Dzisiaj jest 25 lut 2025, 9:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 sty 2014, 0:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Cześć, otóż po swapie zacząłem zbierać części tuningowe, first run odbędzie się, gdy full sport zostanie złożony, ale mniejsza o to, otóż mój setup to:

- Malossi Sport 70cc
- Dellorto 21mm + 82dysza
- Malossi E5
- Polini Speed Control 6.3g
- Tec Evo Racing
- Stage6 WingCooler
- Malossi X-Special
- Top Racing Evolution NG + c3 skf

I tutaj pojawią się problem, yasuni r, czy yasuni c16?
Widziałem jak ten cylek na c16 śmiga i jest ogień, ale czy nie będzie za mocny, potrzebuję mieć dobry start, wręcz bardzo dobry, vmax 100 wystarczy, ale musi się zbierać od dołu ładnie, czyli tutaj już można c16 dyskwalifikować, ale czy aby na pewno? Niech się ktoś doświadczony wypowie :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 sty 2014, 7:48 
*

Rejestracja: 11 lis 2012, 21:04
Posty: 62
Pojazd: mbk booster 95r
bierz c16 lekkie rolni 4g i bedziesz miał przyspieszenie ogien




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2014, 14:03 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
do c16 proponuje porting bo inaczej to nie ma sensu takiego wydechu ładować zwłaszcza jak ci na starcie zależy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2014, 14:18 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
jeżeli zależy ci na dobrym przyspieszeniu nie bierz ani yasuni r ani c16 :) pomijając fakt że c16 z tego cylindra może zrobić siekę przy dwu pierścieniowym tłoku:) rozejrzał bym się za polini for race albo hebo new performer for race kręci mniejsze obroty od erki a jego komora jest tak zbudowana żeby już z miare niskich obrotów mieć rezonans no i jest mocniejszy od erki tak samo sprawa tyczy się hebo new performera kręci mniejsze obroty niż s6 pro replica a jest znacznie mocniejszy ma dłuższy rezonans oraz łapie go z miare niskich obrotów więc w 100% wycisną moc z twojego cylindra :) jeśli chciał być c16 musiał byś zmodyfikować okno wydechowe żeby miało większy kąt otwarcia i ustawić napęd tak by ruszał z takich obrotow jak zaczyna sie rezonans jeśli chciał byś mieć dobry start




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2014, 14:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
pitrek604 pisze:
bierz c16 lekkie rolni 4g i bedziesz miał przyspieszenie ogien


Ja nie robię skutera na 1 sezon i nie chce przesadzać z wagą rolek, ma się dobrze wkręcać, ale nie zarzynać przekładni, a przy okazji cylindra. :)

-- 10 sty 2014, o 14:58 --

naziol pisze:
jeżeli zależy ci na dobrym przyspieszeniu nie bierz ani yasuni r ani c16 :) pomijając fakt że c16 z tego cylindra może zrobić siekę przy dwu pierścieniowym tłoku:) rozejrzał bym się za polini for race albo hebo new performer for race kręci mniejsze obroty od erki a jego komora jest tak zbudowana żeby już z miare niskich obrotów mieć rezonans no i jest mocniejszy od erki tak samo sprawa tyczy się hebo new performera kręci mniejsze obroty niż s6 pro replica a jest znacznie mocniejszy ma dłuższy rezonans oraz łapie go z miare niskich obrotów więc w 100% wycisną moc z twojego cylindra :) jeśli chciał być c16 musiał byś zmodyfikować okno wydechowe żeby miało większy kąt otwarcia i ustawić napęd tak by ruszał z takich obrotow jak zaczyna sie rezonans jeśli chciał byś mieć dobry start



Dziękuję bardzo za szczegółową odpowiedź, sprawdzę, czy ten wydeszek hebo pasuje do piaggio typhoon i poczytam trochę o nim, przyspieszenie jest ważne, aczkolwiek nie chcę v-maxu w granicach 90, bo to ciut za mało, co prawda chińczyk leciał 83km/h ale nie ma co porównywać 4t, a 2t, chińskie części i markowe, także ta 100 powinna być na liczniku :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2014, 15:20 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 17:49
Posty: 88
Pojazd: Peugeot Jet Force
Tak jak kolega tam gdzieś wyżej, jak chcesz c16 to ported bo inaczej na pewno nie wykorzystasz potencjału tego wydechu więc jak nie ported to Yasuni R.

Tak czy siak oczywiście nie wykorzystasz bo to HighEndowy wydech pod dużo mocniejsze cylindry niż Malossi Sport więc polecam Yasuni R.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2014, 16:43 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
stage 6 widzę twoje wypowiedzi to śmiech na sali.


Gdzie ty C 16 do HighEnd zaliczasz ? co to jakaś moda że C 16 pakować od serii aż po Big Bore ?

C 16 to nie wydech na start bo ma wysoko Rezo ( przy dużych obrotach) faktycznie naziol dobrze mówi na start to polini bym brał ponieważ jest to wydech uniwersalny i przy tym wykorzysta potencjał cylindra i przy okazji nie zarżnie go obrotami jakby to pewnie c16 zrobił./




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2014, 20:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Stage6power pisze:
Tak jak kolega tam gdzieś wyżej, jak chcesz c16 to ported bo inaczej na pewno nie wykorzystasz potencjału tego wydechu więc jak nie ported to Yasuni R.

Tak czy siak oczywiście nie wykorzystasz bo to HighEndowy wydech pod dużo mocniejsze cylindry niż Malossi Sport więc polecam Yasuni R.


Widzę bronisz dzielnie marki, ale powiem Ci jedno Stage6 nie jest jedynym producentem części do skuterów, ani jego wydechy nie są najlepsze, także nie patrz na to, że ładnie wyglądają, bo masz o tym nikłe pojęcie, a wypowiadasz się niepotrzebnie, ja polegam na opiniach osób doświadczonych, który potrafią swoją wypowiedź poprzeć argumentami :)

Co do c16 hehehe, skoro ten wydech uznajesz, że jest do High-End to powodzenia, na c16 słabe racingi latają :). Pomyliłeś chyba, bo c30 to high-end, ale c16 do mid-race/racing :).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sty 2014, 18:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
naziol pisze:
jeżeli zależy ci na dobrym przyspieszeniu nie bierz ani yasuni r ani c16 pomijając fakt że c16 z tego cylindra może zrobić siekę przy dwu pierścieniowym tłoku:) rozejrzał bym się za polini for race albo hebo new performer for race kręci mniejsze obroty od erki a jego komora jest tak zbudowana żeby już z miare niskich obrotów mieć rezonans no i jest mocniejszy od erki tak samo sprawa tyczy się hebo new performera kręci mniejsze obroty niż s6 pro replica a jest znacznie mocniejszy ma dłuższy rezonans oraz łapie go z miare niskich obrotów więc w 100% wycisną moc z twojego cylindra jeśli chciał być c16 musiał byś zmodyfikować okno wydechowe żeby miało większy kąt otwarcia i ustawić napęd tak by ruszał z takich obrotow jak zaczyna sie rezonans jeśli chciał byś mieć dobry start

Z tego co mi wiadomo to Polini fr4 osiaga max moc przy 9k, a Yasuni R troche niżej, ale w przedziale między 8,5 a 9k. Oczywiscie, ze jestem za Polinim sam chciałem brać ale coś nie wyszło. Kolejny atut poliniego to taki, że z racingiem będzie swietnie współgrał, a także z seria




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sty 2014, 19:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 gru 2013, 18:17
Posty: 154
Pojazd: Aerox '04
Wariator wzial bym Stage6 Sport Pro , mam go i jest mega , kapitalnie sie kreca na obroty , do twpich wymagan moze byc dobry Stage6 Pro , on chyba jest srednioobrotowy.:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sty 2014, 20:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Jeśli mowa o wariatorze to nie ma do PG na mielochu S6 wariatorów :) Nie chcę zamawiać z allegro, bo czekać 2tyg na listonosza to tragedia, a może zamiast poliniaka sv1 albo ng ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sty 2014, 22:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Jakub03 pisze:
Jeśli mowa o wariatorze to nie ma do PG na mielochu S6 wariatorów Nie chcę zamawiać z allegro, bo czekać 2tyg na listonosza to tragedia, a może zamiast poliniaka sv1 albo ng ?


Przesadziłęś z tym oczekiwaniem z allegro :/ Ale zawsze można wziać przesyłkę kurierską np. z DHL




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sty 2014, 23:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Może i tak, ale rzadko teraz przebywam w domu i odebranie tego, to problem dla mnie, a co do DHL to się przejechałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sty 2014, 23:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Jakub03 pisze:
Może i tak, ale rzadko teraz przebywam w domu i odebranie tego, to problem dla mnie, a co do DHL to się przejechałem.

Ja sie na przeżegnałem jak zobaczyłem samochód GLS-u :ups:




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 sty 2014, 20:02 
*

Rejestracja: 15 sty 2014, 19:35
Posty: 1
Pojazd:
jaki wydech do cylindra stage6 streetrace ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 sty 2014, 20:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Stage6 Pro/Polini for race 4




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy