Dzisiaj jest 25 lut 2025, 8:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 sty 2014, 17:38 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 17:49
Posty: 88
Pojazd: Peugeot Jet Force
Cylinder Airsal sport 70cc - 585zł
Gaźnik Motoforce racing 24mm - 355zł
Wał Tec Racing 10mm - 260zł
Wydech Yasuni Carrera 21 Kev -1000zł
Wariator Kit Stage6 R/T Oversize - 340zł

Wszystko okej?
fundusz 2500zł
Jakieś wasze setupy?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 sty 2014, 17:51 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Wydech jak juz to C16, gaznik 19-21mm.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2014, 17:54 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 17:49
Posty: 88
Pojazd: Peugeot Jet Force
dlaczego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2014, 18:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Bo za mocne! I nie wyregulujesz.
Yasuni R-C16 Starczy.
Gaznik 19.
I Cylek wolał bym Dr Evolution 70.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sty 2014, 22:48 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 17:49
Posty: 88
Pojazd: Peugeot Jet Force
Złożyłem tak ponieważ słyszałem że cylindry Airsal pomimo klasy sport mają ogromny potencjał i ze względu na to że jest to tania cena cylindra można sobie pozwolić na silny wydech skoro silny wydech to i gaźnik oraz wariator konkretny żeby go nie zamulić.

Wydaje że setup który podałem jest okej bo zapewne inny użytkownik z kwotą 2500zł złożył by
streetrace sport pro pro replice itd. chyba najpopularniejszy setup który nie wydaje mi się żęby był mocniejszy niż sport airsal z wydechem na przekroju carrery oraz wariatorem wysokiej klasy.

Poniżej zamieszczę inny setup może ten by nadał się bardziej.

Cylinder Kit Tec Alu Race 70cc /520zł
Gaźnik Tec Racing 21mm /210zł
Wydech Stage6 R1200 Race /1050zł
Wariator Kit Stage6 R/T Oversize /340zł
Wał Tec Racing 10mm /260zł



Cylinder Malossi MHR Racing 50 /990zł
Wał korbowy Tec Racing 10mm /260zł
Gaźnik Tec Racing 21mm /210zł
Wydech Malossi Art of Performance /685zł
Wariator Malossi MHR /330zł

Teraz jestem przekonany że ten Malossi zamiecie strasznie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2014, 0:40 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Airsale wcale nie mają ogromnego potencjału i montując za duży gaźnik i zbyt mocny wydech wcale byś mu nie pomógł tylko zaszkodził. Ten pierwszy set z cylem Teca odpada, cyl Tec to lipa straszna jest. Drugi set z Malossim MHR fajny, tylko gaźnik Tec może być Ci ciężko wyregulować. Co do wydechu to fajnie by się tu już mógł zgrać z tym C21, ale Malossi też da radę. Wały Teca też nie mają dobrej renomy, polecam Ci Top Racing, bardzo dobre wały. No i wypadało by też zmienić sprzęgło z dzwonem bo na serii to długo nie polatasz.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2014, 11:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Stage6power pisze:
Cylinder Malossi MHR Racing 50 /990zł

Jak chcesz dłuzej pojeździć to lepiej kup 70 klasy sport lub racing, a nie bardzo wyzyłowaną 50.
Ja bym brał:
- cylinder Polini for Race (Corsa) żeliwo moc od 11-15km, klasa racing,
- gaźnik 21mm,
- wydech Polini for Race 4,
- wał Top Racing High Tech,
- łożysko korbowodu Polini Evolution,
- łożyska na wale SKF z luzem C4 wytrzymałość do 20tys. obrotów,
- Wariator Kit Stage6 R/T Oversize,
- sprzęgło Stage6 Toque Control,
- dzwon sprzęgła Stage6 R/T




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2014, 13:11 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 17:49
Posty: 88
Pojazd: Peugeot Jet Force
Nie dam do tego zestawu C21 bo C21 kosztuje 1000zł nie mam tyle.
A to że montuje tam tec to tylko po to by zaoszczędzić i dołożyć do np lepszego cylindra więc
nie piszcie że tec jest słaby bo ja o tym doskonale wiem ale wole mieć tec'a niż serie żeby chociaż
trzymały resztę.

lepiej tego MHR racing 50 czy:

Cylinder Kit Stage6 Sport Pro MKII 70cc /680zł
Wydech Stage6 Pro /720zł
Wariator Kit Stage6 R/T Oversize /340zł
Wał Tec Racing 10mm /260zł
Gaźnik Tec Racing 21mm /210zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2014, 13:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Stage6power pisze:
lepiej tego MHR racing 50 czy:

Już pisałem, ze nie opłaca się brać bardzo wyżyłowanej 50




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2014, 14:24 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Ten secik też fajny, ale chłopie zapominasz o sprzęgle i dzwonie a przy takich częściach to obowiązkowo musisz zmienić to.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2014, 18:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Komor pisze:
Ten secik też fajny, ale chłopie zapominasz o sprzęgle i dzwonie a przy takich częściach to obowiązkowo musisz zmienić to.


Tak, bo seryjne sprzęgło szybko się rozleci przy takich przeiążeniach




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2014, 18:29 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
Cylinder Kit Motoforce Racing 70cc, 12mm
Wał korbowy Top Racing High-Tech 10mm
Gaźnik Motoforce Racing 24mm
Wariator Malossi MHR
Sprzęgło Polini For Race 3G d.107mm
Dzwon sprzęgła Tec CNC R d.107mm
Wydech Reverse NON-E
łożysko korbowodu Polini Evolution,
łożyska na wale SKF wytrzymałość do 20tys. obrotów

i tak wał jest bdb nie ma dyskusji
gaznik jest ok (sprawdz cobrotech na facebooku gaznik 24 jakie 250zł u nich )
wario jest bdb rwalsze od s6
sprzeglo bdb
dzwon tez
wydech fajne wykresy malo znany taki indywidualny
lozyska wiadomo
cyl -zajebisty nicasil mozliwosc u speca zrobienia z niego kiedys polini evolution 2 jak najbardziej polecam
do tego zestawu na gorze dolicz jescze jaki stozek i krociec w 3k sie zmiescisz




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2014, 19:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
hakaman12345 pisze:
Cylinder Kit Motoforce Racing 70cc, 12mm
Wał korbowy Top Racing High-Tech 10mm

hahahahaha :mrgreen: DOBRE :cool:
Ciekawe jak chcesz założyć cylinder z tłokiem na sworzeń 12mm, na wał z otworem 10mm.
Rozumiem jak by było na odwrót, bo wtedy łożysko redukcyjne można kupić.
Dobra nie ma co drążyć tematu po prostu nie zauważyłeś tego, lub nie miałeś z tym styczności i nie za bardzo kumasz o co chodzi.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2014, 21:44 
*

Rejestracja: 01 gru 2013, 16:12
Posty: 74
Pojazd: Peugeot Jet Force
Miałem mhr 70 w swoim i nie polecam ponieważ ten cylek jest na 1 miesiąc jazdy nie więcej :P

-- 26 sty 2014, 22:44 --

mati-98, Haha na odwrót by to było całkiem ciekawe połączenie nie :D Silnik żadnych stuków puków ani nic :DD haah :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2014, 23:06 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
mati-98
Przepraszam robiłem na szybko i nie zauważyłem wiadomo najlepiej robic pod 12
ale set jest chyba dobry :mrgreen:




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2014, 12:50 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Mimik. d-_-b pisze:
mati-98, Haha na odwrót by to było całkiem ciekawe połączenie nie Silnik żadnych stuków puków ani nic D haah


Ach ale ty jesteś tępy :mrgreen: Idź się lepiej dokształć.

-- 27 sty 2014, o 12:50 --

http://shop.mieloch.pl/lozysko-korbowod ... 1383.bhtml
Jak masz wał 12mm, a tłok na sworzeń 10mm to takie łożysko kupujesz i jeździsz jak bogaty.
A ty panie Mimik. d-_-b taki doświadczony znawco powinieneś to wiedzieć.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2014, 23:52 
*

Rejestracja: 26 sty 2014, 21:56
Posty: 62
Pojazd: Peugeot Jet Force
U mnie coś ze 2 ziomków miało airsal i do dziś go przeklinają wyrzucone pieniądze w błoto ;) A po drugie widzisz sens dawać 1000zł za nowy wydech jak z pół z tego lub nawet 1/4 kupić dobrą używkę a za oszczędzony pieniądz jeszcze coś dokupić :)?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sty 2014, 13:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
mimik96 pisze:
U mnie coś ze 2 ziomków miało airsal i do dziś go przeklinają wyrzucone pieniądze w błoto ;) A po drugie widzisz sens dawać 1000zł za nowy wydech jak z pół z tego lub nawet 1/4 kupić dobrą używkę a za oszczędzony pieniądz jeszcze coś dokupić ?


Kto mówi, ze ma od razu nowy wydech kupować?




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy