Dzisiaj jest 02 gru 2024, 23:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 sty 2014, 0:00 
*

Rejestracja: 27 sie 2013, 22:42
Posty: 64
Pojazd: Piaggio Nrg
WItam.
Przyłanczam się do tematu. Mam podobny problem, zmieniłem stary gaźnik na drugi mniejszy, wcześniejszy był 17.5, a nowy Mikuni 16. W starym gaźniku dysza była 95 a w Mikunki 16 jest 75 dysza, stary sie nie nadaje do użytku.. I tak założyłem nowy gaxnik te 16 i wszystko ładnie odpaliłem ładnie chodził i chciałem sie przejechać i przejechałem 20 metrów i buuuuu... a przez te 20 metrów przyśpieszenie jak nigdy łade. próbowałem regulować ale mało dało efektu. odkreciłem filter i w tym krućcu co do filtra idzie była benzyna i pierwsza myśl co mi przyszła do głowy to to że mi go zalewa i dlatego, świece odkręcałem i była leko brązowa taka ciemna i leko wilgotna. zmieniałem juz poziom iglicy i dalej nic sie nie zmieniało. Czy to może być za duża dysza?? że go zalewa? na wcześnijszym gaźniku nie zalewało go w ogóle. Pomóżcie mi


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 sty 2014, 13:22 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
jak wcześniej na dyszy 95 jeździł a teraz muy dałeś 75 dysze i mniejszy gaźnik to chyba go nie zalewa tylko mu paliwa brakuje. daj większą dysze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sty 2014, 20:01 
*

Rejestracja: 27 sie 2013, 22:42
Posty: 64
Pojazd: Piaggio Nrg
hmm.. NO ale cały gaźnik i en kruciec co idzie od filtra do gaźnika w paliwie jest i świeca wilgotna wiec coś tu nie tak, no i dodam że mam Piaggio nrg i gaźnik od minareli

-- 12 sty 2014, 19:05 --

Wcześniej w ogóle nie miałem takich problemów, zmieniłem gaźnik i zaczeło sie.. ;/

-- 14 sty 2014, 21:01 --

Problem powyżęj rozwiązany teraz mam drugi iż iemoge dobrze wyreguować gaźnika żeby obroty trzymał bo wysokie ładnie chodzą tylko jak puszcze manetke to zaraz po chwili spadają spadają.. i aż sam zgaśnie i trzeba go podtrzymywać gazem ale jak raptownie rusze manetką na ful to zrobi bu... i gaśnie muszę delikatnie dodać a puxniej normalnie jest. przestawiałem śróbą do obrotów i dalej nic tak samo z śróbą do mieszanki tez nic nie dało, co moze być nie tak? dysza główna 95 jest a wolnych obrotów niewiem bo nie piszę. pomocy :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sty 2014, 20:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Komora pływakowa do wyregulowania, miałem tak samo.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sty 2014, 21:48 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
za dużo paliwa ma i jak dodajesz nagle gazu to go zalewa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 sty 2014, 22:30 
*

Rejestracja: 27 sie 2013, 22:42
Posty: 64
Pojazd: Piaggio Nrg
Ale jak sie reguluje komore pływakową ? Sorka jestem w tych sprawach troche zielony i sie tak dopytauje. A jak zadużo paliwa dostaje to co trzeba zrobic?

-- 15 sty 2014, 23:30 --

Będe bardzo wdzięczny jak mi pomożecie :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy