Dzisiaj jest 22 sty 2025, 10:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 sty 2014, 12:07 
*

Rejestracja: 14 lip 2012, 15:58
Posty: 63
Pojazd:
Witam mam taki problem otóż mam skuter nie dawno zakupiony i po odpaleniu leci dym z odmy a po jeździe dłuższej niż 0,5-1 km zaczyna lecieć olej . Skuter również ciężko odpala . I chciałbym zapytać czy to wina pierścieni czy również tłoka ( tłok wygląda normalnie tzn jak po przejechaniu kilku tys km tzn 2-3 tys ) .

Z góry dziękuje za odpowiedź .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 sty 2014, 15:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2013, 19:34
Posty: 94
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Może być za dużo oleju nalane, lub tak jak mówisz pierścienie do wymiany :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2014, 18:49 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Na tej pokrywie znajduje się tzw. odpowietrzenie komory zaworowej. Tam zawsze z powietrzem wydostanie się trochę oleju który wędruje łańcuchem rozrządu na wałek. Dla świętego spokoju można sobie wymienić uszczelniacze zaworowe i wyregulować zawory.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2014, 18:17 
*

Rejestracja: 14 lip 2012, 15:58
Posty: 63
Pojazd:
Rozumiem trochę ale nie tyle co z tłumika a i jeszcze silnik bierze olej bo widać to po białym dymi wydostającym się z wydechu .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2014, 18:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Skoro dymi na biało to na pewno zgarnia olej, wymień pierścienie i spoleruj tłok to trochę pojeździsz jeszcze, o ile ma kompresję jeszcze. Skoro Ciężko zapala, a zwłaszcza na ciepłym, to masz zawory do regulacji, ale tak jak kolega up, nie zaniedbaj tego, wymień uszczelniacze zaworowe, pierścienie, wyreguluj poprawnie zawory, zlej olej, wymień go na nowy, odpal silnik, niech pochodzi trochę po czym go zgaś i sprawdź poziom oleju, musi się mieścić w miarce na bagnecie, jeżeli przewyższa miarkę to olej będzie zbierał się w komorze zaworowej, wiem, bo sam tak miałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy