Dzisiaj jest 17 lis 2024, 10:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 lut 2014, 11:24 
*

Rejestracja: 10 lut 2014, 10:54
Posty: 5
Pojazd: Piaggio NRG 50
Witam serdecznie!

Jestem nowym użytkownikiem, szukałem podobnego tematu do mojego ale niestety nie znalazłem. Posiadam [b]Piaggio NRG 50, chłodzony powietrzem, dwusów[/b] - zatarty cylinder (prawdopodobnie nieoryginalny) więc postanowiłem zmienić mu pojemność. Czytałem, że najlepiej klasy sport 70 cc, aluminiowy ze względu na chłodzenie powietrzem. Dodam, że jest zamontowany wydech LeoVince TT. Ogólnie zmianą pojemności zajmie się mechanik z długoletnim doświadczeniem ale czy akurat wystarczająco zna się na takim tuningu ? Nie wiem .. Dlatego proszę o pomoc w wyborze odpowiednich podzespołów - maks. kwota do wydania to 1000 zł . Chciałbym, żeby to chodziło a nie psuło się .. Zależy mi na osiągach ale bez większego zużycia paliwa - maksymalnie 4,5l. Jestem za tym aby wszystko było jak najprostsze , bez zbędnych pierdół . Może być ręczne ssanie, tworzenie mieszanki paliwowo-olejowej - obecnie olej doprowadzany jest do gaźnika przez wężyk. Proszę o wyrozumiałość i pomocne odpowiedzi, pozdrawiam! Obrazek Oryginalne zdjęcie mojego skuterka :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 lut 2014, 15:04 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No to tak, kup sobie lepiej żeliwny cylinder np Malossi Sport 70/DR Evo 70/Top Performances Trophy 70. Żeliwne cylindry, ale ultra wytrzymałe. Gaźnik wypadało by zmienić na 19mm do 70 no i wydech na coś wysokoobrotowego, np Yasiek R/Doppler S3R/S6 Pro Replica/PFR4. Przy zmianie cyla sprawdź też wał czy nie ma luzów. Jeśli nie ma to zmień same łożyska. I jeśli coś by Ci zostało funduszy to możesz zainwestować w napęd.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2014, 16:30 
*

Rejestracja: 10 lut 2014, 10:54
Posty: 5
Pojazd: Piaggio NRG 50
Dzięki Komor za odpowiedź :)

Ogólnie to bardziej jestem zainteresowany aluminiowym z tego względu, że docieranie trwa od 30 - 100 km a ja chcę pojeździć 2 lata i sprzedać :P Z tego co czytałem aluminiowe są również dobre ale szybciej sie zużywają w stosunku do żeliwnych. Czy jest taka możliwość żeby zostawić ten wydech ? Wiem, że są to dość drogie sprzęty a chce ograniczyć niepotrzebne koszty - może po prostu coś dopasowac do tego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2014, 16:37 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Wiesz co Leoś TT tylko pod seryjną 50 się kwalifikuje. Pod 70 też by śmigał, ale skrócił byś żywotność cyla i niestety nie osiągnął byś jego pełnej mocy. A co docierania aluminium 30-100km to brednia, 300-350km się dociera. Żeliwo drugie tyle, więc wydaje mi się, że lepiej kupić żeliwo i trochę dłużej poturlać się powoli ale mieć bardzo żywotny cylek. No i wiesz alu przytrzesz i do wywalenia, żeliwo przytrzesz, szlifa zrobisz, nowy tłok wrzucisz i dalej lata.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2014, 16:42 
*

Rejestracja: 10 lut 2014, 10:54
Posty: 5
Pojazd: Piaggio NRG 50
Hmm, ciężka sprawa - ogólnie już kiedyś docierałem cylek i powiem szczerze po prostu mi się nie chce tracić czasu i kasy na paliwo. O aluminium przeczytałem gdzieś w internecie dzisiaj. Męcząca jest jazda 40km/h :D Szkoda mi tego leosia .. bo był już założony jak kupiłem :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2014, 17:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Cylindry aluminium docierasz 100-300km. One sa dlugotrwale bo maja warstwe nicasilu czy jakos tak, ale nie wszytskie. Jak zatrzesz to musisz kupic nowy cylinder, bo alu nie da sie zeszlifowac, wiec lepiej zainwestowac w zeliwo np Malossi Sport/Dr.evo. Tlumik wypadaloby zmienic bo nie wycisniesz pelnej mocy z cylindra np Pro Replica. Gaznik 19/21 popatrz na luzy na wale jak nie ma nic to skladaj, jak sa to sprawdz lozyska.Potem kup wario sport pro i juz bedzie fajnie to latalo ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2014, 17:13 
*

Rejestracja: 10 lut 2014, 10:54
Posty: 5
Pojazd: Piaggio NRG 50
Jeśli miałbym kupic cylek z tłokiem to coś naprawdę porządnego, myślałem o Pollini - chyba cieżko byłoby zatrzeć taki cylek robiąc do tego mieszanke? A co powiecie na temat Polini sport 50cc ? Warte jest to 500zł czy lepiej kupic d razu 70cc?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2014, 12:47 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Lepiej kup 70.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2014, 15:25 
*

Rejestracja: 10 lut 2014, 10:54
Posty: 5
Pojazd: Piaggio NRG 50
Wypowie się ktoś jeszcze ? Teraz w sobotę będe u mechanika więc potrzebuję jak najwięcej porad!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy