Dzisiaj jest 25 lut 2025, 12:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 gru 2013, 13:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 gru 2013, 23:17
Posty: 17
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd: Keeway TX
Imię: Sebastian
Witam
A więc posiadam Seryjnego CPI Aragon.
chciałbym zakupić sportowy wydech pod niego jest to całkowita Seria .Silnik to chiński 2T podobno wzorowany na minarelli.

chciałbym zakupić wydech aby pod pasował pod 50cc ponieważ nie myślę ,nad zmianą pojemności chce zostać przy 50cc plus jakis wariator i sprzęgło po prostu w przyszłości.

Mam pytanie więc jaki wydech najlepiej będzie pasował do moich oczekiwań ? Oraz ile mogę wycisnąć z takiego Setupu ? bardziej chodzi mi o przyspieszenie.

Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 31 gru 2013, 17:17 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Polecam Ci Tecnigasa Next-R i Leo ZX.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 gru 2013, 17:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 gru 2013, 23:17
Posty: 17
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd: Keeway TX
Imię: Sebastian
Dobrze dziękuje bardzo za odpowiedź a tak na oko wiem ,że to kwestia indywidualna ale jaki wydech będzie prostszy do wyregulowania ? oraz rozumiem ,że są to rolki sprężyna centralna oraz sprężynki sprzęgła ?

Pozdrawiam i szczęśliwego Nowego roku :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 gru 2013, 17:23 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Oba mają taką samą łatwą regulację. Tak co do regulacji dobrze wymieniłeś :)
Nawzajem :D




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 gru 2013, 17:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 gru 2013, 23:17
Posty: 17
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd: Keeway TX
Imię: Sebastian
Okej myślę ,że bede się rozglądał za Technigasem.

Rozumiem ,ze jest to nisko obrotowy wydech więc tak przy okazji testować rolki coś około 4g ?
A jak ze spreżynkami i centralką tak miększe czy twardsze ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 gru 2013, 17:31 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Tak to niskoobrotowy, rolki, docisk i sprzęgło to dobiera się do tego czy chcesz vmax czy przyspieszenie, czy może i to i to.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 gru 2013, 17:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 gru 2013, 23:17
Posty: 17
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd: Keeway TX
Imię: Sebastian
Yhym Rozumiem dziękuje bardzo.Te informacje naprawdę mi się przydadzą...Bardziej stawiam na przyśpieszenie chociaż też bez przesady aby ten v max nie był zbyt niski Ale myśle ,że to wszystko dziękuje jeszcze raz bardzo :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 gru 2013, 18:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2013, 13:30
Posty: 295
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco Agility RS Naked
Komor pisze:
Tak to niskoobrotowy, rolki, docisk i sprzęgło to dobiera się do tego czy chcesz vmax czy przyspieszenie, czy może i to i to.


Kiedy w końcu użytkownicy na forum zrozumieją to że nie ma czegoś takiego jak regulacja na v-max regulacja na przyśpieszenie. To że wrzucisz do skutera rolki 10g to nie znaczy że Ci 120 poleci. Co z tego że będzie miał niskie obroty i bd mógł się wkręcić. Tak samo z lekkimi rolkami. Co z tego jak wrzucisz rolki 1g skoro on Ci się tylko wkręci na wysokie obroty podczas jazdy i nic więcej nie będzie lepszego przyśpieszenia. Rolkami sprężynkami i innymi komponentami regulujesz na jakich obrotach silnik przyśpiesza. Więc skoro bierzemy wydech nisko obrotowy to co nam z rolek 1g jak będzie nam kręcił 10tyś obrotów. Przy takich obrotach nie dość że seryjny cylinder nie ma już praktycznie mocy to i wydech też. Rolki , sprężynki i inne rzeczy należy tak dobrać aby optymalnie ustawić obroty podczas przyśpieszania pod dany cylinder czy wydech.


Co do tematu. Ja bym poszukał s6 pro replica. Jest to naprawdę bardzo mocny wydech. Razem w parze z wariatorem s6 sport pro tworzy zgraną parę co jest potwierdzone przez licznych użytkowników forum którzy zastosowali właśnie taki zestaw w swoich silnikach. Do tego wydechu rolki 4,4g Centralka s6 medium i będzie cud miód malina. V-max koło 90 licznikowych ; )


EDIT: Hmm sprzęgło się dobiera czy chcemy v-max. No powiem szczerze że raczej trudno takie sprzęgło znaleźć. Wszystkie sprzęgła decydują za start i przyśpieszenie. V-max może wzrosnąć ale to jest spowodowane raczej tym że sprzęgło jest lżejsze niżeli że jest sportowe ; )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 gru 2013, 18:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 gru 2013, 23:17
Posty: 17
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd: Keeway TX
Imię: Sebastian
Dziękuje za informacje właśnie tuż po zakupie wydechu będę zbierał na wariator więc raczej przyczaje się na Pro Replic'e a później na wariator i zastoje taką regulacje.

Mam nadzieje ,że sprawdzi się to dobrze w chińskim 2T

Raczej Sprzęgła tak od razu nie będę zmieniał ze względów finansowych Wiec tylko wydech i wariator plus regulacja.

A przy tym v maxie przyśpieszenie również będzie dość przeciętne ? Ponieważ nie ukrywam badziej zależy mi na przyśpieszeniu :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sty 2014, 14:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2013, 13:30
Posty: 295
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco Agility RS Naked
Sebolk, Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie przyśpieszenie jest na poziomie że we 2 na 1 skuterze wyprzedałem jakieś chinapower 65 ccm więc jest zadawalające.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sty 2014, 16:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 gru 2013, 23:17
Posty: 17
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd: Keeway TX
Imię: Sebastian
Nie no to faktycznie całkiem dobrze zwałszcza ze 2 osoby to zawsze jest wolniej :D
a mam rozumieć tamten chinapower to był 4T ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sty 2014, 18:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2013, 13:30
Posty: 295
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco Agility RS Naked
Tak ; )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy