Dzisiaj jest 25 lut 2025, 8:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 sty 2014, 20:09 
*

Rejestracja: 16 lis 2013, 13:30
Posty: 33
Pojazd: REX SCOOTER 50
Siema
Tak jak w temacie . Jaki wydech dobrze zgra sie z multivarem ? Myślałem nad LeoVince ZX , ale podajcie swoje propozycje i uzasadnijcie ; )


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 31 sty 2014, 22:59 
*

Rejestracja: 23 cze 2012, 16:23
Posty: 137
Lokalizacja: J-bie
Pojazd:
Polecam Tecngias Next R :) fajnie sie zgrywa ciągnie od zera zajebiscie :) moim zdaniem idealne połączenie .. : >




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2014, 1:36 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Yasiek Z, Leo ZX/TT i Tecnigas Next-R/Q-tre.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2014, 23:20 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Next-r/ZX/TT




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lut 2014, 0:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 13:10
Posty: 630
Lokalizacja: okolice Pszczyny
Pojazd:
LEOVINCE rr/for race 3 polecam

na obu gaźnik 17,5 brak mułów ciągnie ładnie od początku do końca
z tym przyspieszenie miazga , osiągi podobne na 50cc

ja miałem fr3 i multivara i 50cc w P/G
KUMPEL MIAŁ Multivara next/r i malossiego sporta w minie

i brałem go jak chciałem więc nextr osobiscie nie polecam do multi




_________________

NRG MC2 BUDOWA MIDRACE
piaggio-nrg-mc2-by-dejmon94-budowa-midrace-t338427.html

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lut 2014, 0:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2012, 16:57
Posty: 294
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
yasuni r dobrze lata przy tym wariatorze albo tak jak już podałeś w temacie zx :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2014, 12:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Piotrek450 pisze:
yasuni r dobrze lata przy tym wariatorze albo tak jak już podałeś w temacie zx

Tak jak kolega wyzej ja bym pokusił sie o R po pierwsze jest najmocniejszy ze wszystkich wyżej podanych a po drugie styknie do sporta i midrace.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2014, 15:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 gru 2013, 18:17
Posty: 154
Pojazd: Aerox '04
Tecnigas Triops , Yasuni R/C16.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2014, 16:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Arab. pisze:
Tecnigas Triops , Yasuni R/C16.

Ahahaha, takie kominki pod multivara na pewno nie będą dobre. Jak by miał sport70 to by mógł się o nie pokusić. Ewentualnie Yasuni R, ale c16 i triops to za wysoka półka pod seryjny cylinder




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2014, 19:15 
*

Rejestracja: 01 lut 2014, 22:35
Posty: 63
Pojazd:
Polecam przyszłościowy Polini For Race 4
Gotowy pod seryjną 50 z którą współpracuje bardzo dobrze, zbędny od wymyślnych regulacji jak i gotowy pod 70 klasy nawet racing z którą sobie poradzi bez żadnego ale, gotowy na każdą modernizacje...
idealny dla Malossi Multivar
Polecam!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2014, 11:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
BrutalPer4mance pisze:
Polecam przyszłościowy Polini For Race 4
Gotowy pod seryjną 50 z którą współpracuje bardzo dobrze, zbędny od wymyślnych regulacji jak i gotowy pod 70 klasy nawet racing z którą sobie poradzi bez żadnego ale, gotowy na każdą modernizacje...
idealny dla Malossi Multivar
Polecam!

Żadnych wymeślnych regulacji??
No chyba nie, polini fr max moc osiąga przy 9tys więc będą potrzebne regulację i to regulacja będzie trudniejsza niz w przypadku pro replicy np. Oczywiście dla kogoś kto się na tym zna nie będzie to żaden problem, ale dla kogoś kto mysli, że założy wydech klasy midrace do serii i będzie na tym bez żadnej wnikliwej regulacji dobrze śmigał to się myli.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2014, 19:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 13:10
Posty: 630
Lokalizacja: okolice Pszczyny
Pojazd:
Tu sie mylisz bo kolega ma racje ? Jest to bardzo elestyczny wydech i nada sie do każdego cylindra od 50 do aż słabszego racinga

Miałem for race 3 i do tego multivara z którym dostałem rolki 7,2 grama . I była bajeczka . Większy problem by był z pro replicą o której mówisz która na seri nie idzie dobrze bez waria sport pro .

Z yasuni R nie ma go co porównywać nawet

A jeśli chodzi o c16 to zalerzy do czego chcesz go zakładać bo jeśli to seria to odpada Bo długo cylinder nie pociągnie

C16 kręci wyżej . ale jeśli chodzi o moc to jest to samo .

Zauważ ze for race jet najczęściej urzywanym wydechem w wyscigach w klesie 50 . Więc jest sprawdzony i widocznie najlepszy jeśli chodzi o 50cc .




_________________

NRG MC2 BUDOWA MIDRACE
piaggio-nrg-mc2-by-dejmon94-budowa-midrace-t338427.html

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2014, 21:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
dejmon94 pisze:
Tu sie mylisz bo kolega ma racje ? Jest to bardzo elestyczny wydech i nada sie do każdego cylindra od 50 do aż słabszego racinga

Tak, ale kolega pisze, bez żadnych wymyslnych regulacji, nie wiem co on przez to rozumie, ale ja to ,ze nie ma zamiaru za bardzo sie z regulacją bawić co jest błędem.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy