Dzisiaj jest 30 lis 2024, 22:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 sty 2014, 11:11 
*

Rejestracja: 27 wrz 2012, 16:23
Posty: 74
Lokalizacja: R-sko
Pojazd:
Witam, co to może być gdy normalnie jadąc po przejechaniu kilkuset metrów skuter się zatrzymuje ? po prostu gwałtownie zwalnia i gaśnie (jakby odcinało zapłon) po czym bardzo bardzo ciężko go odpalić.
Pierwszy raz mam taki problem z gilerą.. Wcześniej zawsze chodziła bez zarzutów a ostatnio się wybrałem na przejażdżkę i taka niespodzianka... za pierwszym razem przypchałem ją do domu po czym rezebrałem gaźnik wszystko dokładnie wyczyściłem łącznie z filtrem i złożyłem na nowych uszczelkach. Skuter odpalił przejechałem jakiś kilometr i znowu to samo tak jakby odcięło zapłon i gwałtownie z dużej prędkości się zatrzymał... Dodam że wcześniej bez problemu szedł do 100km/h a teraz na pełnym gazie jechałem jakieś 85 ;/ Jeśli macie jakiś pomysł czego to wina to proszę o pomoc .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 sty 2014, 14:36 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Puchnący tłok, rozbierz cylinder i sprawdź w jakim stanie jest tłok i cylek.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sty 2014, 18:31 
*

Rejestracja: 27 wrz 2012, 16:23
Posty: 74
Lokalizacja: R-sko
Pojazd:
Wiesz co też myślałem że puchnie tłok ale to nie takie objawy by miał, gdyby puchł to by jechał ale nie miał by wgl siły a on w momencie odcina zapłon...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sty 2014, 22:36 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Właśnie gasł by, może i gasnąć i jechać dalej ze spadkiem osiągów. Serio sprawdź cyla.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2014, 0:44 
*

Rejestracja: 27 wrz 2012, 16:23
Posty: 74
Lokalizacja: R-sko
Pojazd:
Tak nagle by zaczął puchnąć ? skoro wcześniej wszystko elegancko chodziło a ani go nie rozbierałem ani nic to dziwne by było... a co powiesz o elektryce ? może trzeba przeczyścić wszystkie bezpieczniki itd. ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2014, 12:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 gru 2013, 20:53
Posty: 32
Lokalizacja: Opalenica
Pojazd: Aprilia SR50 Factory
Takie same objawy miałem w swoim starym chińczyku, przyczyną tego był właśnie puchnący tłok :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2014, 13:35 
*

Rejestracja: 27 wrz 2012, 16:23
Posty: 74
Lokalizacja: R-sko
Pojazd:
No ok sprawdzę to tylko teraz to nawet nie chce skubaniec zapalić... kope i nic... a palił od strzała.
To powiedzcie mi dokładniej jak prawidłowo ocenić po rozebraniu że to puchnący tłok... ma mieć jakieś przebarwienia tylko czy też coś z pierścieniami ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2014, 15:12 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Jeśli teraz juz nie pali to znaczy ze mógł całkiem kompresje stracić, masz manometr? Jeśli bedzie puchnacy tłok to po prostu widać ze będzie porysowany.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sty 2014, 18:19 
*

Rejestracja: 27 wrz 2012, 16:23
Posty: 74
Lokalizacja: R-sko
Pojazd:
Manometr pożyczę od kumpla :) Tylko pewnie trzeba będzie wyjąć silnik z ramy do pomiaru bo tam w ogóle nie ma podejścia.

-- 11 sty 2014, o 10:54 --

Wczoraj zamówiłem na mielochu dedykowaną świecę do runnerki ponieważ ta była cała przepalona i miała mnóstwo nagaru.... i przy okazji nowy zabierak i zębatke startera nożnego i ssanie ręczne jak zamontuje dam znać co i jak bo wydaje mi się że to gaśnięcie było spowodowane uszkodzoną fajką na świecy i było przebicie ale dopiero po złożeniu się dowiem.

-- 18 sty 2014, o 17:20 --

Skuter odpala normalnie ale nie jechałem nim nigdzie dalej więc nie sprawdziłem jeszcze czy nadal gaśnie w czasie jazdy. Mam pytanie gdzie się odpina kabel który idzie od ssania automatycznego ? Bo nie mam za bardzo jak dojść po kablu. Chodzi mi o to do której kostki idzie ten przewód ;)

-- 19 sty 2014, o 18:19 --

Jest ktoś na tym forum ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sty 2014, 22:24 
*

Rejestracja: 14 lip 2013, 14:01
Posty: 157
Pojazd:
JEst mini kosteczka gdzieś w instalacji. Musisz iść po kablu ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sty 2014, 0:16 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
U mnie ta kostka jest z 10cm od ssania. Musisz po kablu polecieć, innego wyjścia nie ma.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2014, 21:12 
*

Rejestracja: 27 wrz 2012, 16:23
Posty: 74
Lokalizacja: R-sko
Pojazd:
Przez te mrozy dopiero dziś się wziąłem, zdjąłem boczny plastik i jest kostka ale nie ma tam kabla od ssania i jest też regulator napięcia ale tam też to raczej nie idzie u mnie jest o tyle do dupy że wszystkie kable są spięte w takie jakby rękawy oryginalne i za nic nie idzie czegokolwiek zobaczyć. Musiał bym teraz wszystkie kable rozrywać.. Nerwy mnie biorą jak mam się męczyć przy piździku...

-- 1 lut 2014, o 11:15 --

Ssanie założone, przy okazji co powiecie na białe fele do srebrnego lakieru ? Bo mam zamiar je pomalować obecnie na felgach mam oryginalny lakier taki do kitu szary jakby :)

-- 14 lut 2014, o 17:39 --

Dziś zrobiłem jazdę próbną po złożeniu już na ssaniu ręcznym nowej fajce i świecy po regulacji gaźnika nowy króciec uszczelki itd. Wszystko wyszykowałem na cacy przejechałem się kawałek elegancko gilera chodziła aż do momentu jadę sobie i znowu to samo napęd zawyrczał i runnera się zatrzymała i znów pchanie do domu..... macie może jakieś pomysły jeszcze ? sezon się zbliża a ja już nie mam więcej pomysłów co zrobić.. dodam że kompresji nie mierzyłem ale na początku miał niezłego buta tak że kompresja jest. POMÓŻCIE :)

-- 20 mar 2014, o 21:12 --

Problem rozwiązany. Pompa oleju nie podawała.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy