZ017817.bhtml]

Rafalak pisze:
Wystarczyło przeczytać .


Co do tematu: zakładanie takiego wariatora do seta jakiego masz jest to tylko strata pieniędzy.




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK


Ostatnio zmieniony 29 gru 2013, 13:48 przez Tom_Q, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2013, 13:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Rafalak pisze:
Nie zakładaj 2 takich samych tematów.
Co do waria jest ono raczej do mocniejszych jednostek niż twoja. Chcesz to zakładaj osiągi się pewnie poprawią . Musiał byś się pozbyć rozrusznika a jeżeli chcesz zamontować te wario razem z korektorem dołączonym do zestawu do musisz zmienić pasek na stage6 oversize . Wystarczyło przeczytać .


Tyle to wiem, jak bym z korektorem kupował to biorę cAŁY KIT Z PASKIEM. a TEN DEMONTAŻ ROZRUSZNIKA TO NA CZYM POLEGA CO MAM WYWALIĆ? Tylko wolne koło rozrusznika czy coś więcej?
A i co to jest dystans wariatora i gdzie to wsadzić?




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2013, 14:21 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
Napęd który masz teraz spokojnie ci starczy i OverSize nie dużo tu da..


Już bym wolał tą kasę na cylek władować, wydech i gaźnik lepszy bo napęd spokojnie ci mid-race pociągnie a na upartego RACINGA możesz składać.



A przeciwtależ CNC już nie wymaga zdjęcia rozrusznika ? bo on nie ma tych frezów co się zazębia z kołem rozrusznika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2013, 17:53 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
on ma minarelli....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 gru 2013, 15:33 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
chcesz kupić napęd do typowo wyczynowych jednostek a nie wiesz na wet co trzeba zrobic by go ząłożyć :) więc daruj sobie montaż trudny nie jest tylko regulacja już trzeba mieć do tego łeb żeby ten wariator dobrze śmigał :) a jak chcesz jakiś lepsze wario to kup top ng ma większa bieżnie rolek niż sport pro k ostrzejsze łoża rolek




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 gru 2013, 16:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
naziol pisze:
kup top ng

x2




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 gru 2013, 16:43 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
naziol pisze:
chcesz kupić napęd do typowo wyczynowych jednostek a nie wiesz na wet co trzeba zrobic by go ząłożyć więc daruj sobie montaż trudny nie jest tylko regulacja już trzeba mieć do tego łeb żeby ten wariator dobrze śmigał a jak chcesz jakiś lepsze wario to kup top ng ma większa bieżnie rolek niż sport pro k ostrzejsze łoża rolek


Wiem co trzeba zrobić, tylko tak dla pewności postanowiłem sie zapytać. A propo regulacji, to ze wszystkim daje sobię radę. Tylko mam pytanie czy warto? Czy sam wariator coś więcej da niż na Sport PRO?

-- 30 gru 2013, o 16:34 --

A top Racing odpada, nie jestem przekonany do innych wyrobów tego Portugalskiego producenta poza wałami

-- 30 gru 2013, o 16:35 --

A czyli tylko wolne koło rozrusznika mam zdemontować, czy cos jeszcze?

-- 30 gru 2013, o 16:43 --

Mam jeszcze tydzień na podjecie decyzji, czyli do przyszłego poniedziałku, wtedy albo zamówię, albo nie.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 gru 2013, 19:18 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
musisz wyjąc wszystko oraz odpowiednio stoczyć tuleje dystansową od wału oraz odpowiednio podkładkami przedłużyć tuleję wariatora takie wariatory mają już zmieniony nieco kat zwłaszcza r/t ma sporą różnice i po jego zamontowaniu nie bd ci się to zgrywać :) i kąt paska do wariatora oraz kąt wariatora do korektora momentu obrotowego




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 gru 2013, 20:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
naziol pisze:
musisz wyjąc wszystko oraz odpowiednio stoczyć tuleje dystansową od wału oraz odpowiednio podkładkami przedłużyć tuleję wariatora takie wariatory mają już zmieniony nieco kat zwłaszcza r/t ma sporą różnice i po jego zamontowaniu nie bd ci się to zgrywać i kąt paska do wariatora oraz kąt wariatora do korektora momentu obrotowego


Acha czyli jak zakładać to tylko z korektorem?

-- 30 gru 2013, o 19:27 --

A jak sam wariator tylko załoze to osiągi będą lepsze niż na sport pro? Oczywiście po odpowiedniej regulacji?

-- 30 gru 2013, o 20:56 --

naziol pisze:
musisz wyjąc wszystko oraz odpowiednio stoczyć tuleje dystansową od wału

Po co ja toczyć? Co to da?




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 gru 2013, 23:40 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
nooo widzisz tak wiesz właśnie że nawet nie wiesz po co trzeba tuleje dystansową toczyć i po co :) i jeszcze raz powiedz mi że wiesz co trzeba zrobić heheh :) seryjny korektor a wario i przeciwtalerz stejdża ma inne katy nie będzie to się za nic zgrywać :) ja polecił bym top ng ale ta firma ci nie odpowiada




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 gru 2013, 16:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
naziol pisze:
nooo widzisz tak wiesz właśnie że nawet nie wiesz po co trzeba tuleje dystansową toczyć i po co i jeszcze raz powiedz mi że wiesz co trzeba zrobić heheh seryjny korektor a wario i przeciwtalerz stejdża ma inne katy nie będzie to się za nic zgrywać ja polecił bym top ng ale ta firma ci nie odpowiada


Wał od top racinga bym wział :D
Ale przyrostu osiągów na rt nie bedzi tak? Czy cos zyskam?

-- 31 gru 2013, o 09:21 --

A propo tego załozenia to nigdy tego nie robiłem (tzn. nie wkładałem takiego wariatora, bo tylko sportowe a nie high endowe) i po prostu nie mogę sobie wyobrazic, ale i tak jak bym miał wsszystko przed soba to było by inaczej.
Konkretnie to chodzi mi o to czy będą lepsze osiagi niż na s6 sport pro?

-- 31 gru 2013, o 16:31 --

Pomoże mi ktoś? A poza tym to szczesliwego Nowego Roku wszystkim :D




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 gru 2013, 16:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Moim zdaniem dostałeś wystarczająco dużo odpowiedzi. Lepiej w coś innego zainwestuj :)




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 gru 2013, 18:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2013, 13:30
Posty: 295
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco Agility RS Naked
Jak masz zamiar same wario to nie opłaca się. Zresztą ogólnie do Twojego setup to się nie opłaca lepiej za kase na ten kit to byś kupił porządną 70 i wał do tego ; ) i byś miał 2x więcej mocy niż po założeniu tego stage6 overszajs kit ; )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy