Dzisiaj jest 25 lut 2025, 9:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lut 2014, 2:14 
*

Rejestracja: 19 paź 2013, 21:04
Posty: 48
Pojazd: Aprilia rs 50
Witam !
Mam cylek power force 70 i jestem z niego zadowolony , lecz zastanawia mnie czy opłaciło by sie sprzedać go i dopłacić i kupic airsala (większy niż z 70) . Airsal ma podobno większy moment obrotowy wiec lepiej by sie sprawdzał w stuncie.Czy moze szlif power force .Jezleli juz jesteśmy przy temacie szlifu to jaki najwiekszy tlok wszedł by do tego cylka i jaka by była pojemność . Doradzi ktoś ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 lut 2014, 10:19 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Na Twoim miejscu wolal bym kupić Airsala.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2014, 17:05 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
raczej większy moment obrotowy ci się nie przyda w stuncie a moc na dolnych obrotach.
Ja na twoim miejscu zostawił bym PW bo możesz zrobić szlif a w arisalu masz nicasil... szukaj największego tłoka na allegro pod twój silnik i się dowiesz na jaki wymiar maksymalnie można zrobić szlif.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2014, 18:28 
*

Rejestracja: 19 paź 2013, 21:04
Posty: 48
Pojazd: Aprilia rs 50
Największy jaki znalazłem to 51 mm "Meteor" . Jak to sie przekłada na pojemność i czy gaznik 19 by starczyl , moze większa dysza ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2014, 18:30 
*

Rejestracja: 01 lut 2014, 22:35
Posty: 63
Pojazd:
Gaźnik 19mm spokojnie ci wystarczy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2014, 20:01 
*

Rejestracja: 19 paź 2013, 21:04
Posty: 48
Pojazd: Aprilia rs 50
Trzeba by było rozwiercic kratery ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2014, 20:57 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Kratery to Ty masz na Księżycu :D To są kartery. Ten tłok by nie pasował bo Ty masz 70, a 51mm to 90ccm.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2014, 23:01 
*

Rejestracja: 19 paź 2013, 21:04
Posty: 48
Pojazd: Aprilia rs 50
Wybacz , słownik w telefonie :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2014, 1:07 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
dominozx pisze:
Wybacz , słownik w telefonie :/

Wiem o co chodzi :D pomierz sobie wymiary cylindra, zobacz na ile chcesz szlif robić i dobieraj tłok.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy