Witam. Chciałbym prosić was o rade
a mianowicie mam vivke,
full seriaposiada rolki 8,1 g. i (nieznaną) sprężynę centralna coś w stylu (no name)
skuter zbiera się kilkadziesiąt sekund!! (baardzo długo) aby dojść do tych 75, a w najlepszym przypadku do 82 (choć to jest dziełem przypadku) (przy przyśpieszeniu aksamitnym jak piurko czyli do dupy). Wiem nie mam na co liczyć jeśli nie zmienię wydechu, wario, itp.ale za rok zdaję prawo jazdy i chciałbym powozić się jeszcze bzykiem
a resztę kaski przeznaczyć na coś większego.
Zaczęło się od zmiany rolek, chciałem aby był żwawszy kupiłem rolki 6,7 g.
skuter pięknie wchodził na obroty, ale czułem że pasek się ślizga (lekkie zaniki v-maxa).
Po jakimś czasie na rolkach 8,1 g. odczuwałem to że skuter, może śmiesznie to powiem "zmieniał bieg".
Zrobiła się cholerna dziura w przyśpieszeniu. Oczywiście nawet gumy tym skuterkiem nie zajaram bo tylko się wkręci to zaraz tak jakby zmiana biegów i buczy i nie przekręca (pasek może się ślizgać).
Zajrzałem do przekładni a tam dzwonek niebieski, tak., tak. macie racje, sprzęgło prawie spalone.
Więc kupiłem nowe motoforca, tanie żadna rewelacja cenowa i jakościowa, ale go nie zakładałem,
niewiem jakie ma sprężynki ( a ma seryjne), ..
więc tak, chcę wymienić - łożyska igiełkowe w korektorze momentu obrotowego, pasek, rolki na 6,7 g, zmienić sprzęgło na motoforca i tu kieruję pytanie do was jaką zastosować sprężyne centralną.. ? aby w miare to wszystko grało, i aby było czuć jakieś zwykłe przyśpieszenie ew. spalić kapcia ?
skuter to seryjka ładnie kręci, moduł zablokowany, fajnie gdyby chociaż dało się go podbić na gume ;/ bo mając 17 lat czuję się na tym skuterze jak połamany, tzn. skuter w stylu (aby jeździł)..
przepraszam za link do zdj. ale chce bardziej zobrazował wam zakupione sprzęgło
http://tiny.pl/qfggwproszę kierować również propozycje o zmianie rolek, centralki, i sprężynek sprzęgła.