Dzisiaj jest 23 lis 2024, 4:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lut 2014, 18:49 
*

Rejestracja: 04 lut 2014, 18:39
Posty: 13
Pojazd: Aprilia sr 50
Witam posiadam aprilie sr 50 silnki morini nie dawno zorbiłem szlof dałem nowy tłok i załozyłem wydech leo vince S oczywiscie filter sotzkowy gąbkowy równiez załozony i mam taki oto problem na początku rozpedza sie bardzo fajnie ale przy predkosci okolo 30 na godzine zamula i rozpedza sie powoli do 40 nwm jak moze byc tego przyczyna prosze o rade a i moduł jest seria czy moze to byc problem czy raczej cos z gaznikiem ?? i wiecej niz 40 nie chce jechac a przed remontem leciała 80 ;D


Ostatnio zmieniony 04 lut 2014, 18:50 przez Kapispeed, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 lut 2014, 18:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2012, 10:32
Posty: 1409
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
Regulacja gaźnika i napędu




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lut 2014, 18:55 
*

Rejestracja: 04 lut 2014, 18:39
Posty: 13
Pojazd: Aprilia sr 50
Gaznik był regulowany nic nie pomogło ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2014, 1:12 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Dotarłeś w ogóle tłok i cylinder?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2014, 17:46 
*

Rejestracja: 04 lut 2014, 18:39
Posty: 13
Pojazd: Aprilia sr 50
Jak mogłem dotrzec jak swiezo remont ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2014, 20:39 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No to powodzenia jak Ty chcesz już teraz vmax sprawdzać i katujesz cylinder :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy