Dzisiaj jest 25 lut 2025, 8:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 sty 2014, 8:59 
*

Rejestracja: 01 maja 2013, 10:27
Posty: 118
Lokalizacja: StareMiasto/Konin
Pojazd: Zumico Aion
Ale mam juz streetrace :) Bez tłoka bo go kupiłem kiedys od naziol, :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 sty 2014, 18:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Stage6power pisze:
Nie polecam pakować do replici Malossi, ale Dr.Evo jest jak najbardziej spoko.
Szkoda że masz Pro replice bo np. Malossi Sport+Yasuni R i ogień.

Ale w tym przypadku polecam Ci Dr.Evo jest to o wiele bardziej przyszłościowy cylinder ponieważ gdybyś kiedyś pakował lepszy wydech czy nawet co kolwiek wysższej klasy to Evo na pewno wykorzysta jego potencjał a co do Streetrace to nie był bym tego taki pewien.
Pozdrawiam!

Ach człowieku takich głupot to jeszce nie słyszałem. Przejrzyj sobie wykresy jak przy streetrace spisuje sie Yasuni R a jak Pro Replica która jest mocniejsza. A dla twojej wiadomości laiku to DR Evllution to cylinder klasy sport a nie High End jak ty myślisz. Malossi jest najmocniejszy z tych cylków. Zaraz za nim jest Polini. Najgorszy jest streetrace ze wzgledu na złe spasowanie. Przerwa między tłokiem a powierzchnia cylindra jest zbyt mała, wtedy gdy tłok złapie temperaturę się rozszerza i w ostatecznym momencie cylinder sie zaciera. No nie jesteś pewnien co do streetrace bo nawet nie wiesz na czym polega to, ze wielu ludzi ma o nim złą opinię tylko jak taka papuga powtarzac potrafisz. Ja na twoim miejscu to brał bym Malossi Sport ze wzgledu na cene i moc, lub Polini, ale ono jest troche drozsze, a niekoniecznie lepsze.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sty 2014, 21:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Dokładnie tak, teraz nie liczy się jakość, a ilość, najważniejsze, aby sprzedać, nie ważne, czy źle spasowane, czy wada fabryczna, teraz tylko liczy się sprzedaż, 3 lata temu kuzyn kolegi miał w roxie Streetrace+ s6 pro + przekładnie s6 full, gaźnik 21mm na króćcu s6, membrany i zawór polini i jakieś tam regulacje i do 10 zmulał lekko, ale od 10 do 115 nie było zadyszki, tak szedł, jakby w niego szatan wstąpił :) Teraz wszystkie cylindry są słabiej wykonywane, aczkolwiek czemu by nie, chociaż zamiast streetrace wolałbym top performance ew dr evo :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sty 2014, 22:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Jakub03 pisze:
Dokładnie tak, teraz nie liczy się jakość, a ilość, najważniejsze, aby sprzedać, nie ważne, czy źle spasowane, czy wada fabryczna, teraz tylko liczy się sprzedaż, 3 lata temu kuzyn kolegi miał w roxie Streetrace+ s6 pro + przekładnie s6 full, gaźnik 21mm na króćcu s6, membrany i zawór polini i jakieś tam regulacje i do 10 zmulał lekko, ale od 10 do 115 nie było zadyszki, tak szedł, jakby w niego szatan wstąpił Teraz wszystkie cylindry są słabiej wykonywane, aczkolwiek czemu by nie, chociaż zamiast streetrace wolałbym top performance ew dr evo




A ja i tak Malossi Sport 70 :mrgreen:




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sty 2014, 23:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Pod ten wydech malossi średnio, to już lepiej tego s6 wziąć, ale znowu jakość wykonania..

Przy Malossim mucha nie siada, lepiej sprzedać ten wydech i kupić yaśka r + malossi sport 70 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sty 2014, 23:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Jakub03 pisze:
Pod ten wydech malossi średnio, to już lepiej tego s6 wziąć, ale znowu jakość wykonania..

Przy Malossim mucha nie siada, lepiej sprzedać ten wydech i kupić yaśka r + malossi sport 70


To i tak nie ma najmniejszej różnicy, wszytstko to kwestia regulacji. A s6 Pro Replica przy streetrace jest mocniejsza niz Yasuni R :/




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 sty 2014, 3:46 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
mati-98 Najmocniejszy cylek klasy sport to metrakit hand made 10,5 konia potem jest top trophy 10 konia dr,evo 9,5 konia s6 street 9koni malossi sport 8,9 koni polini sport 8,8 konia airsal sport 8,4konia jak ktoś ma chwilę niech zajrzy na pedparts.uk tam były porównania tych cylków

Cylindry dr, top, polini mają najlepsze tłoki w zestawach assso verke street i malossi mają vertexa airsal ma mahle :) co do streetów obyło by się bez honowania tylko taki cylinder musiał byc spokojniutko docierany dobre tysiąc kilometrów na wzbogaconym oleju i mieszance by utrzymać temperaturę w normie i zapewnić odpowiedni poślizg po 1k km luz się powiększy i tłok odpowiednio wygrzeje i bd odporniejszy na rozszerzanie się . Dla tych głodnych i ciekawskich tłok w streecie ma 46,95mm a średnica cylindra 46,98/46.99 gdzie tłok z zestawu ma tendencję do rozszerzania się do 47,00 jak naprawdę lipny się trafi :) tłoki meteor dla porównania z 46.95 potrafią rozszerzyć się do 46.99 i przy średnicy cylka 47,00 wszystko będzie jeździć lecz bd spadek mocy na nagrzanym silniku gdzie taki problem nie występuje w zestawach dr,top metrakit bo po rozszerzeniu się tłoka mamy 0,03mm luzu. Powracając do streeta by mieć pewny zestaw najlepiej wziaść poprawkę na luz 0,08mm czyli 47,03mm.




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 sty 2014, 20:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
naziol pisze:
dr,evo

Chyba DR Evolution 70
I tak tłok Vertexa jest lepszy od Asso, bo mam obydwa tłoki, co prawda do 50cm




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 sty 2014, 20:24 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
mati-98 pisze:
naziol pisze:
dr,evo

Chyba DR Evolution 70
I tak tłok Vertexa jest lepszy od Asso, bo mam obydwa tłoki, co prawda do 50cm



Najlepsze tłoki robi wossner ( niewiem czy dobrze napisałem) po nim jest Asso .
Vertex ma dobre tłoki ale ustępuje miejsca asso wiem bo miałem te tłoki w wyżyłowanych crossach 2t 125 na tory gdzie takie tłoki to jak rękawiczki się zmienia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 sty 2014, 22:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
kamilsuder23 pisze:
Najlepsze tłoki robi wossner ( niewiem czy dobrze napisałem) po nim jest Asso .
Vertex ma dobre tłoki ale ustępuje miejsca asso wiem bo miałem te tłoki w wyżyłowanych crossach 2t 125 na tory gdzie takie tłoki to jak rękawiczki się zmienia



A ja mam Asso i Vertexa i porównując pierścienie to Vertexa są szersze bardziej masywne i lepiej wykonane, tłok ma też taką budowę, ze trudniej jest włozyć zabezpieczenie aczkolwiek lepiej siedzi.
A propo to najlepsze tłoki to ma Prox, z tego co słyszałem z relacji mojego kolegi, który jest mechanikiem i jexdzi crossami wyczynowymi. Ale tłoków tam nie zmienia się jak rękawiczki bo jeden na sezon starcza, czasami dwa. No fakt kosztują po 500-600zł :D




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sty 2014, 21:00 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
mati-98 ach podjarałeś się że mnie poprawiłeś? :mrgreen: wyskocz z tym swoim top duelem :mrgreen: tam teź asso siedzi

Cały czas rozmawiamy o skuterkach i do skuterków nie ma tłoków wossnera czy teź proxx :) biorać pod uwagę vertex kosztuje 180zł a asso praktycznie 300zł co do pierścieni w vertexie masz zwykłe stalowe a w asso stalowe pokryte chromem utwardzane niklem tłok w asso jest lekki co przekłada się na lżejszą pracę całego układu korbowego oraz jego mniejsze obciążenie nie wspomnę że asso wykonany jest w technologi która ogranicza tarcie w układzie a vertex to tłok wyprodukowany w technologi pci a jak nie zegniesz zawleczki to i do tłoka za 15zł jest ciężko włożyć :)

Ale tłoków tam nie zmienia się jak rękawiczki bo jeden na sezon starcza, czasami dwa. czyli w skuterze zmienia się tłoki częściej ? jeden tłok w przykładowym full crossie wytrzymuje 20 motogodzin czyli jest to około 5 tysięcy kilometrów w przeliczniku :) więc gdzie prędzej zmieniasz tłok w crossie czy w skuterze?




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sty 2014, 15:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
naziol pisze:
mati-98 ach podjarałeś się że mnie poprawiłeś? wyskocz z tym swoim top duelem tam teź asso siedzi

Ha ha ha :D Ten Top Due to była niezła heca :D
naziol pisze:
Cały czas rozmawiamy o skuterkach i do skuterków nie ma tłoków wossnera czy teź proxx

Oj nie zgodzę sie, tłok Prox jest dostepny na allegro do aeroxa SR itp.
A mam jeszce pytanko, czyli Malossi Sport ma tłok Vertexa tak? Bo na tłoku jest napisane Malossi, a nie Vertex
naziol pisze:
a jak nie zegniesz zawleczki to i do tłoka za 15zł jest ciężko włożyć

Nie rozumiem o co chodzi, a i o jaką zawleczkę, chybaże gadamy o granatach :D

-- 22 sty 2014, o 15:32 --

naziol pisze:
a asso praktycznie 300zł

do Polini Sport 70 asso kosztuje 250zł niecałe

-- 22 sty 2014, o 15:35 --

naziol pisze:
a w asso stalowe pokryte chromem utwardzane niklem tłok w asso

Szkoda tylko, ze jedynie górny pierścień jest chromowany, a Polini Sport 70 ma obydwa pierścienie bez chromu. Nie wiem gdzie ty na tym tłoku nikiel widzisz, albo ja jestem ślepy, bo na zdjeciach sie ie świeci, a mój uzywany jest całkowicie matowy. Dziwi mnie to, ze Polini Sport 50 ma górny tłok pokryty chromem tak jak Polini For Race 70, a Polini Sport 70 ma bez chromu :/

-- 22 sty 2014, o 15:38 --

naziol pisze:
Ale tłoków tam nie zmienia się jak rękawiczki bo jeden na sezon starcza, czasami dwa. czyli w skuterze zmienia się tłoki częściej ?

Kolega wyżej chyba pisał, że w full crossach tłoki jak rekawiczki sie zmienia, a ja sie z tym nie zgadzam bo jeden na sezon w zupełności starsza, ale to tyczy sie tylko full crossów.
W skuterze to potrzyma taki tłok jak jest oczywiście dobrej jakosci z 20-30 tys km, ale wszystko zależy od stylu jazdy i stosowanych olejów, a także jak był docierany, bo wiadomo, że jak cos sie dobrze dotrze to będzie dłużej trzymać, niż jak się dotrze byle jak




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sty 2014, 2:18 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Tak vertex produkuje tłoki do cylindrów malossi tyle że jest odlew malossi nie vertex tak jak w innych różnych firmach :) chodzi o zawleczkę sworznia noo chyba aż taki ciemny nie jesteś że nie zrozumiałeś co do niklu pierścienie są wzmacniane cząsteczkami niklu tak samo jak w powłoce nicasilowej masz cząsteczki niklu czy też cząsteczki ceramiczne i tego nie widać bo wielkość to może setne mikrona a jesli stwierdzasz brak takich cząsteczek bądź chromu bo się pierścień nie świeci to ja podziwiam twoją wiedę :) są klucze chrome vanadiun np z firmy grene i one nie są świecące to znaczy że nie ma tego składnika w wykonaniu tych kluczy?? naucz odróżniać się chrom i nikiel z elementów w chopperach a od tych co są dodawane do różnych metali by je utwardzić :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sty 2014, 15:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
naziol pisze:
chodzi o zawleczkę sworznia

Jak byś fachowo to określił zabezpieczeniem to bym sie nie pytał. Ale sawleczka :mrgreen:
naziol pisze:
są klucze chrome vanadiun

Mam takie klucze są bardziej matowe.
A propo to nie wszystkie tłki Asso mają pierścień górny pokryty chromem, np. w Polini sort 70 nie ma chromu, tylko zwykły pierścień.
Ja natomiast w moim poprzednim tłoku tj. Asso-Werke miałem cały górny pierścień chromowaany, nie tylko jego rant




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sty 2014, 14:56 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
mati uwierz że w crossach ( mówię o zawodach) 2T to tłoki nieraz po 2 wyścigu siadają, bo te jednostki są tak wyżyłowane.
Sam kiedyś wybrałem się na tor z kolegą jego maszynami to to lata nie jeździ przy tym z tego co mówił w paliwie jest domieszka nitrometanu oraz oczywiście odpowiednia świeca i mieszanka oleju. Ja jadąc tym to się bałem że mi tłok w tyłku zostanie bo takie obroty i moment obrotowy.. Proxxy ma dobre tłoki, ale jakoś nie widziałem tych tłoków w wyżyłowanych "torówkach".

Co do niklu to naziol ma rację to że się nie błyszczy nie znaczy że nie ma domieszki jakiś utwardzaczy jak w szkole uważałeś na chemii to powinieneś wiedzieć że gołym okiem tego nie zobaczysz .. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sty 2014, 15:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
kamilsuder23 pisze:
mati uwierz że w crossach ( mówię o zawodach) 2T to tłoki nieraz po 2 wyścigu siadają, bo te jednostki są tak wyżyłowane.

No ja tu nie mówię o jeździe zawodowej. Niektórzy zawodowcy to co trening tłok zmieniają, ale wiadomo dlaczego.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy