Dzisiaj jest 25 lut 2025, 9:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 sty 2014, 17:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2014, 21:03
Posty: 118
Lokalizacja: Grybów
Pojazd: Typowy Chinol
Witam. Planuję lekko stuningować mojego roxa. Chciałbym zmienić wydech, wariator, sprzęgło, dzwon, przeciwtalerz. Cylinder 70 i gażnik chcę zmienic w następnym sezonie.
Co na to powiecie:
Stage6 Sport Pro
Polini For Race 3G
Dzwon Polini Evolution
Pasek Polini Speed
Przeciwtalerz z wiatrakiem Polini Evolution
Stage6 Pro Replica
Druga sprawa. Czy jak założyłbym cylinder 70 Top Performances Trophy to musiałbym zmieniać wał czy wystarczą łożyska SKF C4?
I co sądzicie o pokrywie przekładni STR8 Extreme Cut.
Z góry dzięki.




_________________

Wbij do chinolka :)
typowy-chinol-swap-minarelli-polini-sport-50-t398340.html

Mój OLX
http://olx.pl/i2/oferty/uzytkownik/HG1t/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 sty 2014, 18:05 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Dodaj do tego jeszcze gaznik 19mm najlepiej. Wypadało by wal z łożyskami zmienić dla bezpieczeństwa.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2014, 18:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2014, 21:03
Posty: 118
Lokalizacja: Grybów
Pojazd: Typowy Chinol
A ten wydech będzie odpowiedni? Bo gdy założę 70 to chyba będzie za słaby. A gażnik kupić teraz czy przy zmianie cylindra. I brałbym 21mm Dellorto.




_________________

Wbij do chinolka :)
typowy-chinol-swap-minarelli-polini-sport-50-t398340.html

Mój OLX
http://olx.pl/i2/oferty/uzytkownik/HG1t/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2014, 19:34 
*

Rejestracja: 26 sty 2014, 21:56
Posty: 62
Pojazd: Peugeot Jet Force
Dobra decyzja jak masz 70 wkładać to weź gazior 21mm ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2014, 20:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2014, 21:03
Posty: 118
Lokalizacja: Grybów
Pojazd: Typowy Chinol
A co z wydechem i resztą zestawu, jest ok?




_________________

Wbij do chinolka :)
typowy-chinol-swap-minarelli-polini-sport-50-t398340.html

Mój OLX
http://olx.pl/i2/oferty/uzytkownik/HG1t/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2014, 20:22 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No wydech lepszy byl by Yasiek C16 no i zmień wal z łożyskami.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2014, 21:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2014, 21:03
Posty: 118
Lokalizacja: Grybów
Pojazd: Typowy Chinol
A c16 wyreguluję na serię? bo 70 montuję dopiero za rok.

-- 27 sty 2014, 22:02 --

A co powiecie na PFR 4. Zgra się on pózniej z Trophy 70cc?




_________________

Wbij do chinolka :)
typowy-chinol-swap-minarelli-polini-sport-50-t398340.html

Mój OLX
http://olx.pl/i2/oferty/uzytkownik/HG1t/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2014, 21:35 
*

Rejestracja: 15 sie 2013, 23:09
Posty: 80
Pojazd: Gilera Runner SP
Polini jest bardzo uniwersalnym wydechem, w serii bedzie dobry jak i w 70 cc




_________________

. Zapraszam !
http://forum.mieloch.pl/gilera-runni-sp-robson-t369945.html

szybki motor...szybki gest...szybka chwila...szybka śmierć...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2014, 21:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2014, 21:03
Posty: 118
Lokalizacja: Grybów
Pojazd: Typowy Chinol
Ok. Wydech PFR 4, a reszta bez zmian.




_________________

Wbij do chinolka :)
typowy-chinol-swap-minarelli-polini-sport-50-t398340.html

Mój OLX
http://olx.pl/i2/oferty/uzytkownik/HG1t/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2014, 21:57 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Nie no to jak 70 dopiero za rok to C16 odpada bo go nie wyregulujesz. Bierz PFR4.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2014, 23:48 
*

Rejestracja: 26 sty 2014, 21:56
Posty: 62
Pojazd: Peugeot Jet Force
Nie wolałbyś malossi sport-a 70 włożyć :D?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sty 2014, 14:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
mihaó69 pisze:
A c16 wyreguluję na serię? bo 70 montuję dopiero za rok.

Będzie bardzo ciężko, ale jak odpowiednio rozwiercisz okno wydechowe to bedzie jeździł, a nie wył, no i jeszcze napęd, więc się nie opyla pod serię. Ale może zrób tak skompletuj cały set i potem dopiero załóż. Wał wytrzyma ci, przy tym TOPIE ale zależy od tego jakie obroty będzie krecił. Jest to sport więc da radę.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sty 2014, 16:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2014, 21:03
Posty: 118
Lokalizacja: Grybów
Pojazd: Typowy Chinol
mati-98, Jak oceniasz tego Stage6 Sport Pro, bo widzę że masz go w swoim secie.




_________________

Wbij do chinolka :)
typowy-chinol-swap-minarelli-polini-sport-50-t398340.html

Mój OLX
http://olx.pl/i2/oferty/uzytkownik/HG1t/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sty 2014, 16:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
mihaó69 pisze:
mati-98, Jak oceniasz tego Stage6 Sport Pro, bo widzę że masz go w swoim secie.


Bardzo dobry wariator, o wiele lepszy od multivara, bo miałem przyjemność porównywać. Przyśpieszenie znacznie sie poprawiło, a v max ciut wzrósł. Polecam do tego wariatora kupić przeciwtalerz s6 CNC




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sty 2014, 12:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2014, 21:03
Posty: 118
Lokalizacja: Grybów
Pojazd: Typowy Chinol
Zrobię tak jak pisze mati-98, , skompletuję wszystko i wtedy założę. A co sądzicie o Stage6 Sport Pro MK II i jaki wydech do niego polecacie?




_________________

Wbij do chinolka :)
typowy-chinol-swap-minarelli-polini-sport-50-t398340.html

Mój OLX
http://olx.pl/i2/oferty/uzytkownik/HG1t/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sty 2014, 12:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
mihaó69 pisze:
Zrobię tak jak pisze mati-98, , skompletuję wszystko i wtedy założę. A co sądzicie o Stage6 Sport Pro MK II i jaki wydech do niego polecacie?



Też chciałem ten cylek, ale do niego zmiana wału musi być, jednak ma cieńką warstwę nicasilu więc nie polecam.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sty 2014, 13:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2014, 21:03
Posty: 118
Lokalizacja: Grybów
Pojazd: Typowy Chinol
A który z tych cylków 70 ma największą moc i żywotność:
Streetrace, DR Evolution, Airsal Sport, Malossi Sport, Trophy, Motorforce Racing, Polini Sport czy Airsal Tech Racing?




_________________

Wbij do chinolka :)
typowy-chinol-swap-minarelli-polini-sport-50-t398340.html

Mój OLX
http://olx.pl/i2/oferty/uzytkownik/HG1t/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sty 2014, 13:17 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Airsal Tech Racing jest najmocniejszy ale to cylinder innej klasy co reszta bo resztę podałeś sporty a ten Airsal to taki mid-race. Najlepsza żywotność ma Malossi i Trophy obydwa po około 10-10,5 km mocy.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy