Dzisiaj jest 27 lis 2024, 1:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 sty 2014, 22:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 18:42
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Piaggio NRG mc3 DR EVO 71cc
Siema. Jestem właścicielem Piaggio NRG mc3 z 2003r. Mam taki problem, iż mój v max nie jest zły, ale nie zadowala mnie w 100%.Mój setup to :
Cyl: Malossi Sport 50
Wario:S6 Sport Pro
Sprzęgło: Hebo ( nie wiem jakie xd) sprężynki zielone
Gaźnik: Dellorto 17,5 mm ( dysza 80)
Centralka : S6 medium
Rolki: 8g, 16x13

Myślałem też nad zmianą przełożeń na trochę dłuższe, i nie wiem co robić......trochę też mnie martwi, że gdy jadę ok 40-50 to łapie jakby lekkiego muła, a gdy już pojedzie te 55 to normalnie jedzie.




_________________

piaggio-nrg-mc3-by-koral-3-t378697.html WPADAJ :D
Setup:
Cylek DR EVO 70
Wał: Top Racing High Tech
Gaźnik: 19mm Tec Pro Black Edition + Polini Air Box
Wariator: Stage 6 Sport Pro
Sprzęgło: Hebo N
Wydech: Tecnigas RS 70


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 sty 2014, 13:41 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
nie napisałeś jaki masz wydech i ile wynosi aktualny V-max

jak łapie takiego muła to spróbuj dać lżejsze rolki, ew. twardszą centralkę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sty 2014, 14:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 18:42
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Piaggio NRG mc3 DR EVO 71cc
Wydech leo vince tt, wczesniej mialem rolki 7 i zielona centralke. Na tej sprezynie co mam teraz tzn. S6 medium i rolkach 7g mial strasznie wysokie obroty, rzedu 9,5/10 tys, aktualny v max jest w granicach 80/85, moim zdaniem v max na tym setupie powinien byc w granicach 100, doradźcie cos.




_________________

piaggio-nrg-mc3-by-koral-3-t378697.html WPADAJ :D
Setup:
Cylek DR EVO 70
Wał: Top Racing High Tech
Gaźnik: 19mm Tec Pro Black Edition + Polini Air Box
Wariator: Stage 6 Sport Pro
Sprzęgło: Hebo N
Wydech: Tecnigas RS 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sty 2014, 15:59 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
10 tyś to nie są jakieś wybitnie duże obroty nawet jak na serie.

Ja osobiście przy tym wydechu ale na serii miałem rolki 5,5 g i centralkę żółtą malossi ( niewiem jaka to twardość) i nawet ładnie jechał potem rolki 4,8 założyłem to miał ładnego buta kręcił 10,5 tyś ale jechał 90 tylko.


Ogólnie to jest wydech niskobrotowy to aż tak lekkich rolek nie potrzebuje ja założyłem na testy spróbuj dać rolki 6g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sty 2014, 16:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 18:42
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Piaggio NRG mc3 DR EVO 71cc
Po co ma tak niepotrzebnie krecic obroty, druga sprawa spalanie, wysokie obroty = duze spalanie.......nie wiem czy dobrze mysle, ale zmiana przełożeń, by ty co dała ?




_________________

piaggio-nrg-mc3-by-koral-3-t378697.html WPADAJ :D
Setup:
Cylek DR EVO 70
Wał: Top Racing High Tech
Gaźnik: 19mm Tec Pro Black Edition + Polini Air Box
Wariator: Stage 6 Sport Pro
Sprzęgło: Hebo N
Wydech: Tecnigas RS 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sty 2014, 17:47 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
założysz dłuższe przełożenia i tego nie wyregulujesz żeby się ładnie zbierał bo cyl za słaby. Chcesz to bierz przełożenia to bedzie szybciej jechał ale się dłuugo zbierał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sty 2014, 19:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 18:42
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Piaggio NRG mc3 DR EVO 71cc
Rolki odpadają, ja jeździłem na 7g to miał obroty takie jak wyżej, więc nie ma sensu zakładać 6g bo będzie miał jeszcze większe, więc to mija się z celem, a mi chodzi o poprawę v maxu a nie pogorszeniu, wkładając lżejsze rolki.




_________________

piaggio-nrg-mc3-by-koral-3-t378697.html WPADAJ :D
Setup:
Cylek DR EVO 70
Wał: Top Racing High Tech
Gaźnik: 19mm Tec Pro Black Edition + Polini Air Box
Wariator: Stage 6 Sport Pro
Sprzęgło: Hebo N
Wydech: Tecnigas RS 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sty 2014, 20:10 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
pasek wychodzi na samą górę wariatora ?


to sam rolki dobieraj .. prosisz o radę a sam mądrzejszy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sty 2014, 20:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 18:42
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Piaggio NRG mc3 DR EVO 71cc
Z tego co widać na wariatorze, to tak wchodzi wysoko.




_________________

piaggio-nrg-mc3-by-koral-3-t378697.html WPADAJ :D
Setup:
Cylek DR EVO 70
Wał: Top Racing High Tech
Gaźnik: 19mm Tec Pro Black Edition + Polini Air Box
Wariator: Stage 6 Sport Pro
Sprzęgło: Hebo N
Wydech: Tecnigas RS 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy