Dzisiaj jest 18 cze 2025, 17:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 gru 2013, 1:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Witam po długiej nieobecności.
Takiego tematu chyba nie było.
Proponuje aby każdy kto miał jakąś dziwną przygodę z częściami danej firmy opisał ją po krótce.


Przeciwtalerz RMS Piaggio
Nie dość że cholernie drogi to z frezów zrobiło się jajko po przejechaniu 50km . ( frezy na wale całe)


Sprężyny Top Racing
Na zimnym silniku świetnie spisują się.. Gdy silnik złapie temperaturę pojawiają się muły. Po ok 1000km miałem problem bo już na zimnym skuter ledwo ruszał .


Cylinder Motoforce TGB..
Cytat tego co pisałem w jednym z tematów :
Cytuj:
Swoją drogą jeszcze odnośnie wykonania niektórych cylindrów i tłoków..
Swego czasu remontowałem koledze tgb oriona. Do wymiany cylinder i pare innych bzdetów.
Nie chcieliśmy zbytnio ryzykować z tanimi zestawami z allegro za 50-80zł więc kumpel zakupił Motoforce w granicach 170zł jak się nie myle. - 50ccm
Początkowo gdy paczka przyszła i rozpakowywałem karton cylinder wydawał się dobrze wykonany.
Problem zaczął się przy składaniu.
Od dawna się juz tak nauczyłem że zakładam pierścionki na tłok a później tłok w cyl i ide z tym dopiero do skutera, po prostu ''wygodniej mi tak''
Ale już był problem z założeniem pierścieni na tłok.
Tak te skośnookie śmieszne stworzenia z pseudo rejsingową nazwą zrobiły za grube pierścienie....
Nic telefon do właściciela i odp : eh , spróbuj to jakoś złożyć.
Pierścienie za grube.. hmm zeszlifuje, znalazłem lustro, na nie położyłem papier ścierny i szlifuje..
Po 1 min uzyskałem taką grubość pierścienia która idealnie wchodzi w tłok - tak wiem.. nie uzyskam idealnie płaskiej i równej powierzchni.. - ale nasz kolega nasz pan , robimy ''po taniości, wkońcu cylek za prawie 200zł to pewno można pozwolić sobie na takie ''wady'' - przecież to niemiecka produkcja . :mrgreen:

Pierścienie na tłoku , ok wkładamy tłok w cylinder... smarujemy olejem.. ZONK ! ciasno , nie wchodzi.. Wtf.

Zdejmujemy pierścienie z tłoka , mierze w cylindrze, BRAK SZCZELINY ! ..
Chinczyki chyba chcieli to za idealnie spasować. Pilnik i 10s podszlifowania.. Pasują wkońcu.. szczelina na ''żyletke''

Wkońcu tłok wlazł w cylinder..
Pierwsze odpalenie.. Niezbyt łatwo to poszło..

Ale odpalił..
Pierścienie dzwonia jak dzwonnik z Notre Dame..
Po 500km uszła kompresja .
Rozbieramy , pekł kawałek tłoka przy zamku.

I niech mi ktoś powie że MOTOFORCE robi dobre zamienniki seryjnych cylindrów.


Cytat ze sklepu :
Żeliwny cylinder niemieckiego producenta Motoforce model Eco. Wysokiej jakości cylinder ( kompletny ) w konkurencyjnej cenie. Oferta kierowana do osób, które muszą zakupić nowy tłok i wykonać szlif cylindra co często nie wychodzi tak tanio i z oczekiwanym rezultatem. Moc i jakość identyczna z oryginałem.

Niemiecki = chiński ?
Otóż robiłem później także znów tgb i postawiliśmy na tańszy cylinder w granicach 60zł. Przyszła paczka i jakość , wykonanie i wygląd to samo co Motoforce - przypadek ? Wg mnie płacimy tylko za opakowanie Motoforce - pseudoniemiecka firma.
Czytałem z ciekawości opinie na forach. Podobno pozostałe Rejsingowe zestawy są bdb jakości. Nie testowałem więc nie oceniam .

Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji .




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 31 gru 2013, 8:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Sprężyny Top Racinga to nieporozumienie, one szybciej tracą właściwości zanim ja to zamontuje do skutera. :lol:
Chiński gaźnik 21 ze stożkiem za 95zł. Przez pewien czas były takie aukcje, kolega zakupił i niestety nie szło tego wyregulować, a już nie pamiętam czy zostało odesłane czy nie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 gru 2013, 9:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
zakładałem z 3 cylindry motoforce w tym roku i mowa o zwykłych 50 i były ok :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 gru 2013, 11:57 
*

Rejestracja: 17 lis 2012, 15:59
Posty: 175
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
dokładnie tak jak kolega bart1aerox100 też ostatnio zakładałem ten cylek motoforce i wszystko ok a jeżeli chodzi o części na których sie zawiodłem to sprzęgło tec evo racing za które dałem 160 zł z wysyłką po założeniu było ok przez pierwsze 100km potem gdy sprzęgło sie ułożyło skuter zaczął bardzo szarpać tak jak by dzwon był krzywy dzwon zmieniony na nowy i jest to samo stwierdziłem że założe oryginalne sprzegło i zobacze czego to wina założyłem i okazało sie że szarpania nie ma jakieś 2 tyg później kolega też kupił to sprzęgło i też mu zaczęło szarpać i z tego co czytałem na forach to nie tylko ja mam taki problem Wiec moim zdaniem to sprzęgło to jakieś nieporozumienie bo mogłem dołożyć pare zł i kupić jakieś lepsze Pozdrawiam




_________________

HONDA X8R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 gru 2013, 12:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 13:41
Posty: 470
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd: Sr na mid-race
Sprężyny centralne Stage 6 Medium/Hard lubią sie rozwijac testowane nawet na paru silnikach i z twis control i bez no i stracone 120 zł na głupie sprężyny stage 6.Oczywiscie kupywałem nowki.

Co do tego sprzegła tec evo racing to bardzo dobre sprzegło jak dla mnie przejechałem juz ponad 400 km na nim i wszystko jest w porządku.




_________________

Moja sr na mid-race aprilia-sr-70-stage-6-mk-i-custrom-by-sr-ka-filmik-t369853.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 gru 2013, 12:05 
*

Rejestracja: 17 lis 2012, 15:59
Posty: 175
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
no właśnie i już nie wiem co z tym sprzęgłem bo niektórzy mają ten problem a niektórzy nie czy poprostu ja i ileś tam osób trafiło na takie trefne czy co już sam nie wiem dodam że jak przejade okładziny papierem ściernym to nie ma tego problemu ale tylko przez jakieś 50km a potem znowu to samo




_________________

HONDA X8R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 gru 2013, 12:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Najlepsze jest to że jeśli zakładacie coś na własną ręke to nie przyjmą wam reklamacji.
Po drugie nawet myśle że jeśli zakładałby to wykwalifikowany warsztat to i tak byłby problem z jakąkolwiek reklamacją...
Teraz dobry przykład z tym sprzęgłem tec evo racing, jednym działało świetnie a drugim nie.. Tak samo cyl Motoforca.. To jednak troche przesada wypuszczać na rynek tak ciulowe serie produktów.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 gru 2013, 17:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2013, 13:41
Posty: 470
Lokalizacja: okolice Warszawy
Pojazd: Sr na mid-race
Kumpel zamówił własnie sprzęgło tec evo racing z nowym dzwonem również tec z tymi żeberkami i powiem wam jak mu sie bedzie sprawowało to sprzegło.

krzysiek7342, To szarpanie moze byc spowodowane krzywym dzwonem lub źle dobranymi/naciągnietymi spreżynkami.




_________________

Moja sr na mid-race aprilia-sr-70-stage-6-mk-i-custrom-by-sr-ka-filmik-t369853.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 gru 2013, 18:19 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
W moim przypadku nadziałem się na rolki Naraku które zrobiły się" kwadratowe" po 250km.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 gru 2013, 19:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
O dziwo kupiłem kiedyś chińskie rolki dedykowane do 4t ale zgadzały się wagą i rozmiarem do mojego Pytona, wytrzymały śmiało 5 tyś km :) .




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 gru 2013, 19:45 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
No smugller też był zdziwiony, o podróbie raczej nie może być mowy bo rolki kupiłem w jednym z znanych sklepów w sieci "alaMieloch"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sty 2014, 15:55 
*

Rejestracja: 17 lis 2012, 15:59
Posty: 175
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Sr-ka dzwon jest nowy założony na paru dzwonach próbowałem i jest to samo sprężynki też zmieniałem i jest to samo już nie wiem co może być z tym sprzęgłem niby prosta część a jak potrafi nerwy zepsuć :D




_________________

HONDA X8R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sty 2014, 16:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
najtańsze rolki wm są wytrzymałe i bardzo tanie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sty 2014, 17:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
bart1aerox100
Sorki poprawka, znalazlem opakowanie tych rolek to rolki WM motor , china polska ? Ciul wie , może wy wiecie ?
Ale są bdb jakości wg mnie więc polecam jak na mało znaną pseudo markę.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sty 2014, 19:03 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Revo pisze:
china polska ? Ciul wie , może wy wiecie ?
Ale są bdb jakości wg mnie więc polecam jak na mało znaną pseudo markę.
Dokładnie egzotyczni producenci skupieni w tej grupie WM produkują dla polskiego importera i hurtownika WILMAT z TORUNIA,jedne części dobre inne znowu fajans, głownie zaopatrują serwisy i sklepy z chińskimi skuterkami.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sty 2014, 21:01 
**

Rejestracja: 19 wrz 2011, 18:34
Posty: 307
Lokalizacja: dwx
Pojazd:
Korektor momentu obrotowego WM Motor (razem ze sprzęgłem-jeśli to coś zasługuje na to miano)
Po dwóch miesiącach (listopad-grudzień) użytkowania samego korektora (ze sprzęgłem s6) powodował "turbo-dziury", męczyłem się jeszcze pół roku, w tym czasie liczne muły i piski. Najgorzej wydane 80zł w historii mojego życia.
Jeszcze ciekawostka: chciałem sprawdzić jak korektor sprawuje się z dołączonym do niego sprzęgłem, niestety sprzęgło za nic nie chciało wejść na korektor (zgłupiałem).




_________________

https://www.facebook.com/YaMajka125/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sty 2014, 0:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Co do chińskich rolek to nie mam zastrzeżeń, po 4 k km brak oznak zużycia :P

Natomiast nie polecam nikomu łożyska redukcyjnego NTN, (12 -> 10mm), kupiłem jedno, potem małe przytarcie tłoka; zmieniam pierścienie i tak przy okazji obejrzałem sobie łożysko, wyciągam a tu ... rolki wypadły zanim wyciągnąłem sworzeń z tłoka :shock:
Pomyślałem sobie, dobra, może trafiło się jakieś felerne albo coś kiepsko założyłem, kupiłem drugie takie samo. Zrobiłem 3 k km, aż tu nagle *jeb* w silniku; tłok i głowica zmasakrowana, cylinder przytarty :roll:, rozbieram silnik, patrzę, a tu wszędzie szczątki jakże chwalonego w hurtowni łożyska NTN, które rzekomo ma bez problemu wytrzymywać 20k RPM (dodam, że posiadałem tłok z otworem ułatwiającym smarowanie tegoż łożyska). Tyle ode mnie.




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sty 2014, 10:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
są rzeczy z wm które są dobrej jakości i warto zakładać. trzeba wiedzieć tylko co :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sty 2014, 12:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Cylinder Airsal "sport" 50 - najpierw reklamacja nowego tłoka, później destrukcja pierścienia w silniku.




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 02 sty 2014, 18:13 
Adapter kierownicy ECO.

Myślę, że to tylko mi się trafił taki egzemplarz, ale był on po prostu krzywy (nierówno wykonane rowki na kierownicę). Do sztycy został poprawnie zamocowany, a kierownica była prosta. Żeby jechać prosto, musiałem trzymać kierownicę jakbym skręcał (z 10*). Wiadomo, nie byłoby problemu, jakbym wyjął taki bolec w środku, ale właśnie on jest po to, żeby nie męczyć się z idealnym ustawieniem kierownicy prosto.

Po za tym w porównaniu do STR8 (mam teraz) brzydko obrobiony.

Do marki nic nie mam, specjalnie próbowałem zaoszczędzić biorąc ECO a nie droższy, ale radzę Wam brać niewiele droższe elementy.
Adaptera nawet nie próbowałem reklamować, bo kupowałem na mielochu, więc wiadomo, że tylko prawdopodobnie straciłbym czas ;D


Licznik KOSO DB-01R. Bardzo fajny ale to już mój drugi. Pierwszy po niewielkim przebiegu spalił się nie z mojej winy, ani nie ze złego napięcia w skuterze itd.
Gwarancja przyjęta, dostałem drugi (oczywiście nie kupowałem na mielochu :D )
Teraz drugi - od pewnego czasu przestało działać podświetlenie (niebieskie światło).
Może tylko się coś tam przerwało, może padło źródło światła, ale wywnioskowałem, że te liczniki są strasznie delikatne, byle jaki skok napięcia lub same z siebie. Trzeba się od razu zabezpieczać w bezpiecznik.

Nie odradzam nikomu zakupu tych rzeczy bo może tylko ja mam takiego pecha i nie powinienem nic recenzować bez 100% zapoznania się z produktem, ale ostrzegam.




Na górę
   
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy