Dzisiaj jest 24 paź 2024, 23:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 lut 2014, 13:59 
*

Rejestracja: 29 wrz 2011, 18:23
Posty: 11
Lokalizacja: Kuczkowo
Pojazd: Yamaha Jog R
Witam!
Dziś zebrało mi się na sprawdzenie stanu mojego napędu, rozebrałem wszystko i taki widok ukazał się moim oczom:
http://imgur.com/a/zV91n#0
Teraz pytanie czy wstawić tylko nowe rolki i pasek(mój ma 14,5/15mm) czy kompletny nowy wariator?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 lut 2014, 15:40 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Wg mnie lepiej dla Ciebie będzie wstawić całe wario.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2014, 20:19 
*

Rejestracja: 29 wrz 2011, 18:23
Posty: 11
Lokalizacja: Kuczkowo
Pojazd: Yamaha Jog R
Tylko teraz jaki wariator wstawić?..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2014, 21:30 
*

Rejestracja: 26 cze 2013, 19:40
Posty: 58
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
ew. mógłbyś spróbować odnowić te wario na wiertarce, jeśli nie chcesz kupować nowego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lut 2014, 21:38 
*

Rejestracja: 29 wrz 2011, 18:23
Posty: 11
Lokalizacja: Kuczkowo
Pojazd: Yamaha Jog R
Na wiertarce powiadasz.. teraz rozwiń swoją wypowiedź :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lut 2014, 1:07 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Pewnie chodziło koledze o wyrównanie gładzi. Ale to już lepiej wario kupić tuningowe, np Malossi Multivar/S6 Sport Pro/Polini SC/Top Racing NG.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lut 2014, 15:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Paska nie wymieniaj bo jeszcze nie jest zuzyty :) Wario juz trzeba wymienic, nie regeneruj go bo to nie oplacalne, lepiej kupic sportowy. Polecam Sport Pro/Speed Control/ Top Racing NG/ Multivar(stara wersja)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lut 2014, 22:49 
*

Rejestracja: 29 wrz 2011, 18:23
Posty: 11
Lokalizacja: Kuczkowo
Pojazd: Yamaha Jog R
Widziałem gdzieś komplet RMS'u za 170 z paskiem Dayco i to chyba jeszcze kevlaru :d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lut 2014, 10:30 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
wario do kosza a jak chcesz żeby nowe wario nie ucierpiało pasek też lepiej zmień bo 14,5mm to nie jest super szerokośc paska :)




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lut 2014, 18:01 
*

Rejestracja: 29 wrz 2011, 18:23
Posty: 11
Lokalizacja: Kuczkowo
Pojazd: Yamaha Jog R
Tylko tan na chłopski rozum myśląc, musiałbym cały komplet wymienić włącznie z wentylatorem bo mogłoby się okazać że mi jedną strone paska zdziera dobrze mysle ? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lut 2014, 18:04 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Vroobel pisze:
musiałbym cały komplet wymienić włącznie z wentylatorem bo mogłoby się okazać że mi jedną strone paska zdziera dobrze mysle ? :D
Jeśli wygląda tak jak wariator to też musisz zmienic, a pasek kup nie kevlarowy bo znowu będziesz zmieniał wariator




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lut 2014, 18:09 
*

Rejestracja: 29 wrz 2011, 18:23
Posty: 11
Lokalizacja: Kuczkowo
Pojazd: Yamaha Jog R
Obecny wariator jest oryginalny nic nie zmieniane nawet pasek oryginał, fakt faktem 15 tyś na liczniku jest :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lut 2014, 18:19 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Kup wariator + wentilvar i pasek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lut 2014, 18:40 
*

Rejestracja: 29 wrz 2011, 18:23
Posty: 11
Lokalizacja: Kuczkowo
Pojazd: Yamaha Jog R
Aktualnie patrze na zestawy, co powiecie na Mallosi MHR + pasek Dayco ? tylko ze z opisu wynika ze to do bardziej stuningowanych.. hmm jest jeszcze Polini Hi-Speed Kit..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lut 2014, 20:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Cos Ty ten wario za mocny do Twojego skutera, kup multivar,sport pro, speed contro, hi speed jak pisales, top racing ng




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lut 2014, 20:35 
*

Rejestracja: 29 wrz 2011, 18:23
Posty: 11
Lokalizacja: Kuczkowo
Pojazd: Yamaha Jog R
Chyba się skuszę na ten wariator top racing ng :D
Dzięki za pomoc wszystkim :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy