Dzisiaj jest 22 sty 2025, 13:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 sty 2014, 11:24 
*

Rejestracja: 03 sie 2013, 1:45
Posty: 10
Pojazd: Toros Steed
Witam,
Mam pytanie dotyczące cylindrów chińskich z allegro.. :D
Ile średnio wytrzymuje taki cylinder 70 z głowicą do 70??

Co jeszcze musiałbym zmienić pod 70?

Jakie rolki do 70, żeby było 80km/h z dobrym przyśpieszeniem?

Set:
Wariator: TEC R-TYPE,
Sprzęgło: RMS + sprężyny 1500,
Gazbox robiony 750 ml. :D,
Gaźnik 19mm z dyszą 85,
Cylinder 50 seria,

Wał wg mechanika bez problemu to wytrzyma, 0 luzów.

Z kolegą założyliśmy FP jak chcecie to Like. :D
https://www.facebook.com/pages/Zipp-Ste ... 669?ref=hl


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 sty 2014, 11:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2013, 20:48
Posty: 82
Pojazd: Kingway Coliber
Z tą wytrzymałością to jest różnie, zależy jaki cylinder, jednym wytrzymuje 1k km, a 2 na tym cylku polata jeszcze dużo więcej. Zależy na jaki trafisz. Ja osobiście posiadam 72ccm NoName i przejechane już 3k km, i nie widać żadnej ryski.




_________________

Kingway Coliber 4T:
-WM 90ccm+głowica
-Wał MCN
-Malossi Multivar
-Tec Evo Racing
-Stage6 WingCooler
-Tec 22mm Black Edition
-Korektor WM
-Malossi X-Kevlar
-stożek Vicma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sty 2014, 13:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
ja kupuję tylko z jednej firmy i są ok. jak byś potrzebował cylinder to pisz bo mam kilka takich nowych :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sty 2014, 14:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Ja poleciłbym Ci zestaw WM jest to kompletny zestaw do montażu, dobra jakość, 200zł może i trochę drogo, ale masz klawiaturę, głowice, tłok, pierścienie, sworzeń, uszczelki, głowica z zamontowanymi zaworami oczywiście, wytrzymałość jest bardzo dobra, sam osobiście w tym sezonie zrobiłem ponad 3.2tys km i jeździł bez problemu, ale teraz przesiadka na coś mocniejszego :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2014, 16:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2012, 13:08
Posty: 1200
Pojazd: Szkutr
do 72cc nie opłaca Ci się zmiana głowicy dzięki czemu w nie wydasz nawet 100zł za cylek z tłokiem, pierścieniami itd. ;)




_________________

Moja Malaga! malaguti-f12-midrace-racing-zapraszam-t406973.html
Malaga na FB - https://www.facebook.com/RadeckiGarage




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2014, 18:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Oj mylisz się, wymiana głowicy jest wręcz konieczna, uzyskasz lepszą moc, większa głowica- większe zawory, więc głowica do 72cc jak najbardziej się opłaca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy