Dzisiaj jest 23 lut 2025, 0:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 sty 2014, 18:37 
*

Rejestracja: 09 sty 2014, 18:30
Posty: 5
Pojazd: Peugeot TKR 50
Witam, posiadam skuter Peugeot TKR 50. I mam taki problem ponieważ gdy silnik jest zimny, odpale go i chce np. Zrobić zrywa, wtedy skuter ma dużą moc i normalnie rwie, ale gdy sie przejade, silnik bedzie już rozgrzany, i bede chciał zrobić zrywa to już nie zrobi, po prostu odjedzie i po chwili dopiero porządnie przyspiesza, Gdy jest rozgrzany ma mniejszą o wiele moc, nie równa sie ona z tą co jest gdy silnik jest zimny....;/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 sty 2014, 19:06 
***

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:11
Posty: 660
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Aprilia sr
Ale to on tak robi tylko na starcie czy pozniej też ? Jak na starcie gdy jest zimny rwie jak głupi a jak ciepły nie to sprężynki sprzęgła może.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2014, 14:25 
*

Rejestracja: 09 sty 2014, 18:30
Posty: 5
Pojazd: Peugeot TKR 50
Znaczy mi sie wydaje że ogólnie ma mniejszą moc gdy jest ciepły.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2014, 16:11 
**

Rejestracja: 19 wrz 2011, 18:34
Posty: 307
Lokalizacja: dwx
Pojazd:
Najprościej na początek wyregulować gaźnik (sprawdź kolor świecy), ewentualnie wyczyścić, razem z wkładem filtra powietrza. Szybko wtedy wykluczysz ewentualną przyczynę niesprawności.

Ja aktualnie mam identyczny problem, tylko w moim przypadku cylinder ma już mniej niż 6 barów, na zimnym idzie jak burza, po rozgrzaniu są problemy ze startem, ale po chwili nabiera prędkości. Jeśli masz możliwość to zmierz kompresję.




_________________

https://www.facebook.com/YaMajka125/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2014, 16:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2013, 22:10
Posty: 241
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Na 100% sprężynki i centralka do wymiany, pod wpływem temperatury tracą swoje właściwości (robią się zbyt miękkie)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2014, 21:42 
*

Rejestracja: 09 sty 2014, 18:30
Posty: 5
Pojazd: Peugeot TKR 50
Dobra dziękuje wam bardzo ; ) Jeżeli usunę tą usterke dam znać ; ) Trzymajcie sie :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sty 2014, 13:04 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Wymień centralke, widocznie ma juz dość i traci swoje właściwości pod wpływem ciepła.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2014, 20:05 
*

Rejestracja: 20 paź 2011, 15:43
Posty: 25
Pojazd: Derbi Gpr,GP1
Witam podłącze się do tematu,otóż w Kwietniu tego roku wymieniłem wał,celinder membrany króciec gaznik delorto 17,5 polinii filter powietrza i paliwa kranik w baku świeca i wszytkie wężyki do paliwa.I jezdzi gorzej niż przed remontem mam to samo jak jest silnik ciepły to muł a jak zimny to asfalt rwie.Dodam że jak jeżdze sam to jest lepiej szybciej w kręca na obroty i nie czuć takiego muła a jak wezmę kogoś to jest masakra.Mój wariator jest seryjny i tak myslę żeby go wymienić pod seryjny wał jaki wariator wzioć czytałem tu na forum o malosii tyko nie wiem jaki to jest multivar ? i sprzegło tez seria również chcę wymienić jakie polecacie?? może to pomoże na ten problem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 paź 2014, 16:54 
*

Rejestracja: 22 lip 2013, 16:34
Posty: 64
Pojazd: Peugot VivaCity
moon7100 pisze:
Witam podłącze się do tematu,otóż w Kwietniu tego roku wymieniłem wał,celinder membrany króciec gaznik delorto 17,5 polinii filter powietrza i paliwa kranik w baku świeca i wszytkie wężyki do paliwa.I jezdzi gorzej niż przed remontem mam to samo jak jest silnik ciepły to muł a jak zimny to asfalt rwie.Dodam że jak jeżdze sam to jest lepiej szybciej w kręca na obroty i nie czuć takiego muła a jak wezmę kogoś to jest masakra.Mój wariator jest seryjny i tak myslę żeby go wymienić pod seryjny wał jaki wariator wzioć czytałem tu na forum o malosii tyko nie wiem jaki to jest multivar ? i sprzegło tez seria również chcę wymienić jakie polecacie?? może to pomoże na ten problem

A jaki masz wydech ? .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy