Dzisiaj jest 04 mar 2025, 22:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 paź 2009, 17:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2009, 16:43
Posty: 153
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Siema może ktoś napisać jak dostać się do iglicy? i czy regulacja iglicy może wpłynąć na osiągi? i jak ktos może to niech zaznaczy na foto mojej iglicy jak ją rozebrać....
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2009, 18:03 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Iglica ma zawleczkę do przestawiania. Im niżej zawleczka założona tym więcej paliwa idzie. Odradzam jednak o tej porze roku przestawianie tego. Chyba jedynie zmniejszenie dawki.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2009, 18:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Musisz złapać za linkę i popchnąć ją w dół w stronę tej właśnie iglicy, żeby się zluzowała. Wtedy łapiesz za takie zgrubienie (zakończenie linki na spodzie przepustnicy, po tej stronie co wychodzi igła) ciągniesz je w dół i potem wysuwasz przez to nacięcie w przepustnicy do góry. Tak właśnie zdemontowałeś linkę. Teraz wyjmij taką sprężynkę dociskającą igłę w kształcie litery "W". Teraz jak odwrócisz przepustnicę do góry nogami to wypadnie ci igła z takim talerzykiem na jednym końcu. Masz na tej igle kilka nacięć. Na którymś z nich jest ten talerzyk. regulacja iglicy wygląda następująco:
-trzymasz iglicę tym talerzykiem do góry
-jak przesuniesz talerzyk na wyższy ząbek to iglica opadnie potem w gaźniku i zmniejszy przepływ paliwa
-jak zsuniesz talerzyk ząbek w dół wtedy iglica się potem w gaźniku podniesie i zwiększysz tym sposobem dawkę.
Uwagi:
-nie wykrzyw iglicy
-nie zgub tego talerzyka i "litery W"
-złóż wszystko w odpowiedniej kolejności
-zamontuj potem przepustnicę prawidłowo (tam masz takie małe wcięcie na dole, a w gaźniku ząbek musisz wcięciem trafić na ząbek i jest gites

Ja u siebie w Tkr nie mam setupu i zwiększenie dawki na iglicy zwiększyło mi tylko spalanie. Ale wtedy miałem zjechane rolki i sqt nie szedł więcej niż 60km/h. Dlatego nic to nie dało. Teraz mam nowe rolki i sqt idzie 80km/h na tym samym położeniu iglicy. Nie próbowałem teraz jej podnosić więc nie wiem czy coś da. Napewno trochę więcej fuela ci będzie ciągnął.




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy