Dzisiaj jest 16 lis 2024, 6:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 sty 2014, 19:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2013, 17:34
Posty: 279
Pojazd:
Witam,

Z ciekawości chciałem zapytać się na jakiej zasadzie działają ( sportowe zawory ) w 2t? Jakieś karbonowe płytki membran, co to daje? Spalanie się zwiększa, zwiększa się moc? hmmm?




_________________

Cylinder Malossi Sport 70 12mm,
Wał Malossi MHR 12mm,
Wydech Yasuni R,
Gaźnik 17,5mm Motoforce,
Wariator Stage6 Sport Pro,
Przeciwtalerz Stage6 R/T.
Pasek Stage6 Sport Pro,
Przełożenia od BWS,
Sprzęgło Malossi Fly,
Dzwon Malossi.

GPS 105km/h


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 lut 2014, 18:14 
*

Rejestracja: 05 gru 2011, 14:40
Posty: 30
Lokalizacja: Koniaków, Śląskie
Pojazd:
W przypadku silników jakie posiadają nasze maszynki, rolę zaworu ssącego pełnią blaszane membrany, które pod wpływem podciśnienia odginają się, puszczają mieszankę i zaraz się zamykają, dzięki czemu mieszanka nie cofa się z powrotem do gaźnika. Aczkolwiek naturalną rzeczą są przypadki gdy mieszanka cofa się i "bije" do filtra. Dlatego filtr zwykle jest nasiąknięty benzyną. Moc silnika jest większa bo nie ma wielu ruchomych części. Spalanie jest większe niż w przypadku silników 4t.




_________________

Prosiłbym o rejestrację :)
http://dogry.pl/r/246834




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy