Dzisiaj jest 25 lut 2025, 8:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 sty 2014, 17:14 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
R1200 pod serie? No no teraz to pojechałeś.. Niech chłopak sobie kupi teraz wydech pod serie/sporta, a dopiero potem jakby już wsadzał racinga to sprzeda ten co by teraz kupił i by sobie kupił wtedy dopiero wydech do racinga. Bo nigdy nie wiadomo jak to będzie z planami czy wypala czy nie i kupi wydech pod racingowy cyl i nigdy go dajmy na to nie będzie miał i będzie tylko seryjny cylek zajeżdzał na tym wydechu.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 31 sty 2014, 13:14 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
no racja r 1200 pod serie to marny pomysł ale żeby nie kupować po pary razy wydech i kasę tracić to można tak zrobić że jakiś czas na r1200 lekki muł na początku będzie ale potem będzie się ładnie zbierał na serii no tylko cylek dostanie po dupie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2014, 13:51 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No właśnie cylek po dupie dostanie seryjny, więc to jest nie opłacalne.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2014, 16:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
kamilsuder23 pisze:
no racja r 1200 pod serie to marny pomysł ale żeby nie kupować po pary razy wydech i kasę tracić to można tak zrobić że jakiś czas na r1200 lekki muł na początku będzie ale potem będzie się ładnie zbierał na serii no tylko cylek dostanie po dupie

Lekki mułek haha :mrgreen:
Będzie problem z ruszeniem, a zeby to jeździło jakoś to trzebaby okno wydechowe na maksa rozwiercić.
Ja bym zrobił tak skompletował wszystkie częsci a póxniej wszystko poskładał i tyle




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2014, 18:04 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
ja na c20 seriie wyregulowałem to co za problem na r1200 ? wystarczy chcieć :) autor tematu się nie wypowiada to pewnie stracił chęci




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2014, 20:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
kamilsuder23 pisze:
ja na c20 seriie wyregulowałem to co za problem na r1200 ? wystarczy chcieć autor tematu się nie wypowiada to pewnie stracił chęci

Nie zdaje mi się :/
c16 trudno na serii wyregulować a co dopiero c20, bo to jest juz troche przesada




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2014, 21:54 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
no nie mówię że tak wyregulowałem żeby z gazu na koło szedł, ale muł na początku nie jest taki duży a potem już ładnie kręci no ale jak mówiliście cylek po dupie dostawał ładnie, ale teraz to było tylko na chwilkę dopóki motoforce nie kupiłem :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2014, 9:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
kamilsuder23 pisze:
no nie mówię że tak wyregulowałem żeby z gazu na koło szedł, ale muł na początku nie jest taki duży a potem już ładnie kręci no ale jak mówiliście cylek po dupie dostawał ładnie, ale teraz to było tylko na chwilkę dopóki motoforce nie kupiłem


NA pewno miałeś spręzynki na sprzegle najtwardsze, centralkę też, a rolki jakie?




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2014, 11:49 
*

Rejestracja: 08 sty 2014, 17:49
Posty: 88
Pojazd: Peugeot Jet Force
Ostatnio poczytałem trochę o wydechu Technigas Triops, zainteresował mnie ponieważ jest bardzo tani ale nie wiem do czego porównywalny, czytałem tylko że jest nawet sporo mocniejszy niż Yasuni R.
Co wy możecie mi powiedzieć o tym wydechu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2014, 11:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Moc porównywalna do c16. Bardzo fajny wydech.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2014, 15:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Rafalak pisze:
Moc porównywalna do c16.

x2 też tak słyszałem




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2014, 20:24 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
mati-98 pisze:
kamilsuder23 pisze:
no nie mówię że tak wyregulowałem żeby z gazu na koło szedł, ale muł na początku nie jest taki duży a potem już ładnie kręci no ale jak mówiliście cylek po dupie dostawał ładnie, ale teraz to było tylko na chwilkę dopóki motoforce nie kupiłem


NA pewno miałeś spręzynki na sprzegle najtwardsze, centralkę też, a rolki jakie?



4g o ile dobrze pamiętam, Wario MHR

co do triopsa to mało znany ale podobno bardzo dobry wydech i tani, można się o niego pokusić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2014, 21:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
kamilsuder23 pisze:
4g o ile dobrze pamiętam, Wario MHR

A no trzeba było tak od razu, ze wario MHR, to na pewno miał lepsze dół niż na klasy sport




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2014, 22:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Polini For Race 3 polecam fajne rezo, ladnie ciagnie od dolu do samej gory ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2014, 3:13 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Triopsa pod serie Ci nie polecam.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy