Dzisiaj jest 19 lut 2025, 9:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 sty 2014, 17:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2012, 13:47
Posty: 139
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Siemanko
Powiem tak nie mam do tego szajsu francuskiego sił już. Mam mega problem który już nie wiem jak rozwiązać i który przeszkadza w sprzedaży skutera otóż:
Po zrobieniu na serię (napęd,gaźnik króciec,seria(rolki 5,5g) sprężynki sprzęgła s6 hard)) Jedyną rzeczą tuningową został wydech (Hebo new performer) skuter wiadomo stracił na osiągach ale jakoś jechał lecz miał problem z przekroczeniem 55 lecz jak już je przekroczył dostawał kopa i leciał do 80(Lecz musiałem rozwiercić dysze seryjną (54) na (70) ponieważ nie chciał nawet na seryjnej zapalić z dolotem a jak już odpalił nie szło ruszyć i wgl nie trzymał obrotów- Po rozwierceniu dało się jeździć. I tak jeździłem dopóki podczas jazdy odkręciła się śrubka od wariatora i odkręcił się przeciwtalerz. Przeglądnąłem przy okazji napęd i rolki były trochę zjechane i slizgi też już nie były ciekawe więc postanowiłem je wymienić- zamówiłem paczkę,wszystko przyszło założyłem odpaliłem i jeszcze gorzej niż było... max 50 i podgórkę trzebabyło się odpychać...więc dziś zmieniłem ślizgi na seryjne i sprężynki z powrotem na s6 hard i jest już ok ale skuter ma problem z przekroczeniem 50 km/h... od 0 do 50 przyspieszenie bardzo dobre dochodzi do 50 i tyle obroty stoją.. nie da sięgo też wyregulować ani na dyszy 70 ani na 80.. czy z dolotem czy bez czy takie ustawienie śrubki od mieszanki czy takie dalej tak samo (jak dam mu więcej powietrza w ogóle już nie pali albo musi być wkręcona na max albo pół obrotu inaczej nie da się jeździć) ale też tak średnio można jeździć bo jest efekt "buuuuuuu" co najlepsze na dyszy 70 świeca kolor kawa z mlekiem a ten dalej nie jedzie i ma problemy... nie wiem co już może być..
załączam filmik(sorki że tak obrócony ale nagrywałem dobrze a wyszedł odwrócony xD)
Mam nadzieje że chociaż troszkę mi pomożecie albo naprowadzicie bo ja już nie mam pomysłu...
https://www.youtube.com/watch?v=xZPr7i4anF8


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 sty 2014, 11:20 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Nie masz przypadkiem schodka na wariatorze? Bo to wygląda tak jakby pasek się przycinal.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sty 2014, 19:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2012, 13:47
Posty: 139
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Komor pisze:
Nie masz przypadkiem schodka na wariatorze? Bo to wygląda tak jakby pasek się przycinal.

Właśnie nie gładź jest w dobrym stanie bez progów :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sty 2014, 0:54 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
A może przepustnica w gaźniku się przycina?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sty 2014, 1:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2013, 22:10
Posty: 241
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Szukacie jakiś kosmicznych rozwiązań... Na moje to łapie lewe powietrze w połączeniu karter-króciec-gaźnik i tyle.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sty 2014, 17:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2012, 13:47
Posty: 139
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
SiwersoniX pisze:
Szukacie jakiś kosmicznych rozwiązań... Na moje to łapie lewe powietrze w połączeniu karter-króciec-gaźnik i tyle.

Hmm owszem myślałem nad tym,ale uszczelka pomiędzy gaziorem a króććem jest, króciec też dokręcony dobrze także nie wiem :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sty 2014, 19:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Zaklej taśmą kawałek wlotu filtra powietrza i się przejedź. Jak będzie ok to znaczy że lewe gdzieś wpada.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy