Dzisiaj jest 25 lut 2025, 9:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 sty 2014, 12:28 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 17:49
Posty: 88
Pojazd: Peugeot Jet Force
Witam!
Powiedzcie mi jaki wydech mogę założyć pod serie? najlepszy pod serie z myślą o przyszłościowym racingu. Pod cylinder z przebiegiem 10 000.
Oraz jaki wariator i sprzęgło z jakimi tam sprężynkami (wgl nie mam pojęcia o co chodzi z tymi sprężynami)
Żeby było odejście, na prędkości maksymalnej mi nie zależy... lecz na mocy ze startu.

Myślałem nad
Wydech Yasuni R
Wariator Kit Stage6 R/T Oversize
Sprzęgło Stage6 Torque Control MKII d.107mm


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 sty 2014, 12:34 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Wydeszek Polini For Race 4. Do tego sprzęgła przydało by Ci się jeszcze dzwon zmienić.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2014, 17:28 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 17:49
Posty: 88
Pojazd: Peugeot Jet Force
A więc
Wydech Polini For Race 4
Wariator Malossi MHR / Wariator Polini Hi-Speed Kit
Sprzęgło Malossi delta clutch d. 107mm / Polini 2G Evolution III d.107mm, Minarelli

Polini czy Malossi?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2014, 17:29 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Malossi i tu i tu bym wolal.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2014, 17:43 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 17:49
Posty: 88
Pojazd: Peugeot Jet Force
A ten FR4 spisze się potem pod np. Mallossiego mhr replice lub MHR racing 50?
I czy ten wydech jest mocniejszy niż np:
Stage6 Pro
Yasuni R/C16
Malossi Art of Performance




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2014, 19:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 13:10
Posty: 630
Lokalizacja: okolice Pszczyny
Pojazd:
Ja miałem w poprzednim projekcie na 50cc For race 3 multivar 2000 i miazga .

Spisać się spisze ale nie wyciągniesz max mocy z tych cylindrów .




_________________

NRG MC2 BUDOWA MIDRACE
piaggio-nrg-mc2-by-dejmon94-budowa-midrace-t338427.html

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2014, 20:31 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
od stage 6 pro słabszy jest.

Trochę mocniejszy od R;ki ale kręci dużo niżej więc do cylków gdzie mają max moc przy tych 12k rpm to wydech trochę słabo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2014, 21:33 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 17:49
Posty: 88
Pojazd: Peugeot Jet Force
To może C16 i przy odpowiednich rolkach MHR powinien dać rade, rzecz jasna świadom jestem że pod serię taki wydech to ciężka sprawa, ale nie chce się pakować w np. yasuni R bo niebawem cylinder klasy racing/ mocny sport.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2014, 22:04 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No to poczekaj z kupnem wydechu i kup cylek razem z wydechem.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2014, 23:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2013, 23:53
Posty: 235
Pojazd:
Polini For Race 3 lub 4 będzie idealne pod twoje wymagania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sty 2014, 14:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
JDMstyle pisze:
Polini For Race 3 lub 4 będzie idealne pod twoje wymagania.

Bo jest on jak by to powiedzieć "elastyczny" max moc osiaga przy ok. 9tys. obrotów, więc z seria bedzie ładnie chodził, a i do racinga się nada. Oczywiście c16 bedzie mocniejszy, ale nowego nie radze kupować, bo będziesz żałował




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sty 2014, 18:37 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
no właśnie chodzi o to że PFR 4 przy 9 k ma rezo, co przy cylkach które są strojone na 12k się trochę mija z celem, ponieważ wydech wchodzi w rezo wtedy kiedy cylek oddaje może 60 % mocy, a powinnien wtedy kiedy cylek oddaje 90-100 % mocy ale też żeby nie było to za puźno gdzie są już martwe obroty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sty 2014, 19:43 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
kamilsuder23 pisze:
no właśnie chodzi o to że PFR 4 przy 9 k ma rezo, co przy cylkach które są strojone na 12k się trochę mija z celem, ponieważ wydech wchodzi w rezo wtedy kiedy cylek oddaje może 60 % mocy, a powinnien wtedy kiedy cylek oddaje 90-100 % mocy ale też żeby nie było to za puźno gdzie są już martwe obroty.



No tak, ale wtedy to będzie fajny dół :D tzn. będzie miał b dużo mocy na niskich obrotach




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sty 2014, 22:26 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
no tak mocniejszy dół będzie, ale co z tego jak nie wykorzystasz cylka ? a przy dobrej regulacji na mocnym wydeszku to dużo w " dole" nie stracisz a v-max i elastyczność na większych obrotach :) no i nieraz Rezo może cię przy 60 podrywać :3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sty 2014, 9:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
kamilsuder23 pisze:
no tak mocniejszy dół będzie, ale co z tego jak nie wykorzystasz cylka ? a przy dobrej regulacji na mocnym wydeszku to dużo w " dole" nie stracisz a v-max i elastyczność na większych obrotach no i nieraz Rezo może cię przy 60 podrywać :3

No na pewno nie straci. Powiem tak jak bierzesz sport70 to kup polini albo s6 PRO jak chcesz jakiegoś midrace lub racinga to c16 minimum




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sty 2014, 16:35 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
mati-98 pisze:
kamilsuder23 pisze:
no tak mocniejszy dół będzie, ale co z tego jak nie wykorzystasz cylka ? a przy dobrej regulacji na mocnym wydeszku to dużo w " dole" nie stracisz a v-max i elastyczność na większych obrotach no i nieraz Rezo może cię przy 60 podrywać :3

No na pewno nie straci. Powiem tak jak bierzesz sport70 to kup polini albo s6 PRO jak chcesz jakiegoś midrace lub racinga to c16 minimum

Napisałem że DUŻO nie straci czyli nie mówię że nic nie straci bo trochę straci, ale za to lepiej będzie w górnych partiach obrotów :)


S6 pro jak coś tylko nie replice, C 16 wyżej kręci a nie jest wcaale jakimś OP wydechem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sty 2014, 17:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
kamilsuder23 pisze:
S6 pro jak coś tylko nie replice, C 16 wyżej kręci a nie jest wcaale jakimś OP wydechem



To jest racingowy wydech, więc skraca zywotnosć cylindra.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sty 2014, 14:19 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
Chodzi ci o S 6 ? C 16 kręci wyżej przez co jeszcze bardziej zmiejsza żywotność więc pierwsze polecasz go a potem mówisz że skraca żywotność ?

Nie oszukujmy się każdy wydech inny niż Seryjny w jakimś stopniu tą żywotność skraca. Ale jeśli się bierzemy za tuning to trzeba się z tym liczyć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sty 2014, 14:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
kamilsuder23 pisze:
Chodzi ci o S 6 ? C 16 kręci wyżej przez co jeszcze bardziej zmiejsza żywotność więc pierwsze polecasz go a potem mówisz że skraca żywotność ?

Nie oszukujmy się każdy wydech inny niż Seryjny w jakimś stopniu tą żywotność skraca. Ale jeśli się bierzemy za tuning to trzeba się z tym liczyć



Chodzi mi o to, ze napisałeś, ze nie jest "jakimś oporowym wydechem"
To jest racingowy wydech, wiadomo zdolny mechanik ze wszystkim sobie poradzi.
Rozumiem jak bys to o np. Pro Replice napisał. Ale c16 z cylkiem poziomu sport to średnio sie zgrywa pod względem zywotności, ale moc jest. Kumpel ma roxa ze streetrace+c16 i b. ładnie to lata, ale obroty b. wysoko kreci.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sty 2014, 16:48 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
Stage6power pisze:
Witam!
Powiedzcie mi jaki wydech mogę założyć pod serie? najlepszy pod serie z myślą o przyszłościowym RACINGU. Pod cylinder z przebiegiem 10 000.
Oraz jaki wariator i sprzęgło z jakimi tam sprężynkami (wgl nie mam pojęcia o co chodzi z tymi sprężynami)
Żeby było odejście, na prędkości maksymalnej mi nie zależy... lecz na mocy ze startu.

Myślałem nad
Wydech Yasuni R
Wariator Kit Stage6 R/T Oversize
Sprzęgło Stage6 Torque Control MKII d.107mm



O jakim ty sporcie mówisz ? :D przy czym wymieniał takie cylindry jak MHR racing 50, mhr replica które w pełni wykorzystają wydech. Ja polecam od siebie S 6 pro czy nawet R1200 ( ma ładny dół) jeśli planujesz mocny cylek. I koniec OFF topu mati :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy