Dzisiaj jest 26 lis 2024, 23:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 sty 2014, 20:14 
*

Rejestracja: 02 sty 2014, 19:53
Posty: 3
Pojazd: Cross 150 ccm
Witam, to mój pierwszy post więc przepraszam za jakiekolwiek błedy. Podczas jazdy w terenie zgubiłem śrubę regulacji niskich obrotów (powietrza), troche skakały ale dojechal do domu. Postawiłem w garazu i stał z tydzień gdyż nie mogłem dobrać sruby. I nie dobrałem, kupiłem od znajomego gaznik, miał go w silniku 125 ccm. Zamontowałem, i chcialem odpalic motor, brak reakcji, wiec spróbowałem na ssaniu. Odpalił od kopa i wkrecał się bez gazu, tak sam z siebie na maksymalne obroty i tak chodził, po puszczeniu ssania gasł. Co moge z tym zrobić? Pierwszy raz mam taki problem. Pomocy ! :)



Mam jeszcze gaźnik od 50 ccm ale chyba nie warto na nim probować?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 sty 2014, 22:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
słyszałeś o regulacji gaźnika?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sty 2014, 23:11 
*

Rejestracja: 02 sty 2014, 19:53
Posty: 3
Pojazd: Cross 150 ccm
Zapomniałem dodać, mój błąd. Regulowalem gaźnik na wszystkie sposoby, jedynym efektem bylo to ze po odpaleniu na ssaniu i wylaczeniu go silnik dalej pracowal na maksymalnych obrotach. Staralem sie regulować podczas pracy silnika i rownież brak reakcji. + Zakopcilem pół wioski xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2014, 11:03 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Moze zacięta przepustnica?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2014, 12:38 
*

Rejestracja: 02 sty 2014, 19:53
Posty: 3
Pojazd: Cross 150 ccm
Sprawdzałem , jest wszystko z nią okey. Wczoraj walczyłem z nim pól dnia. sciagnąłem filter stożkowy i zatkałem wlot ręką, odpalił, po puszczeniu wlotu wskakiwal na wysokie obroty i po chwili gasł, przejechalem sie nim nawet sposobem na zatykanie i puszczanie xd ale cos nadal jest nie tak. próbowałem już na 3 gażnikach. i to samo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2014, 1:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2012, 15:28
Posty: 247
Lokalizacja: Strzelin
Pojazd:
zmień położenie przepustnicy bo jest chyba obrócona i ustawia się ciągle na maksymalnej
ale jest jeszcze jedno czego nie zrobiłeś
przełóż brakujący wkręt składu mieszanki z innego gaźnika do swojego no i wymień uszczelkę pod gaźnikiem bo może powodować taki efekt




_________________

Nie ma rzeczy nie możliwych do zrobienia
Jednak zdarzają się czasami drobne trudności
które trzeba rozwiązać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy