Dzisiaj jest 14 lut 2025, 22:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 644, 645, 646, 647, 648, 649, 650 ... 715  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 sty 2014, 20:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 gru 2013, 19:21
Posty: 131
Lokalizacja: Sierpc
Pojazd: Keeway hrr
hmm astra 1 no pozytywne auto , mało pali , w zime dobrze grzeje ogółem okk ;]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 sty 2014, 20:44 
*

Rejestracja: 17 maja 2012, 20:11
Posty: 14
Lokalizacja: Morawica
Pojazd: Kingway Coliber
Witam,
szukam samochodu do 4tyś. Będzie to mój pierwszy samochód musi być ekonomiczny (najlepiej z LPG) bo będę nim codziennie do szkoły jeździł 15km w jedną stronę. Co polecacie? Co myślicie o Hondzie Civic V ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sty 2014, 21:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Co do tego E46 - fajne auto, ja osobiście skusiłbym się na M54B22, czyli wspomniane wyżej 320i 2.2, pojemnościowo nie jest to jeszcze wielki piec, ale ma już praktycznie wszystkie zalety R6 i jest trwałą jednostką, z resztą z powodzeniem napędzał nawet przedliftowe E60.

Co do fiesty to dlaczego kolega Michalak nie poleca 1.4 i 1.6 tdcika ? W zasadzie oba to dość proste jednostki, 1.4 bez jednomasu, zmiennej geometrii, na porządnej trójsekcyjnej pompie boscha (cały układ CR bosch oczywiście) no i oczywiście bez filterka, silnik praktycznie bez słabych punktów - z doświadczenia znajomego który pracował w ASO mogę potwierdzić problem wspomnianych tutaj podkładek pod wtryskiwaczami, ale ani to drogie, ani specjanie ciężkie do naprawy, wtryski wychodzą bez problemu, to nie Z19DTH w którym co drugi gwint ukręcisz :D 1.6 ma głowicę 16 zaworową, osprzęt podobnie jak wyżej, we fiestach mk6 nie było wersji 110ps więc również brak fapa, DM i VNT, wtrysk tak samo bosch. Co do przypadłości to potrafi odfrunąć turbolader (ale statystycznie rzadziej niż w 90ps), winowającą jest wąż doprowadzający olej, polecam regularną wymianę, jego konstrukcja determinuje osadzanie się syfu i zmniejszanie przekroju. Na pocieszenie dodam, że turbo ma wspomnianą stałą gemoetrię, więc regenrujesz bezproblemowo i niedrogo, nie ma też problemów z późnym wstawaniem etc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sty 2014, 11:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 18:03
Posty: 1716
Lokalizacja: Dubaj
Pojazd: Peugeot 308
Ogółem to mnie interesuje mk6 chyba że bedę miał wiecej floty to już bardziej mk7




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sty 2014, 9:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
No Panowie, jakieś niezawodne i w miare ekonomiczne autko do 3 tysi, bo do roboty nie mam czym jeździć, czekam na propozycje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sty 2014, 10:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 18:03
Posty: 1716
Lokalizacja: Dubaj
Pojazd: Peugeot 308
barto96, sejczento w lpg




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sty 2014, 11:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 8:48
Posty: 521
Lokalizacja: ok. Kolna
Pojazd:
Kolego jeżeli chodzi o BMW to bierz m54tub20, silnik bardzo dobry. Nie wiele różni się od m52 a m52 są niezniszczalne "!!" Mój brat ma w e39 m52b23 i powiem wam, że od 5lat w silniku nie robił kompletnie nic, oprócz serwisówki, a jak pewnie się domyślacie młody chłopak w bmw wolno i spokojnie nie jeździ. Na pewno nie pałuje jej na każdym skrzyżowaniu itp. ale trochę po dupie dostaje czasem i silnik chodzi jak marzenie, już nie raz po trasie brał się z taką samą 523i i podobno każda została w tyle :). Silniki bmw m52 są niezawodne jeżeli się o nie dba, a wydaję mi się, że m54 wiele się nie różni od silnika m52 więc jak najbardziej polecam :).




_________________

Malina pamiętamy[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 sty 2014, 13:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 cze 2010, 16:45
Posty: 339
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
barto96, astra, vectra, ibiza, cordoba




_________________

Mam na sprzedaż plastiki do Piaggio Typhoona:
- przedni od kierownicy,
- lewy i prawy bok tylny (boczki),
- przedni (duży).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2014, 13:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Panowie, który silnik BMW F10 polecacie? Diesel koniecznie.
Chłopak siostry upera się na 3.0d. A ja nie mam w ogóle pojęcia.

Po sesji po takiego jedziemy do Niemiec. Auto będzie szło na handel.

Ewentualnie co warto ściągnąć z tego typu aut? Koniecznie diesel.

Myśleliśmy też nad Jaguarem XF.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2014, 14:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Duzo wiekszy popyt jest na 2litrowego diesla TT 184km bo mniejsza akcyza.

Popatrzcie tez na A6, dosc malo tego jest na rynku a jak ostatnio znajomy wystawil to telelfony az sie urywaly. On mial 2.0TDI 177km w automacie na polskorach 2011 170k przelotu, za 130k bylo wystawione.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2014, 16:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
HenieQ, sprawa wygląda tak, że ten kolega ściągał auto dla swojego brata. Kupili f10, 3.0d, czarna, full opcja, automat itd.
Jechali lawetą(bo jeszcze wtedy była sprawna, w trasie im się rozwaliła), to jak gdzieś stali, to ludzie normalnie pytali za ile pójdzie. Później z ciekawości wystawili ją za 128tys. zł(a łącznie ich wyszła ok. 113tys.zł, 2012 rocznik, ponoć nie była to jakaś mega okazja, były lepsze) i telefonów w ciągu 3dni mieli multum. Kilku już zadatek dawało.

Tak poza tym, kto kupując takie auto patrzy na koszta związane ze sprowadzaniem :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2014, 17:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
2.0d 184ps to nie jest TT, ba nawet nowe N47N 525d 218ps to nie jest TT tylko duże twin scroll (też byłem mocno zdziwiony). Lepszym silnikiem jest N57 co nie zmienia faktu, że najbardziej popularną wersją jest 520d, powód prosty ekonomia, pamiętam że jak jeździłem F10 świeżo po debiucie to do 530d było 60k dopłaty (de facto 50k, bo w cenie N57 mamy już ZFa). Dla osoby której wystarczą osiągi na poziomie 8,5s/100 km, ~230vmax te 60k będzie na pewno przekonujące.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2014, 18:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
2.0 184 jeśt na jednej turbinie?

Napis na silniku jest w takim badz razie bardzo mylacy..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2014, 21:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
184 to tak na milion procent, bo sam tą motorownię widziałem i dotykałem "na stole", 218ps wg tego co dowiedziałem się od tunera który robił już takie auto też jest single turbo. Napis twin power turbo fakt, bywa mylący ale znajduje się na każdym nowym silniczku z Monachium :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2014, 0:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
W takim badz razie przepraszam za wprowadzenie w blad.
Swoja droga - 218km z dwulitrowego diesla i jedna turbina to bardzo ciekawy wynik, ciekawe czy da rade cos ugrac programem jeszcze, masz moze jakies informacje na ten temat? ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2014, 11:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2007, 19:25
Posty: 592
Pojazd: E90 w dizlu
Z tego co ja wiem to póki co tylko boxy, nie ma w tej chwili nawet opcji rwania sterownika i programowania na stole, ale wiadomo, jak to zwykle była kwestia czasu, 1.6 tdi przez 3 lata też były "nietykalne" a teraz robi się je bezproblemowo. Tak btw też się bardzo zainteresowałem, bo to czyni ten silnik najmocniejszym dieslem na jednej turbinie w klasie i najmocniejszym dieslem na jednej turbinie w przeliczeniu na pojemność. Muszę się jeszcze upewnić, ale skoro tuner który robił to auto (box oczywiście) tak twierdzi, to chyba miał rację. Jeśli chodzi o programy i moce to stare 123d od 2010 (wydajniejsze wtryski) na totalnej serii niektórzy dłubali pod 270ps (przed 2010 do 240-245ps), aczkolwiek biorąc pod uwagę że to 2.0d to trochę przesada. Pamiętam sytuację jak znajomy załatwił swoją E90 M47N, auto było po wywaleniu DPFa+mocnym programie (chciał wycisnąć ile się da), pamiętam że z tego 163ps zrobili okolice 210ps, cisnął w nocy do Francji (i to dosłownie cisnął, cały czas okolice 4krpm co w tym aucie dawało prędkości 220-245 km/h) i pozbył się silnika gdzieś koło Dortmundu, zaliczył strzał z korby i do widzenia :)

Edit mój błąd - najmocniejszym dieslem w przeliczeniu na moc/pojemność jest oczywiście N57 triturbo 381ps, zapomniałem o tej konstrukcji :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2014, 18:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
270ps to juz na prawde kosmos z 2 litrowego diesla.
Temat bardzo ciekawy, musze sledzic czy cos sie ruszy z tymi silnikami, bo jak idzie cos dlubnac jeszcze to takie f10 staje sie bardzo ciekawa propozycja i dobra alternatywa cenowa dla trzylitrowego diesla.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2014, 18:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
wszystko fajnie ale ile wytrzyma ten silnik 200tkm?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2014, 19:10 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
capekpl1, żeby tylko te 200tkm pociągnął :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2014, 20:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 17:54
Posty: 942
Lokalizacja: R-sko
Pojazd: AUDI A4 B8 2012R
Darex, nie pociągnie tyle szybko on się skończy :mrgreen:




_________________

Pitek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14298 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 644, 645, 646, 647, 648, 649, 650 ... 715  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy