Dzisiaj jest 02 maja 2025, 20:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 sty 2014, 21:26 
*

Rejestracja: 28 gru 2013, 21:57
Posty: 37
Pojazd: Aprilia rs 50
Siemka pisze z zapytaniem do was jakie napotkam i gdzie blokady w yamaha aerox 2001r
i jaki by był mniej więcej jego v-max posiadam wydech Yasuni Z (racing)
z góry dzięki za odp :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 sty 2014, 22:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Jaki masz vmax, że twierdzisz, że taki stary skuter ma jeszcze blokady.




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sty 2014, 14:26 
*

Rejestracja: 28 gru 2013, 21:57
Posty: 37
Pojazd: Aprilia rs 50
Aeroxa v max to jest 65/67 dodam że odblokowałem filtr powietrza ale nie jestem co do tego pewny bo uciołem taką rurkę gumową i wydaje mi sie że jest lepsze przyśpieszenie co o tym myślicie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sty 2014, 22:57 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
najlepiej ją wyjmij całkiem i gaźnik wyreguluj, daj większą dawkę paliwa :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2014, 12:55 
*

Rejestracja: 28 gru 2013, 21:57
Posty: 37
Pojazd: Aprilia rs 50
No dobra tylko mi chodzi o to co jeszcze mogę odblokować w nim a za tą rade z gaźnikiem dzięki ;)

-- 04 sty 2014, 13:54 --

elektryk pisze:
najlepiej ją wyjmij całkiem i gaźnik wyreguluj, daj większą dawkę paliwa :D

A jeżeli wyjmę tą rurkę to on nie będzie łapał lewego powietrza?

-- 04 sty 2014, 13:55 --

elektryk pisze:
najlepiej ją wyjmij całkiem i gaźnik wyreguluj, daj większą dawkę paliwa :D

A jeżeli wyjmę tą rurkę to on nie będzie łapał lewego powietrza?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2014, 14:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Lewe powietrze jest wtedy gdy jest nieszczelność za łączeniem się gaźnika z króćcem.




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2014, 18:12 
*

Rejestracja: 28 gru 2013, 21:57
Posty: 37
Pojazd: Aprilia rs 50
No dobra to jeszcze jakie blokady mi pozostały? napewno jest nieodblokowany wydech co tam może być do odblokowania.
Jak wiecie co jeszcze napiszcie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2014, 20:47 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
wydech to najczęściej
zwężenie kolanka,
wspawana w środku zwężka,
tzw. ślepa kiszka, ew. tuleja na wario :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2014, 21:21 
*

Rejestracja: 28 gru 2013, 21:57
Posty: 37
Pojazd: Aprilia rs 50
No dobra a mniej więcej wygląda ta tuleja?
hmm? a co z blokadami Gaźnika i cylindra?
:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2014, 21:27 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
http://forum.mieloch.pl/podstawowe-blokady-w-skuterach-2t-50ccm-t100666.html

w aeroxach chyba nie montują blokady na gaźniku w stylu blaszki ograniczającej powietrze ale możesz sprawdzić :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2014, 12:21 
*

Rejestracja: 28 gru 2013, 21:57
Posty: 37
Pojazd: Aprilia rs 50
No dzięki za te schematy dziś biorę się do pracy jeżeli jeszcze czegoś nie będe wiedział będe się pytał ;)

-- 05 sty 2014, 13:21 --

A właśnie jak wygląda tu sprawa z modułem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2014, 18:19 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
moduł w minarelli nie jest blokowany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2014, 18:46 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
A może ma blokady mofa?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2014, 21:21 
*

Rejestracja: 28 gru 2013, 21:57
Posty: 37
Pojazd: Aprilia rs 50
kEru! pisze:
A może ma blokady mofa?

To znaczy? opisz to lepiej xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sty 2014, 9:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Mofa:
-Cylek zaprojektowany do 50km/h (mniejsze okno wydechowe, kanały)
-dodatkowe tulejki na wariu
-moze tez byc moduł blokowany lub jakas osobna elektroniczna blokada


elektryk pisze:
moduł w minarelli nie jest blokowany

Przy niemieckiej blokadzie mofa może być blokowany.

A może masz po prostu niewyregulowany napęd, bądź jest zużyty i dlatego taki v-max. Najlepiej żebyś wszystko sprawdził.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sty 2014, 14:05 
*

Rejestracja: 28 gru 2013, 21:57
Posty: 37
Pojazd: Aprilia rs 50
Hmm z tego co wiem to jest założony nowy wariator hebo niestety rolki są do niego założone 7g ale wymienie je na 3,5g
Dziś pozbyłem się też blokady z wydechu (łączenie wydechu z cylindrem) wyciągłem taką blaszke jakby nwm co to jest dokładnie i ślepą kiszke uciołem i zaspawałem
Aeroxa v-max jest teraz 70km/h narazie jest to troszke jeszcze dla mnie za mało bo kolega ma roxa i ciśnie mu w granicach 90/100 z wydechem laser x pro
Dobra wracając do rzeczy co bym mógł zrobić z cylindrem i modułem aerox jest sprowadzony z niemiec jestem jego 2 właścicielem.
a jeżeli chodzi o napęd to jest nowy pasek yamaha ale do tulei sie jeszcze nie dostałem gdyż nie mam klucza a i też chce zaoszczędzić sobie roboty.
zajme się tą tulejką jak mi przyjdą nowe rolki.
a przy okazji zapytam sie jak wyregulować napęd lub sprawdzić czy nie jest zużyty...

No ale się rozpisałem z góry sory za błędy które mogą sie tam pojawić xD ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sty 2014, 15:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Zużyty napęd czyli:
-Progi na wariatorze, kwadratowe rolki
-pasek, który nie ma odpowiedniej szerokości
-sprzęgło, które ma bardzo mało okładzin
-oraz przepalony dzwon

Co do modułu, najlepiej podmienić od odblokowanego roxa, a czy ma obrotomierz? Wtedy będziemy wiedzieli do ilu się wkręca.
Co do cylindra, najlepiej rozebrać, bądź odkręcić wydech i spojrzeć w okno wydechowe czy jest małe czy duże, już będzie wiadomo czy aby na pewno jest to 1 z blokad mofa. Najlepiej zrobić zdjęcie.

A przy okazji zrób to co miałeś zrobić, bo takie gdybanie to wróżenie z gówna. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sty 2014, 17:11 
*

Rejestracja: 28 gru 2013, 21:57
Posty: 37
Pojazd: Aprilia rs 50
powiem ci tyle że to łączenie gaznika z wydechem jest małe tak mi sie wydaje bo sprawdzałem wielkość to wejdą tam dwa palce nie wiem czy to jest dużo czy mało ale jutro jeszcze muszę pozbyć się blokady z końcówki wydechu :)

hmm a jeżeli mam te blokady mofa to trzeba by było zmienić cylinder?
a i jeszcze jedno są jakieś blokady na gaźniku?
:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sty 2014, 19:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Patryk471 pisze:
hmm a jeżeli mam te blokady mofa to trzeba by było zmienić cylinder?

tak tylko wymienić pozostaje
Patryk471 pisze:
a i jeszcze jedno są jakieś blokady na gaźniku?

Dysza mniejsza może ograniczać.

Na to wychodzi, że nie masz mofa, ale dla spokoju byś zrobił zdjęcie i pokazał, bo palce to nie miara.

Pozbądź się wszelkich blokad i sprawdzaj, bo takie gdybanie to wiesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sty 2014, 19:52 
*

Rejestracja: 28 gru 2013, 21:57
Posty: 37
Pojazd: Aprilia rs 50
No dobra narazie będe coś tam próbował odblokować myslę że sie uda ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy